"Echte-Mannen-Auto"...

Robbyvm

Baard
Ook hier een uit de hand gelopen luchtgekoelde hobby...

'64 T1
FB_IMG_1470071201712_zpsvmwikj4n.jpg


'68 Karmann Ghia
Ghia_zpsojgt1spe.jpg
 

Eric65

Baard
Ook hier een uit de hand gelopen luchtgekoelde hobby...

'64 T1
FB_IMG_1470071201712_zpsvmwikj4n.jpg


'68 Karmann Ghia
Ghia_zpsojgt1spe.jpg
Ik weet tis een beetje een late reactie maar wil toch even laten weten dat ik ze erg gaaf vind. Vooral de Karmann Ghia. Welk jaar komt hij? Gezien de kleine knipperlichten eind jaren 60.
[DOUBLEPOST=1601285289][/DOUBLEPOST]Zal ik er ook maar eentje posten in de ‘echte mannen auto’. Al was het in die tijd meer een auto voor voor de dames in de families die zich toentertijd een 2de auto konden veroorloven, althans als je de reclames ervan mag geloven. Maakt mij niet uit blijft in mijn ogen een prachtkar. Helemaal origineel, 6 volt, 1967.

40B53379-708A-4181-90E9-567C489495DB.jpeg
 
Laatst bewerkt:

Ratlook

Volle Baard
---
Leuk dat er weer een hele oude topic naar boven wordt gehaald die ik begonnen ben :cool:

Ik zie alleen dat bij mijn eerste post de foto's van de betreffende auto weg zijn .

Ik zal ze hier nog even neerzetten, dan snappen meerdere van jullie mijn Nickname ook beter :D

Helaas heb ik hem niet meer, ik kom nooit meer buiten en kan dus helaas geen auto meer rijden,

terwijl dat één van mijn grootste hobby's was [ oldtimers en semi oldtimers ]

De betreffende Audi heeft trouwens wel een zeer toepasselijk einde gekregen, hij is gebruikt bij

een oefening van de brandweer in "auto branden " blussen..:p:p

Toen ik hem kocht was het eigenlijk een bijna in perfecte staat verkerende coupe, gelijk aan het

model van de Quattro, maar dan voor op de openbare weg ...







 

Texman

Koning Baard
Ik weet tis een beetje een late reactie maar wil toch even laten weten dat ik ze erg gaaf vind. Vooral de Karmann Ghia. Welk jaar komt hij? Gezien de kleine knipperlichten eind jaren 60.
[DOUBLEPOST=1601285289][/DOUBLEPOST]Zal ik er ook maar eentje posten in de ‘echte mannen auto’. Al was het in die tijd meer een auto voor voor de dames in de families die zich toentertijd een 2de auto konden veroorloven, althans als je de reclames ervan mag geloven. Maakt mij niet uit blijft in mijn ogen een prachtkar. Helemaal origineel, 6 volt, 1967.

Bekijk bijlage 17310
Ik zit toevallig op Netflix een film te kijken waar een jonge vrouwelijke advocate in zo'n Karmann Ghia rond rijdt maar die is in een slechte staat.
De Audi was natuurlijk altijd al een mannenwagen en nog steeds. Die van jou is wel heel bijzonder gepimpt.
Die roestige zijkanten vind ik gaaf :)(Y)
 

Macx

Baardaap
Deze auto's heb ik jaren in mijn verzameling gehad, de porsche had ik gekocht toen ik een jaar of 30 was en eigenlijk gekocht om een beetje de blits te maken haha, die ander auto's heb ik ook veel gereden behalve de Lincoln premier die had ik gekocht voor de gein en de bedoeling om deze te restaureren, ik heb em later verkocht aan mijn broer. Ik heb zes broers en drie broers verzamelde ook klassiekers.
Hier een foto van de auto's die ik heb gereden.
Foto's komen van het internet maar de kleuren kloppen wel zo'n beetje, alleen de Lincoln van mij was in pastel blauw en de ds was licht zilver metallic.
De porsche ziet er precies hetzelfde uit en ook de pagode.
Clipboard5.jpg
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ik heb niet zoveel met auto's ik ben meer van de motorfiets.
Op dit moment hebben wij een Mitsubishi ASX wat best een fijne en betrouwbare auto is.
Vroeger vond ik de Chevrolet Impala en ook de Chevrolet Corvet prachtige auto's.
Maar echt gaaf vind ik een 1936 Ford Model 68, in het zwart vind ik hem super mooi.
Ze zijn nog tweede hans te koop maar als ze in goed staat verkeren en volledig gerestaureerd zijn betaal je een vermogen :confused:.

654e6cff36216ea8162a66b3ae7a391b.jpg


4cdacb683a21b819b9da84de799206e0.jpg


rare-frame-off-restored-1936-ford-club-cabriolet-for-sale-2017-08-12-1-480x360.jpg
 
Banner image
Top