"Echte-Mannen-Auto"...

Sander

beards be like...
Daar loop ik ook wel warm voor. Jammer dat je voor een ritje van Amsterdam naar Maastricht zo'n 500 euro aan benzine kwijt bent ;)
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Leuke plaatjes van leuke auto's ;)

Zelf echter voornamelijk onderweg met de motorfiets (zowat 40.000 à 45.000km per jaar).

Misschien daar ook een topic over beginnen? Bebaarde mannen met/op de motorfiets? :)>
 

Jord

Baard
Oerbaard
Leuke plaatjes van leuke auto's ;)

Zelf echter voornamelijk onderweg met de motorfiets (zowat 40.000 à 45.000km per jaar).

Misschien daar ook een topic over beginnen? Bebaarde mannen met/op de motorfiets? :)>

Dat word een topic die ik dan maar niet teveel moet bekijken. Ik wil nog zo graag mijn motorrijbewijs halen en een motor aanschaffen. Maarja.. met 2 kinderen moet ik ook een beetje op de kleintjes letten ;)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Dat word een topic die ik dan maar niet teveel moet bekijken. Ik wil nog zo graag mijn motorrijbewijs halen en een motor aanschaffen. Maarja.. met 2 kinderen moet ik ook een beetje op de kleintjes letten ;)

zo....hier nog eentje...dan maar plaatjes kijken....Harleys Wroooommm Wroemmmm ..pfffffffffffffffff hahahaha:)>:eek::oops:
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Het zijn geen Harley's bij ons, maar laat jullie niet tegenhouden om ander leuks bij te posten in het geopende topic dan ;)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Het zijn geen Harley's bij ons, maar laat jullie niet tegenhouden om ander leuks bij te posten in het geopende topic dan ;)

OKEE
WORDEN DAN PLAATJES MET BAARDIGE MANNEN OP HUN CHOPPERS VAN EEN BEPAALD MOTORCLUB :)>:D
 

Ratlook

Volle Baard
---
Die is zeker heel erg gaaf!!

Ik had ongeveer 12 jaar geleden deze als dagelijkse auto ,

een Pontiac Catalina

2dbrxip.jpg


ehc5xy.jpg
 

Jesse

Baard
Toffe wagen! RAT! Ik ben dit jaar bij een ratbike meeting geweest. Je kijkt je ogen uit! Ik ben benieuwd hoe mijn Harley scheurbakkie er na deze winter uit ziet :)>
 

Ratlook

Volle Baard
--
Rat-Rods zijn ook geweldige type auto's !!

Laatst is er een interview geweest door een autoblad met

mij en mijn auto en nog een paar van ons clubje.

Heel veel foto's zijn toen ook gemaakt.

Als het goed is komt het stuk eind deze maand of volgende maand

in dat blad..Ik hou jullie wel op de hoogte.

Dat is wel kicken natuurlijk!!

Als ik voor elke foto en film en duim een euro krijg die er

onderweg aan mij gegeven wordt, of van mijn auto gemaakt wordt,

kan ik daar flink van op vakantie hahahaha

----
 

Jesse

Baard
Tof! Ben benieuwd! En wat die duimpjes betreft... dat krijg je straks met je baard ook, weet ik uit ervaring :)>
 

Ratlook

Volle Baard
---
Dat is ook heel gaaf, maar ik moet een auto ook als

dageljks vervoermiddel kunnen gebruiken, want twee auto's

kan ik mij [ niet meer] veroorloven helaas..

----
 

Bunny

Baard
Yay autopraat! :p Je ratlook Audi ziet er super uit Ratlook!
Zelf heb ik ook een vrij opvallende auto waar ik best trots op ben, het is nou niet echt een stoere grote auto maar ik wilde hem toch even delen:

10264111_263422510495627_766032458867476763_o.jpg


979930_263422593828952_8497063950366019963_o.jpg


Het is een Nissan March (Micra) Cabriolet, als je deze ooit hebt zien rijden was ik dat, er is er voor zover ik weet maar 1 rijdende in NL :p

Daarnaast doe ik met 8 vrienden komende zomer mee aan de Carbagerun (5 dagen door Engeland reizen in een auto van max 500 euro) en hebben we vorige week een Dodge Caravan uit 1992 aangeschaft. In totaal schaffen we 3 van deze grote amerikanen aan.

10428558_1510465575886137_8676255553844674686_n.jpg
 
Banner image
Top