De Professor in wording!

Yainderidoo

Zware baard
Is dat omdat Paulus net als ik in zijn ondergoed staat @Joep ? :D

8 centimeter is eraf, mannen!
Het overblijfsel van de baard is nu dus 17 centimeter aan lengte en één van mijn buurmeisjes merkte het op toen ik aan kwam lopen en heeft deze foto met haar telefoon gemaakt.

Bekijk bijlage 17427
Nou nog een keertje dan, het zal me wel op een ban komen te staan.....maarrr..........ehhh?
iu



:p
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Precies vijf jaar geleden op de dag af begon de baard wording te krijgen. Vandaag zouden de feestelijkheden losbarsten, maar helaas gooit een medische ingreep roet in het eten en kan ik geheel overnieuw gaan beginnen. Leuk voor de nieuwe Baardforum-leden, die wederom kunnen gaan bekijken hoe een baard in alle facetten groeit zonder dit hele topic door te hoeven spitten, maar zelf vind ik het minder amusant, waardoor ik nauwelijks vrolijk oog op de foto.

2204DE9D-68CF-45EE-98E7-13C610EE584C.jpeg

Ik ga dapper en geduldig overnieuw beginnen, dus de Professor gaat wederom in wording!
:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
WOW...........:eek:

Hopelijk nu weer terug de goede richting uit qua gezondheid (Y)

Erg jammer om na 5 jaar eigenlijk "overnieuw" te moeten beginnen, maar je kent gelukkig alle valkuilen en je eigen potentieel dus op termijn komt dit gelukkig ook weer goed.

Succes met de herstart (Y)(Y)
 

Robin83

Baard
Precies vijf jaar geleden op de dag af begon de baard wording te krijgen. Vandaag zouden de feestelijkheden losbarsten, maar helaas gooit een medische ingreep roet in het eten en kan ik geheel overnieuw gaan beginnen. Leuk voor de nieuwe Baardforum-leden, die wederom kunnen gaan bekijken hoe een baard in alle facetten groeit zonder dit hele topic door te hoeven spitten, maar zelf vind ik het minder amusant, waardoor ik nauwelijks vrolijk oog op de foto.

Bekijk bijlage 18469

Ik ga dapper en geduldig overnieuw beginnen, dus de Professor gaat wederom in wording!
:)>
Hopelijk kun je weer snel beginnen met de reis! Hoop dat de medische ingreep niets ernstigs is. Beterschap.

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
 
P

Pellie

Guest
Precies vijf jaar geleden op de dag af begon de baard wording te krijgen. Vandaag zouden de feestelijkheden losbarsten, maar helaas gooit een medische ingreep roet in het eten en kan ik geheel overnieuw gaan beginnen. Leuk voor de nieuwe Baardforum-leden, die wederom kunnen gaan bekijken hoe een baard in alle facetten groeit zonder dit hele topic door te hoeven spitten, maar zelf vind ik het minder amusant, waardoor ik nauwelijks vrolijk oog op de foto.

Bekijk bijlage 18469

Ik ga dapper en geduldig overnieuw beginnen, dus de Professor gaat wederom in wording!
:)>
Niks ernstigs hoop ik? Nu snap ik wat je bedoelde in het hoeden topic... :oops: Beterschap iig....
 
Banner image
Top