De Professor in wording!

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dank mannen voor de commentaren en complimenten.
Eigenlijk heeft iedereen eenzelfde mening: iets eraf, waar het minder vol is, maar niet teveel.
Dat ga ik dus deze week op mijn gemak eens in etappes uitvoeren, want een barbier ga ik natuurlijk nooit met een bezoek vereren.

En @Ardjan kan ik geruststellen, want ik overweeg mijn navel operatief te laten verplaatsen tot vlak onder mijn hals.;):D
 

tijn

Zware baard
Wat een pracht van een baard. Zal moeilijk zijn om daar wat vanaf te halen. Ik heb bij lange na niet zo n mooie lange baard dus om daar nu over te gaan zeggen hoeveel je daar dan eventueel vanaf moet/ mag halen vind ik moeilijk. Maar doe niet te veel in 1 keer. Maar goed dat hoef ik de professor natuurlijk niet te zeggen. Ben wel benieuwd naar het resultaat.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik ben het geheel met jullie eens:veerst maar eens zo'n 5 cm. en dan kijk ik het aan.
Met een ronde onderzijde en dan ook nog eens een kaal bolletje ga ik gelijkenis vertonen met Paulus de Bospooier, dus de vierkante Viking-baard blijft.
De snor zal ook niet veranderen.
:)>
 

Skaggy

Volle Baard
Ik ben het geheel met jullie eens:veerst maar eens zo'n 5 cm. en dan kijk ik het aan.
Met een ronde onderzijde en dan ook nog eens een kaal bolletje ga ik gelijkenis vertonen met Paulus de Bospooier, dus de vierkante Viking-baard blijft.
De snor zal ook niet veranderen.
:)>
Prachtige baard Prof! Geen rigoureuze stappen, maar met beleid. Da’s idd een goed plan. (Y):)>
 
Banner image
Top