Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Ha @Macx ,
Leuke video's weer van Dan C, Ik zag dat hij even jou baard liet zien maar het ontging mij een beetje wat hij er over zij.
Wat ik jammer vind is dat hij aan een stuk door praat, iets wat ik bij meerdere mensen die video maken zie.
Door de niet aflatende stroom van woorden haak ik dan al snel af.
En dat is jammer want ze zijn wel heel informatief.
Texman :)>
Hij praat aan één stuk door, je zou bijna denken dat hij een autocue gebruikt maar is toch niet het geval, ik kan hem wel volgen, maar ik weet niet wat hij met dashing bedoeld, weet jij dat? verder vond ik het wel weer leuk,om mezelf weer terug te zien hahaha, over een half jaartje of zo dan stuur ik weer wat foto's in.
 

Macx

Baardaap
Zo, dit is m'n baardje zoals ie ook gezien mag worden, lekker nonchalant relaxed hangend op de bank hahaha
20230110_200422.jpg
[DOUBLEPOST=1675408551][/DOUBLEPOST]Hier een foto uit de oude doos, het begin van het baardavontuur.
22.jpg
[DOUBLEPOST=1675410952][/DOUBLEPOST]
Zo, dit is m'n baardje zoals ie ook gezien mag worden, lekker nonchalant relaxed hangend op de bank hahaha
20230110_200422.jpg
[DOUBLEPOST=1675408551][/DOUBLEPOST]Hier een foto uit de oude doos, het begin van het baardavontuur.
22.jpg
Dit is echt een ei hoofd oftewel een ovaal koppie, misschien kan Texman er wel een leuk eierdopje onder zetten
 

Texman

Koning Baard
Hij praat aan één stuk door, je zou bijna denken dat hij een autocue gebruikt maar is toch niet het geval, ik kan hem wel volgen, maar ik weet niet wat hij met dashing bedoeld, weet jij dat? verder vond ik het wel weer leuk,om mezelf weer terug te zien hahaha, over een half jaartje of zo dan stuur ik weer wat foto's in.
Dashing betekend: attractive in a confident, exciting, and stylish way.(Y)(Y)(Y)
Aantrekkelijk, zelfverzekerd, opwindend en stijlvol.
Het is dus een mooi compliment van Dan C.:):)>
 

Texman

Koning Baard
Zo, dit is m'n baardje zoals ie ook gezien mag worden, lekker nonchalant relaxed hangend op de bank hahaha
Bekijk bijlage 24152
[DOUBLEPOST=1675408551][/DOUBLEPOST]Hier een foto uit de oude doos, het begin van het baardavontuur.
Bekijk bijlage 24153
[DOUBLEPOST=1675410952][/DOUBLEPOST]
Dit is echt een ei hoofd oftewel een ovaal koppie, misschien kan Texman er wel een leuk eierdopje onder zetten
22.jpg

Het eierdopje is echt Wedgwood® :D
 

Macx

Baardaap
Bekijk bijlage 24154

Het eierdopje is echt Wedgwood® :D
hahahaha, ik wist het wel, precies een bruin eitje, bedankt Texman.
[DOUBLEPOST=1675451334][/DOUBLEPOST]
Dashing betekend: attractive in a confident, exciting, and stylish way.(Y)(Y)(Y)
Aantrekkelijk, zelfverzekerd, opwindend en stijlvol.
Het is dus een mooi compliment van Dan C.:):)>
Dankjewel Texman, dat is het zeker, ik weet niet of hij daar gelijk in heeft.
 

Macx

Baardaap
zomaar een paar foto's tijdens mijn werkzaamheden de afgelopen nachten.
2.jpg 3.jpg 5.jpg 4.jpg

Vannacht ga ik zonder baardbalsem, de baard voelt lekker zacht aan en ook zonder balsem krijg ik em makkelijk in een wat tapse toestand.
Het voordeel is van een baard zonder balsem, je revers en je kraag van je colbert blijven schoon, ik heb gezien dat de revers duidelijk sporen laten zien van balsem, dus deze colberts moeten nu naar de stomerij. Ik ga kijken hoe ik balsem kan aanbrengen zodat het weinig of geen sporen achter laat op mijn kleding.
Dus vannacht een baard met alleen een beetje baardolie, die is er intussen goed ingetrokken, dus ik neem aan dat deze geen olie achter laat op mijn kleding.

Kijk, zo ziet de baard er nu uit, zonder balsem.
1.jpg
 

Macx

Baardaap
Zo broeders, ik ga nog even wat werken, ik ga eens kijken wat de eerste maandag van de maand in Breda gaat opbrengen, op de E.M.V.D.M. is een speciaalbier avond, dan zijn er wat horecazaken die weer nieuwe specials schenken voor een voordelige prijs. Het trekt volgens mijn collega veel publiek en is het best wel druk.
Dus ik ga eens kijken wat het is en wat het opbrengt.

Ik heb op deze foto alleen een beetje baardolie en een beetje balsem boven over de baard aangebracht, dus niet onder de baard balsem zodat de baard lekker veerkrachtig blijft en mijn revers schoon van balsem, eens kijken of dat bevalt.
Foto net genomen
1.jpg

Hier een paar foto's van afgelopen nacht tijdens mijn werk
3.jpg
4.jpg
 

Macx

Baardaap
Zo jongens, ik ben alweer thuis, dit was dus mijn eerste maandagnacht, en het is zeker voor herhaling vatbaar, ik heb voor die vier uurtjes best een leuke omzet gedraaid van 192 eurootjes zonder fooi, dus zeker wel goed te noemen. Dit is dus alleen op de eerste maandag van de maand. Ik had de laatste rit naar Oosterhout en was dus al om 3,45 thuis., nu is het 4.45 ik zit aan een bakkie thee en heb een banaantje op en ga nog even een aflevering bekijken van MAFS op Videoland, daarna nog even podcasten en val dan vanzelf in slaap.
Ik had nog wat selfies gemaakt, maar de meeste lijken allemaal op elkaar, behalve deze, deze vind ik wel leuk, is van onderuit genomen.
20230206_232948.jpg
 

Macx

Baardaap
Na de grote update van het forum ben ik al enkele uurtjes bezig geweest om het e.a. eigen te maken en te wennen aan de nieuwigheid. Ik vind het een hele mooie verbetering, ook het fotoformaat, vind ik goed.
Het ronde model voor een avatar is ook heel mooi, al bij al een mooie update, nu nog ff wennen.(Y)(Y)(Y)
 

Lodewijk

Stoppelbaard
Na de grote update van het forum ben ik al enkele uurtjes bezig geweest om het e.a. eigen te maken en te wennen aan de nieuwigheid. Ik vind het een hele mooie verbetering, ook het fotoformaat, vind ik goed.
Het ronde model voor een avatar is ook heel mooi, al bij al een mooie update, nu nog ff wennen.(Y)(Y)(Y)
Ja het nieuwe forum was voor mij ook vrij nieuw, heb het ook eindelijk onder de knie. De baard is trouwens weer magnifiek Macx!
 

Macx

Baardaap
Prachtige mooie witte baard...blijft goed in model zo te zien
Dankjewel Kris, ik heb vanaf het begin een makkelijke baard, ik hoeft nooit mijn wangen strak te zetten en ook de halslijn stop en daaronder groeit geen haar dat ik moet scheren. Dus de lijnen zijn op een natuurlijke wijze aanwezig, ik doe daar nooit iets aan. De textuur is van een krullende vacht, dat is best ook makkelijk in model te zetten.
 

Macx

Baardaap
Was laat op na een rustige nachtdienst, het was toch alweer 18.30 toen ik wakker werd, heb een pizza laten komen en heb nog wat gefietst op de hometrainer en een beetje nieuws gekeken krantje gelezen en baardforum even doorgenomen,Nu kom ik net uit de douche en heb mijn baardje weer lekker gewassen en het e.a. erin gesmeerd en in model gezet.
In model zetten doe ik na eerst met de grove kam er doorheen gehaald te hebben gehad, door mijn baard in mijn knuisje te nemen en dan rustig na beneden strijken en een beetje in model kloppen met de grove kam
1.jpg
en dan sta ik weer klaar voor jullie! mijn beste klanten
2.jpg
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Goede nacht broeders, ik sta op de stip bij het uitgaanscentrum Breda, heb een paar ritjes gedaan, nu wachten we met drie collega's op het publiek om naar huis te brengen.
Intussen een fotootje van de baard zoals de baard er nu bijhangt. Vandaag heb ik de baard wat breder gezet.
20230213_013036.jpg
 

Macx

Baardaap
Het is carnaval bij ons in het zuiden, dus ik heb al twee drukke nachten achter de rug. Ik heb me weer klaar gemaakt voor een lange dienst en heb wat nieuwe producten toegepast.
Hier een paar foto's van hoe de baard er nu bij hangt.
Bril en hoed zijn deze week gearriveerd.
Je ziet ook de nieuwe kam die ik gisteren binnen heb gekregen in gebruik.
1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg
 

Macx

Baardaap
Ik wou even een leuke banner maken, je kunt nu een leuke banner maken hé, en was bezig om wat foto's te verzamelen voor de banner.
Ik dacht, hééééé, dat is leuk, deze ga ik eventjes uploaden op mijn topic. Jullie denken, komt ie weer aan hoor met zijn fotootjes, maakt me niets uit, ik vind het gewoon mooie foto's en ik doe het voor beginnende baardmannen die dit ook leuk vinden, en misschien ook hun baard laten groeien.
Clipboard3.jpg
 
Banner image
Top