Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Zo, de nachtdiensten zitter er weer op. Ik ben zojuist thuis gekomen en me even opgefrist en de baard de dagelijkse verzorging geven voor dat ik ga slapen.
Ik borstel en kam de baard en doe er een beetje baardolie in voor de huid en een beetje baard boter en kam en borstel de baard zodat de olie en boter goed wordt verdeeld in de baard.
Ook mijn wenkbrauwen vergeet ik niet en masseer en borstel er een paar druppels castorolie in. Castorolie is erg goed voor je wenkbrauwen. Als je ouder wordt dan lijkt het wel of je wenkbrauwen wat kleiner worden net zoals je wimpers. Om de haren te voorzien van goede voeding is castorolie de olie om te gebruiken voor een goed onderhoud.
Mijn handen smeer ik in met avocado olie, deze olie voorkomt ouderdomspigment vlekken aan de bovenkant van je handen, als je deze al hebt, door het gebruik van deze olie wordt het langzaam minder.
Na de verzorging ziet de baard er zo uit,
2.jpg
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Zo, beste baardbroeders, deze week is er een hoed binnengekomen vanuit China. Het is best een leuk hoedske met van die druk knopkes aan de zijkant witte wel.
Ik heb er een paar fotookes van genomen.
Hier zijn er een paar,

Bekijk bijlage 22913 Bekijk bijlage 22914 Bekijk bijlage 22915 Bekijk bijlage 22916 Bekijk bijlage 22917 Bekijk bijlage 22918 Bekijk bijlage 22919 Bekijk bijlage 22920 Bekijk bijlage 22921 Bekijk bijlage 22922
Het is een leuke hoed dit denk ik geschikt is voor wandelingen door de natuur (Y)(Y)(Y).
A passant zag ik ook nog even je voorraad baardverzorgingsproducten (Y) het is zoveel dat je misschien wel moet verhuizen naar een grotere woning :D:D. Met uiteraard en speciale baardonderhoudskamer :):)>(Y)
[DOUBLEPOST=1663002882][/DOUBLEPOST]
Het lijkt net of de baard wat wilder is geworden, ik denk dat dat wel weer over gaat als ie wat langer wordt.
Hier een foto, net gemaakt.
Bekijk bijlage 22904
Het is weer voorbij die mooie zomer en de lucht is een stuk vochtiger geworden dat merk je direct aan je baard.
Een klein beetje meer baardbalsem gebruiken kan helpen.
 

Macx

Baardaap
Ik geniet nu nog van het heerlijke weer en zit
op een terrasje na een saaie meeting van het taxiplatform.
Proost broeders
20220912_215441.jpg
[DOUBLEPOST=1663012915][/DOUBLEPOST]
Het is een leuke hoed dit denk ik geschikt is voor wandelingen door de natuur (Y)(Y)(Y).
A passant zag ik ook nog even je voorraad baardverzorgingsproducten (Y) het is zoveel dat je misschien wel moet verhuizen naar een grotere woning :D:D. Met uiteraard en speciale baardonderhoudskamer :):)>(Y)
[DOUBLEPOST=1663002882][/DOUBLEPOST]
Het is weer voorbij die mooie zomer en de lucht is een stuk vochtiger geworden dat merk je direct aan je baard.
Een klein beetje meer baardbalsem gebruiken kan helpen.
Ga ik dan wel doen hoor, ik wist niet dat dit aan de luchtvochtigheid kan liggen.
Ik ga zeker niet verhuizen, ik zit hier op een top locatie man, paar honderd meter lopen en ik zit op 1 van de vele leuke terrassen hier.
Heb het fantastisch naar mijn zin en mijn appartement is ruim 90 m2 dus groot genoeg voor een man alleen.
Mijn badkamer is best wel ruim en kan makkelijk twee van deze kasten kwijt,en ik hoef ook geen rekening te houden met iemand,dus kan alles gewoon laten staan waar het staat.
Je mag best een keer op bezoek komen, gaan we gezellig hier op het terras zitten en nog ff langs OFM waar ik dus ook regelmatig ff langs ga,al is het alleen al voor een praatje, zijn heel vriendelijke mensen.
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Zo jongens, ben weer thuis, ik heb echt genoten van de Hertog Jan van de tap, dit is toch veel lekkerder dan uit het flesje, dus ga de volgende keer weer naar deze terras.
Ff een fotootje zoals de baard er uit ziet na vier lekkere biertjes
20220912_230721.jpg
 

Macx

Baardaap
Nu heb ik eindelijk een avatar waar ik wel tevreden over ben, ja heren, ik ben nogal erg onzeker en blijf net zolang aan de gang tot dat ik tevreden ben over mijzelf hoe ik er uit zie op de avatar. Ja het is wat hé, ik ben nog steeds op reis en blijf bezig met mijn baard en mijn totale uiterlijk. Je leeft maar één keer en ik ben nu 66 en doe nu eindelijk wat ik zelf wil, daarom ook dat ik gaatjes in mijn oren heb laten schieten, het lijkt mij best wel leuk als je zo'n baard hebt in combinatie met oor versiering. Dat hoedje staat me ook erg goed, al zeg ik het zelf, en ben van plan deze op te zetten tijdens mijn nachtdienst die vannacht weer begint. Hoe ouder, hoe gekker zullen we maar denken, maar ik ben er wel gelukkig mee zoals het nu gaat.
Hier de originele foto die ik vandaag heb gemaakt.
1.jpg
1.jpg
 
Laatst bewerkt:

tijn

Zware baard
Nu heb ik eindelijk een avatar waar ik wel tevreden over ben, ja heren, ik ben nogal erg onzeker en blijf net zolang aan de gang tot dat ik tevreden ben over mijzelf hoe ik er uit zie op de avatar. Ja het is wat hé, ik ben nog steeds op reis en blijf bezig met mijn baard en mijn totale uiterlijk. Je leeft maar één keer en ik ben nu 66 en doe nu eindelijk wat ik zelf wil, daarom ook dat ik gaatjes in mijn oren heb laten schieten, het lijkt mij best wel leuk als je zo'n baard hebt in combinatie met oor versiering. Dat hoedje staat me ook erg goed, al zeg ik het zelf, en ben van plan deze op te zetten tijdens mijn nachtdienst die vannacht weer begint. Hoe ouder, hoe gekker zullen we maar denken, maar ik ben er wel gelukkig mee zoals het nu gaat.
Hier de originele foto die ik vandaag heb gemaakt.
Bekijk bijlage 22959
Bekijk bijlage 22959
Haha idd hoe ouder hoe gekker zeggen ze. Maar wie zijn ze dan???? Je moet lekker doen wat jij leuk vind toch? En gaatjes in je oren zijn tof( vind ik dan he), heb ik al eehhhh 35 jaar ofzo hahaha.
 

Macx

Baardaap
Haha idd hoe ouder hoe gekker zeggen ze. Maar wie zijn ze dan???? Je moet lekker doen wat jij leuk vind toch? En gaatjes in je oren zijn tof( vind ik dan he), heb ik al eehhhh 35 jaar ofzo hahaha.
Aha, dat is interessant, dus jij heb ze al dertig jaar en heb je er nu ook iets in zitten? Ik had aan beide oren gaatjes laten schieten, nu moeten die zweerknopjes er 6 weken in blijven zitten, nu is er aan de linkerkant de zweerknop eruit gevallen, moet ik er nu weer een nieuwe in laten zetten, of kan ik beter dit eerst weer dicht laten groeien en er dan weer een nieuwe in schieten, of draag je deze alleen aan 1 kant of aan beide kanten? Het lijkt me wel tof als er een paar oorringen of knoppen aan 1 oor zitten en dan misschien aan de andere kant weer niets. Hoe zit dat eigenlijk, of moet ik gewoon doen wat ik zelf leuk vind? Ja dat zei je al dat ik moet doen wat ik zelf leuk vind, maar dan zou ik ook graag wat tattoos aan de bovenkant op mijn handen laten zetten maar ik denk dat dat te ver gaat, maar versieringen in de oren vind ik wel erg leuk, vooral met zo'n grote volle baard bij een al wat oudere kerel zoals ik. Ik ben wat dat betreft wel een laatbloeier, maar ik heb altijd rekening gehouden met de mensen om me heen, en wilde graag iedereen tevreden houden. Ik ben daar nu overheen en ga mijn eigen weg.
 

tijn

Zware baard
Aha, dat is interessant, dus jij heb ze al dertig jaar en heb je er nu ook iets in zitten? Ik had aan beide oren gaatjes laten schieten, nu moeten die zweerknopjes er 6 weken in blijven zitten, nu is er aan de linkerkant de zweerknop eruit gevallen, moet ik er nu weer een nieuwe in laten zetten, of kan ik beter dit eerst weer dicht laten groeien en er dan weer een nieuwe in schieten, of draag je deze alleen aan 1 kant of aan beide kanten? Het lijkt me wel tof als er een paar oorringen of knoppen aan 1 oor zitten en dan misschien aan de andere kant weer niets. Hoe zit dat eigenlijk, of moet ik gewoon doen wat ik zelf leuk vind? Ja dat zei je al dat ik moet doen wat ik zelf leuk vind, maar dan zou ik ook graag wat tattoos aan de bovenkant op mijn handen laten zetten maar ik denk dat dat te ver gaat, maar versieringen in de oren vind ik wel erg leuk, vooral met zo'n grote volle baard bij een al wat oudere kerel zoals ik. Ik ben wat dat betreft wel een laatbloeier, maar ik heb altijd rekening gehouden met de mensen om me heen, en wilde graag iedereen tevreden houden. Ik ben daar nu overheen en ga mijn eigen weg.
Ik weet niet of het al is dicht gegroeid, maar ik zou denken dat hij er wel weer in kan. En tsja het eewige dilema he, waar moetten ze nou in??? Ik dacht ooit joh ik heb 2 oren dus doe ze maar in alle twee toch.
 

Macx

Baardaap
Maar dan licht het er geloof ik ook weer aan waar je woont. Daarom deed ik ze voor de zekerheid maar in alle twee mn oren hahaha

Daarom had ik ze ook in beide oren gedaan, maar eigenlijk maakt het mij niet uit waar het voor staat. In Amsterdam b.v. staat het voor gay als je ze in beide oren doet, hahaha wat maakt het uit joh. Dus ontsmetten en weer proberen er terug in te doen, ik ben wel de achterkant kwijt, heb gezocht maar niet gevonden.
[DOUBLEPOST=1663350924][/DOUBLEPOST]
Goed ontsmetten en er terug in ;)
Links is straight en rechts voor gay dacht ik als ik me goed herinner... wie die regeltjes uitvind lol

Ik dacht net andersom hahaha, ik heb nu alleen rechts erin zitten, ik merk het wel in de auto.
 

Macx

Baardaap
Ik post op mijn topic zo nu en dan wat video's die ik zelf wel goed vind omdat er goede tips in zitten.
Dit is zo'n video, met de titel
Master Barber Shares His Beard Routine
[DOUBLEPOST=1663436552][/DOUBLEPOST]Beard oil, Beard Balm, or Beard Butter?? | Beard Products DECODED
 

Macx

Baardaap
Weer klaar voor de nachtdienst, dit keer met een diep donker blauw colbert, een zgn. traveller jacket, deze zou niet moeten kreukelen volgens OFM, we zullen zien.
De baard komt er wel goed uit met dit colbert, ik had eerst een zwart overhemd aan, maar dat maakt het veel te donker, dus dit overhemd staat er beter onder.
1.jpg

Gisteren nog op zieke bezoek geweest bij mijn broer, bij terug komst stond het zonnetje weer pal op de voorruit en heb daarom nog een fotootje gemaakt, wel meer dan 1, maar 1 is wel genoeg voor hier haha
2.jpg
 
Het is een leuke hoed dit denk ik geschikt is voor wandelingen door de natuur (Y)(Y)(Y).
A passant zag ik ook nog even je voorraad baardverzorgingsproducten (Y) het is zoveel dat je misschien wel moet verhuizen naar een grotere woning :D:D. Met uiteraard en speciale baardonderhoudskamer :):)>(Y)
[DOUBLEPOST=1663002882][/DOUBLEPOST]
Het is weer voorbij die mooie zomer en de lucht is een stuk vochtiger geworden dat merk je direct aan je baard.
Een klein beetje meer baardbalsem gebruiken kan helpen.

Ja ik merkte dat idd ook op aan de baard dat het weer veranderde..
[DOUBLEPOST=1663521809][/DOUBLEPOST]
Nu heb ik eindelijk een avatar waar ik wel tevreden over ben, ja heren, ik ben nogal erg onzeker en blijf net zolang aan de gang tot dat ik tevreden ben over mijzelf hoe ik er uit zie op de avatar. Ja het is wat hé, ik ben nog steeds op reis en blijf bezig met mijn baard en mijn totale uiterlijk. Je leeft maar één keer en ik ben nu 66 en doe nu eindelijk wat ik zelf wil, daarom ook dat ik gaatjes in mijn oren heb laten schieten, het lijkt mij best wel leuk als je zo'n baard hebt in combinatie met oor versiering. Dat hoedje staat me ook erg goed, al zeg ik het zelf, en ben van plan deze op te zetten tijdens mijn nachtdienst die vannacht weer begint. Hoe ouder, hoe gekker zullen we maar denken, maar ik ben er wel gelukkig mee zoals het nu gaat.
Hier de originele foto die ik vandaag heb gemaakt.
Bekijk bijlage 22959
Bekijk bijlage 22959

Er is totaal geen reden om onzeker te zijn. Man wat heb je een prachtige baard staan om trots op te zijn..
De avatar is goed geslaagd met die hoed, staat leuk..
 

Macx

Baardaap
Ja ik merkte dat idd ook op aan de baard dat het weer veranderde..
[DOUBLEPOST=1663521809][/DOUBLEPOST]

Er is totaal geen reden om onzeker te zijn. Man wat heb je een prachtige baard staan om trots op te zijn..
De avatar is goed geslaagd met die hoed, staat leuk..

Dankjewel voor je fijne woorden, dit doet voor zo'n type zoals ik altijd weer goed.
 
Banner image
Top