Baardreis van Max 65 jaar

Macx

Baardaap
Zo jongens, vandaag ben ik op weg geweest naar
Knip, Scheer en Meer
Laanstraat 2 4902PN Oosterhout daar zou het pakketje zijn met de baardborstel dat ik een paar dagen geleden had besteld en niet heb open gedaan omdat ik nog lag te pitten, en kon het daar dus op gaan halen. Op weg terug met de benenwagen had ik wel zin om ff op een terras te gaan zitten en een heerlijk pilsje te drinken. En omdat ik wel eens heb opgevangen dat ik er uit zie als mijnheer pastoor heb ik mij daar op aangepast en één van mijn grootste kruizen om mijn nek gehangen.
Proost baardbroeders:D(Y)



Dit is het uitzicht vanuit mijn stoel op het terras, het was niet druk zoals je kunt zien, maar ik heb toch lekker genoten van het heerlijke brand biertje.


Ik neem altijd mijn tablet mee als ik boodschappen ga doen of zomaar een eindje ga lopen, en ik volg nu die rechtzaak van Johnny Depp en Amber Heard, zo dan kan ik toch op het terras die zaak goed volgen.


Hier is het borsteltje, in mijn gedachten was het borsteltje zeker wel twee keer zo groot, maar in het echt was het een heel stuk kleiner, klein en goed handelbaar.


Laatste pilsje gedronken en weer op weg naar huis, thuis aangekomen heb ik de borstel natuurlijk gelijk uitgeprobeerd en ik ben zeer tevreden over, het ligt goed in de hand en de haren gaan zeer gemakkelijk door de haren heen tot op de huid, en dat is echt heerlijk om te voelen hoor.
Nu ik toch voor de spiegel bezig was heb ik ook maar gelijk een paar foto's gemaakt, ik heb deze keer een krul in de snor gelegd, ik heb hierbij got2b Ultra Glued
gebruikt om er een leuke krul in te maken. got2b is echt zeer sterk spul en je krul blijft er gewoon een hele tijd netjes in zitten.
Hier een paar foto's met krul in snor, ik moet het nog een beetje leren en er wat meer handigheid in krijgen, maar voor de eerste keer vind ik het niet slecht.


Hoe vinden jullie mijn baardbroeders het staan?


Deze hoed had ik nog ergens liggen, als ik die opzet lijk ik wel meer op een rabbijn in plaats van mijnheer pastoor hahaha. Ik heb nog ergens een davidster liggen dus die doe ik de volgende keer om in plaats van een groot kruis als ik weer door Oosterhout ga wandelen. Hier kan dat nog wel maar ergens anders loop je wel een risico.
Tot de volgende keer broederso_O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Knulletje

Zware baard
Heerlijk zo n momentje op het terras met een goud gele pretstaaf. Om dat fijn te vinden hoeft het niet druk te zijn. De krul in je snor staat je goed! Je zou de krul kunnen maken bij speciale gelegenheden of altijd natuurlijk als je dat wilt.
Leuk dat je zo aan het experimenteren bent met hoeden, brillen en sieraden. (Y)
 

Macx

Baardaap
Heerlijk zo n momentje op het terras met een goud gele pretstaaf. Om dat fijn te vinden hoeft het niet druk te zijn. De krul in je snor staat je goed! Je zou de krul kunnen maken bij speciale gelegenheden of altijd natuurlijk als je dat wilt.
Leuk dat je zo aan het experimenteren bent met hoeden, brillen en sieraden. (Y)

Dankjewel Knulletje. Ik vind een krul wel leuk staan en zal dat wel meer gaan doen en dan vooral in het weekend. De hoed heb ik voor de grap opgezet om te laten zien dat ik er dan uit zie als een Antwerpse diamant handelaar, in ieder geval iets joods heeft het wel, sommige mensen(klanten) vragen dat ook gewoon hé, ook al voor ik een baard droeg, bent u van joodse afkomst, dat komt waarschijnlijk door mijn niet kleine neusje, mijn collega zei dat ook regelmatig. Dus als mensen dat denken of wat dan ook heb ik wel zin om die gedachten van die mensen te bevestigen met een davidster om mijn nek en een mooie zwarte hoed op te zetten. Dus ik ga nog een mooie hoed kopen en ga dan weer een leuke wandeling maken door de stad en weer een pilsje drinken op een terras.
De krul is wel leuk, maar niet voor elke dag, het moet iets speciaals blijven.
De brillen die ik hier draag zijn leesbrillen van het kruidvat en zijn natuurlijk niet veel soeps, ik had er drie gekocht voor nog geen tientje, eentje is al doormidden, deze brak gewoon spontaan in twee stukken, ik wacht nu op een pakketje van Hans Anders waar ik dus een nieuwe leesbril heb gekocht, deze ga je wel zien bij de volgende foto's. Ik heb ook nog een Panama hoedje, maar deze staat niet mooi bij een witte baard. Ik ga binnenkort nog op zoek naar een leuke zomerhoed.
 

Texman

Koning Baard
Zo jongens, vandaag ben ik op weg geweest naar
Knip, Scheer en Meer
Laanstraat 2 4902PN Oosterhout daar zou het pakketje zijn met de baardborstel dat ik een paar dagen geleden had besteld en niet heb open gedaan omdat ik nog lag te pitten, en kon het daar dus op gaan halen. Op weg terug met de benenwagen had ik wel zin om ff op een terras te gaan zitten en een heerlijk pilsje te drinken. En omdat ik wel eens heb opgevangen dat ik er uit zie als mijnheer pastoor heb ik mij daar op aangepast en één van mijn grootste kruizen om mijn nek gehangen.
Proost baardbroeders:D(Y)

Bekijk bijlage 21963
Bekijk bijlage 21968
Dit is het uitzicht vanuit mijn stoel op het terras, het was niet druk zoals je kunt zien, maar ik heb toch lekker genoten van het heerlijke brand biertje.
Bekijk bijlage 21964

Ik neem altijd mijn tablet mee als ik boodschappen ga doen of zomaar een eindje ga lopen, en ik volg nu die rechtzaak van Johnny Depp en Amber Heard, zo dan kan ik toch op het terras die zaak goed volgen.
Bekijk bijlage 21965

Hier is het borsteltje, in mijn gedachten was het borsteltje zeker wel twee keer zo groot, maar in het echt was het een heel stuk kleiner, klein en goed handelbaar.
Bekijk bijlage 21966
Bekijk bijlage 21967
Laatste pilsje gedronken en weer op weg naar huis, thuis aangekomen heb ik de borstel natuurlijk gelijk uitgeprobeerd en ik ben zeer tevreden over, het ligt goed in de hand en de haren gaan zeer gemakkelijk door de haren heen tot op de huid, en dat is echt heerlijk om te voelen hoor.
Nu ik toch voor de spiegel bezig was heb ik ook maar gelijk een paar foto's gemaakt, ik heb deze keer een krul in de snor gelegd, ik heb hierbij got2b Ultra Glued
gebruikt om er een leuke krul in te maken. got2b is echt zeer sterk spul en je krul blijft er gewoon een hele tijd netjes in zitten.
Hier een paar foto's met krul in snor, ik moet het nog een beetje leren en er wat meer handigheid in krijgen, maar voor de eerste keer vind ik het niet slecht.
Bekijk bijlage 21969

Hoe vinden jullie mijn baardbroeders het staan?
Bekijk bijlage 21970

Deze hoed had ik nog ergens liggen, als ik die opzet lijk ik wel meer op een rabbijn in plaats van mijnheer pastoor hahaha. Ik heb nog ergens een davidster liggen dus die doe ik de volgende keer om in plaats van een groot kruis als ik weer door Oosterhout ga wandelen. Hier kan dat nog wel maar ergens anders loop je wel een risico.
Tot de volgende keer broederso_O
Bekijk bijlage 21973
Ha @Macx ,
Je weet wat genieten is lekker met zo'n pils op het terras en een baard die steeds mooier en ook nog een mooi pak aan.:)
En zo vlak tegenover de kerk is zo'n kruis om je nek ook niet verkeert.;)
Je moet wel oppassen want voor dat het weet ben je een "bekende Nederlander" :D
Ga vooral zo door want we genieten er allemaal van (Y)(Y)(Y).
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Als jullie nog niet weten wat te doen dit weekend dan heb ik nog wel een leuke tip, kom gezellig naar Breda, we hebben hier het jaarlijkse Jazz festival
en dan kun je ook gelijk even met mij kennis maken, ik ben er namelijk ook.
Vandaag is het van start gegaan en het duurt t/m zondag.
Vlak bij de opstap plaats aan het Spanjaarts gat is zoals elk jaar weer een groot drijvend podium aanwezig en heb ik een leuke kijk op het gebeuren vanuit mijn auto.
Hier zijn wat impressie foto's van het gebeuren en als laatste nog een leuke foto van mijn leuke klanten die weer dol gelukkig waren met de muziek die ze zelf weer mochten uitzoeken op mijn tablet.
Leuke dag en nacht gehad en weer goed gedraaid.
1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Macx

Baardaap
Zo, weer klaar om te beginnen. Deze keer een milde krol er in gezet.
Kijken wat we vandaag weer gaan mee maken.
20220528_203017.jpg
[DOUBLEPOST=1653764301][/DOUBLEPOST]Hier 1 foto buiten de auto, zojuist genomen aan het spanjaarts gat Breda tijdens het jazz festival.

[DOUBLEPOST=1653764809][/DOUBLEPOST]Foto vanaf taxistrip aan spanjaarts gat Breda.tijdens jazz festival.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Macx

Baardaap
Nieuwe avatar foto, ik vind dat de baard hier beter tot zijn recht komt, met de donkere achtergrond.
Ik heb intussen een nieuwe bril besteld, (niet deze) ook een nichtvision bril voor in de nacht, beide zijn van het Johnny Depp model, ik ben zeer benieuwd hoe die zullen staan, ik denk wel heel goed.
Afgelopen nacht gemaakt tijdens mijn werkzaamheden in Breda.
20220530_023527.jpg
 

Macx

Baardaap
Wat denk je, word ik wakker door een hoop tering herrie en kijk uit m'n keukenraam en zie daar een carnavals optocht voorbij komen.
Hier enkele foto's om een idee te krijgen wat ik zag. De bovenburen hebben een geluidsinstalatie op hun balkon neergezet zodat iedereen in een omtrek van 100 meter zeker zal mee genieten. Nu blijkt dat ze dat elk jaar doen met carnaval.
Hier een paar foto's

20220605_151512.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Macx

Baardaap
Hier nog een paar, deze heb ik met de pc geüpload zodat ik beter kan zien wat ik upload, met de telefoon gaat dat minder duidelijk.
Een paar foto's van de optocht, ik was een beetje laat en heb alleen de laatste twee wagens er opstaan, en tegelijk weer een paar foto's van m'n baard die weer wat is gegroeid zo jullie wel kunnen zien.
Deze is tijdens de opnames gemaakt.

24.jpg
 

Bijlagen

  • 26.jpg
    26.jpg
    430,8 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt door een moderator:

Macx

Baardaap
Hier nog een paar van de baard.
Die optocht was gepland voor het carnaval, maar door de covid maatregelen ging het niet door en werd deze datum geprikt om alsnog de optocht te houden op zondag 5 juni 2022, ook in Prinsenbeek is er een grote optocht gaande.
20220605_143742.jpg 31.jpg 32.jpg

Ik wou een afspraak maken met de barbier voor m'n kapsel en nog niet voor de baard, en wat denk je, krijg ik een berichtje terug dat ik op z'n vroegst op 30 juni om 11.15 bij hem terecht kan.
Daar ga ik niet op wachten dus heb ik het zelf maar weer gedaan, zo een beetje bij de oren weet je wel.
Wat denk die gozer wel niet joh! dat ik vier weken ga wachten hahahaha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Macx

Baardaap
Coole baard man (Y)
Dank je Tobo, ik ben nu zes maanden ver en merk dat steeds meer mensen naar me kijken en sommige een beetje lachen, het is na zes maanden dat je je realiseert dat je baard de lange fase in gaat en dus ook meer aandacht trekt en meer gaat opvallen. Je moet daar wel tegen bestand zijn en stevig in je schoenen staan en je niks aantrekken als er ook weleens een minder leuke opmerking wordt gemaakt. Het gaat er over dat jij je gelukkig voelt met de baard zoals die bedoeld is en vast ligt in je genen en gezien mag worden door iedereen. Dus ik ben er trots op en het maakt me steeds wat sterker. Ik hoop dat dat bij jouw ook het geval zal zijn en een goed gevoel zal gaan geven Tobo, het baardgevoel zoals Texman dat in een eerder bericht al had aangegeven.
 

Tobo

Baard
Dank je Tobo, ik ben nu zes maanden ver en merk dat steeds meer mensen naar me kijken en sommige een beetje lachen, het is na zes maanden dat je je realiseert dat je baard de lange fase in gaat en dus ook meer aandacht trekt en meer gaat opvallen. Je moet daar wel tegen bestand zijn en stevig in je schoenen staan en je niks aantrekken als er ook weleens een minder leuke opmerking wordt gemaakt. Het gaat er over dat jij je gelukkig voelt met de baard zoals die bedoeld is en vast ligt in je genen en gezien mag worden door iedereen. Dus ik ben er trots op en het maakt me steeds wat sterker. Ik hoop dat dat bij jouw ook het geval zal zijn en een goed gevoel zal gaan geven Tobo, het baardgevoel zoals Texman dat in een eerder bericht al had aangegeven.
Ik laat het op me af komen...
 

Texman

Koning Baard
Wat denk je, word ik wakker door een hoop tering herrie en kijk uit m'n keukenraam en zie daar een carnavals optocht voorbij komen.
Hier enkele foto's om een idee te krijgen wat ik zag. De bovenburen hebben een geluidsinstalatie op hun balkon neergezet zodat iedereen in een omtrek van 100 meter zeker zal mee genieten. Nu blijkt dat ze dat elk jaar doen met carnaval.
Hier een paar foto's
Bekijk bijlage 22044 Bekijk bijlage 22045 Bekijk bijlage 22046
Bekijk bijlage 22044 Bekijk bijlage 22045 Bekijk bijlage 22046 Bekijk bijlage 22047
Wij hebben hier in Voorburg ook een carnavalsvereniging die een keer per jaar een optocht organiseert.
Maar het beperkt zich tot de winkelstraten dus de kans dat ze bij mij voor de deur langs komen is vrijwel nihil.
De tocht bij jou ziet er leuk uit maar wel jammer van de regen :(
Je baard ziet er zoals altijd heel mooi uit en dat je niet naar de barbier kan is voor je baard niet zo erg want die mag langer worden en voor het haar op je hoofd gewoon een beetje gel gebruiken als het te wild wordt. Hoewel lang haar met een baard ook geweldig kan staan.(Y)
Texman :)>
 
Indrukwekkende baard Macx! Degene die minder leuke opmerkingen maken zijn vaak degene die het zelf niet aandurven een baard te laten staan. Lekker laten gaan! Je doet het voor jezelf en niet voor een ander!
 

Macx

Baardaap
Update 6.6.2022 (6 maanden baard)
Ik heb na gisteren toen ik zo werd geconfronteerd met kijkende mensen, wat me onzeker maakte omdat het regende en mijn baard daaronder moest lijden, nagedacht over mijn situatie nu, het zou makkelijk zijn om er een stukje vanaf te halen maar ik zou graag willen zien hoe de baard er uit komt te zien als deze wat langer is, maar dit zal nog meer aandacht gaan trekken en om er zeker van te zijn dat ik dat aankan, ga ik deze uitdaging toch aan en ga gewoon voor nog langer.

Ik heb vanmiddag mijn baard weer goed verzorgt en dacht, laat ik gelijk ff een serie maken voor een leuke update) en heb daarom deze foto serie gemaakt om later als ik weer twijfel hier op terug te kunnen kijken zodat ik weer voor uit kan zonder twijfels.
Ja baardbroeders, ook ik heb mijn onzekerheden, en zeker als mensen zo naar je kijken en sommige een beetje lachen. Het regende gisteren en had in mijn ene hand een paraplu en in de andere hand de boodschappentas, dus ik was overgeleverd aan het moment en kon niets doen aan de situatie.

Oké, hier is een serie foto's, enkele vanuit de badkamer en de meeste vanuit mijn woonkamer en keuken.
[DOUBLEPOST=1654538707][/DOUBLEPOST]
Indrukwekkende baard Macx! Degene die minder leuke opmerkingen maken zijn vaak degene die het zelf niet aandurven een baard te laten staan. Lekker laten gaan! Je doet het voor jezelf en niet voor een ander!
Dank je Hans, je hebt gelijk.
[DOUBLEPOST=1654538791][/DOUBLEPOST]
Wij hebben hier in Voorburg ook een carnavalsvereniging die een keer per jaar een optocht organiseert.
Maar het beperkt zich tot de winkelstraten dus de kans dat ze bij mij voor de deur langs komen is vrijwel nihil.
De tocht bij jou ziet er leuk uit maar wel jammer van de regen :(
Je baard ziet er zoals altijd heel mooi uit en dat je niet naar de barbier kan is voor je baard niet zo erg want die mag langer worden en voor het haar op je hoofd gewoon een beetje gel gebruiken als het te wild wordt. Hoewel lang haar met een baard ook geweldig kan staan.(Y)
Texman :)>
Dank je Texman, fijn om te horen.
[DOUBLEPOST=1654541178][/DOUBLEPOST]Dit is een Yeard Beard zo dat ziet er indrukwekkend uit.
 

Bijlagen

  • 6.jpg
    6.jpg
    554,1 KB · Weergaven: 21
  • 7.jpg
    7.jpg
    581,8 KB · Weergaven: 21
  • 8.jpg
    8.jpg
    529 KB · Weergaven: 22
  • 9.jpg
    9.jpg
    506,8 KB · Weergaven: 21
  • 15.jpg
    15.jpg
    440,8 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt door een moderator:

Daaf

Baard
Mooie serie heb je ervan gemaakt Macx.

M.b.t. de blikken van anderen. Beetje niveau gebruiken. Niet de creme, maar Niet Invullen Voor Een Ander. Voor hetzelfde geld keken ze vol bewondering naar jouw baard, hadden ze het over mooie baarden gehad en was dit een voorbeeld waar ze het over eens waren dat dit een prachtige baard is.
Jouw gevoel is wat dat betreft een spiegel hoe je zelf naar je baard kijkt, en hoe je uiterlijk en je eigen beeld veranderd door die baard. Veranderingen zorgen daar voor, mooi dat je dit gevoel ook deelt.

Ik ben benieuwd wat uiteindelijk jouw baard gaat zijn. (Y)
 
Banner image
Top