Baardreis van Max 65 jaar

tijn

Zware baard
Ja dat klopt, ik had eerst knoppies, maar ik vind ringen toch wel een paar voordelen hebben, ik vind het zeker net zo mooi dan knoppies en ik doe ze er s'nachts niet uit dan zijn ringen beter dan knoppies, want knoppies hebben aan de achterkant zo'n dingetje over dat stangetje en soms als ik onder de douche sta dan vliegt zo'n ding er af en ook als je gaat slapen dan voel je het bij ringen niet dat er iets in de oren zit. Bij knoppies heb je dat wel en voel je dat, en dat is geen prettig gevoel.
Ik vind ringen ook wel erg leuk om te dragen. Ik heb een hele uitgebreide keuze qua ringen en knoppies en dat allemaal voor niet te veel centjes uit China. hahaha
Ik vind dat zo leuk om daar spulletjes te bestellen, het kost niets en toch erg leuk om weer wat te ontvangen. Soms weet ik zelf niet meer wat ik heb besteld, zo blijft het leuk en verrassend wat er in het pakketje zit.
[DOUBLEPOST=1671301950][/DOUBLEPOST]

Daar heb je gelijk in, op mijn leeftijd is het niet meer belangrijk wat mensen van je vinden en is het een stuk makkelijker om geheel je zelf te zijn, voor jonge mensen ligt dat toch wel een stukje moeilijker kan ik me zo voorstellen.
[DOUBLEPOST=1671302477][/DOUBLEPOST]

Tijn, jij hebt ook een ring in je oor, heb ik gezien op een foto. Heb jij ze ook in beide oorkes? En hoelang al? Ik heb dit pas sinds een paar maanden, maar sinds ik dus een baard heb laten groeien, wat niet zomaar iets is, had ik ook besloten om de laatste etappe van mijn leven precies te gaan doen wat ik wil. Dus eigenlijk plat gezegd, schijt aan de rest. Het bevalt me prima en misschien komen er ook nog wel wat tattoos aan hoor, ik vind hand tattoos wel erg mooi, en het zegt wel iets over diegene, je moet echt wel lef hebben en helemaal je zelf zijn en zeker zijn van je zelf om dat te beslissen. Ik vind dat al knap.
Nou ik heb in alletwee mn oren ringetjes. Ik heb dat nu al zon eehhhh 35 jaar ofzo?????
 

Macx

Baardaap
Nou ik heb in alletwee mn oren ringetjes. Ik heb dat nu al zon eehhhh 35 jaar ofzo?????
Mooi hoor, 35 jaar is al een heel tijdje, ik heb er nog een vraag over, wat is eigenlijk gebruikelijk om ze voor het slapen er uit te halen of niet.
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Geen idee wat gebruikenlijk is( ben ik niet zo van, ik doe wat ik zelf wil hahaha), maar ik doe ze nooit uit.

Ja het is wennen, soms is het ook wel goed om een beetje onderzoek te doen wat eigenlijk het beste is om te doen. Ik doe gewoon wat ik wil en doe ze niet uit. hahaha
 

tijn

Zware baard
Ja het is wennen, soms is het ook wel goed om een beetje onderzoek te doen wat eigenlijk het beste is om te doen. Ik doe gewoon wat ik wil en doe ze niet uit. hahaha
Ik moet ook eerlijk zeggen dat, vroeger had ik wat grotere gouden oorringen die kreeg ik makenlijker in. Nu heb ik al jaren zilveren en die zijn een stuk kleiner en die krijg ik zelf niet dicht:rolleyes:, dussssss ze moeten wel inblijven hahaha
 

Macx

Baardaap
Ik moet ook eerlijk zeggen dat, vroeger had ik wat grotere gouden oorringen die kreeg ik makenlijker in. Nu heb ik al jaren zilveren en die zijn een stuk kleiner en die krijg ik zelf niet dicht:rolleyes:, dussssss ze moeten wel inblijven hahaha

Wat dat betreft gaan knopnes er wel makkelijker in door dat rechte pinnetje maar de bevestiging vind ik wat minder, misschien dat dat komt door de mindere kwaliteit uit China. De ringen doen het goed, komen ook uit China en kosten tussen de 2 en 6 euro per setje.

Deze heb ik ook maar nog niet in gehad
Sb129afff23ff42d79fad693064da4a494.jpg

Scb3e3bd2ded64632a5995c56fb8e05a5R.jpg
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Even een maandagavond fotootje voor de lol, in de baard zit geen balsem alleen een beetje baardolie die ik er vanmiddag om 14.00 uur heb in gedaan. Dus zo ziet de baard er uit als ik er niets aan doe voor ik een foto maak.

20221219_223806.jpg 20221219_223654.jpg 20221219_223352.jpg
 

Macx

Baardaap
avatar
Hoe maak ik een avatar, ik upload een foto naar een google account en als die me bevalt dan maak ik een screenshot van een pagina in het proces. Die bewerk ik dan met een Crop selection (Cut out) en save de foto in dezelfde folder.
En dan upload de avatar hier op het baardforum
capture_002_19122022_233123.jpg
2.jpg
 

Macx

Baardaap
Ha @maxc,
Jij ook hele fijne dagen en volgend jaar wordt natuurlijk weer een heel bijzonder baardjaar want dan draag je een heel jaar een mooie volle en lange baard.(Y):)>
Groet Texman:)>
Ja, ik hoop van wel en dat er nog wat cmters bijkomen hé, ik heb net nog wat foto's gemaakt na dat ik de baard in model heb gezet. Ik zal ze maar niet posten want het wordt wel een beetje te gek hé.

Hier is de foto van de avatar
11.jpg
11.jpg
[DOUBLEPOST=1671645419][/DOUBLEPOST]En hier is er 1 waarbij ik de baard meer smal laat toelopen
14.jpg
14.jpg
 

Macx

Baardaap
@Macx voor jou fijne feestdagen en een heel goed 2023!

Moet je de feestdagen werken?

Dankjewel, Giant.
Dat weet ik nog niet zeker, ik denk het niet. Op zaterdag 24 december ga ik wel ff kijken in de stad en op maandag 2e kerstdag ga ik ook ff kijken, maar zondag 1e kerstdag blijf ik thuis, denk ik nu.

De 24e dan heb je hier in het zuiden de nachtmis, dan zijn de meeste horecazaken gesloten, dus zaterdag de 24e zal er ook niet veel te doen zijn in de stad.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top