Baard vs. Gaten

Skaggy

Volle Baard
Ha @Zilverrug90,
De shampoo ken ik niet maar jouw post was een mooie aanleiding om jouw Topic te lezen. Leuk en lekker positief, ik hoop dat jouw baardreis tot nu toe ook zo verlopen is. Met jouw baardgroei zul je inmiddels wel een aardige baard en snor hebben. Ben normaal helemaal niet nieuwsgierig hoor maar wat baarden en snorren betreft... ;) Beard on!
(Y):)>
Grtz. Skaggy
 

zenn

Zware baard
Het was ff zoeken, maar bij deze;

Ingredients: Aqua, Lauryl Betaine, Decyl Glucoside, Xanthan Gum, Aloe barbedensis Leaf Juice Powder, Santalum spiciata Wood Oil, Glycerin, Citric Acid, Levulinic Acid, Sodium Levunate, Sodium Phytate, Sodium Benzoate, Farnesol. NATURALLY DERIVED AND PARABEN FREE

Bron
 
Goedemorgen Beardguys, (Y)

Ik heb even een vraag: ik ga morgen naar king barbers in den bosch en heb vaak gelezen dat ze al gauw teveel weghalen. Ik heb namelijk een best rond gezicht en mijn vraag naar jullie is dus: is het verstanding om de zijkanten wat in te korten? Of zal ik gewoon me wangen/hals schoonhouden en kijken hoe het verder verloopt! Heeel graag jullie mening hierover. P.s.
Kan natuurlijk nog even een foto bijvoegen mo het niet duidelijk zijn..

Groetjes Zilverrug. IMG_20191223_102226.jpg
 

Skaggy

Volle Baard
Hey Zilverrug dat ziet er nu prima uit! Je hebt in juli een foto geplaatst van een baard die jij mooi vindt. Wanneer je daar naar toe wilt met jouw baard dan zou ik alleen de wangen en hals schoon houden en nergens lengte weg laten halen. (Y):)>

Grtz. Coen
 

Texman

Koning Baard
Ik zou alleen de wangen en de hals laten schoonhouden.
Je zegt dat je een rond gezicht hebt en ik begrijp wel dat je daarom de zijkanten wat korter wil.
Maar het is nu nog te vroeg voor zo'n ingreep. Ik ben bang dat er dan niets van de zijkant van je baard over blijft.
Niet doen dus ;)
 
@Texman Dan is mijn voorgevoel toch juist. Dan wacht ik nog even 2 maanden.. Laat ik inderdaad mijn wangen en hals schoonmaken. (Y) Bedankt voor je goede informatie.. Heb ik nog 1 vraagje: op mijn wangen en kaaklijn zijn mijn haren stijl en bij mijn kin/hals neigt het meer naar kroes/krul.. Is dit een fase? (Mijn baard is zo'n 2cm nu)
 

Texman

Koning Baard
@Texman Dan is mijn voorgevoel toch juist. Dan wacht ik nog even 2 maanden.. Laat ik inderdaad mijn wangen en hals schoonmaken. (Y) Bedankt voor je goede informatie.. Heb ik nog 1 vraagje: op mijn wangen en kaaklijn zijn mijn haren stijl en bij mijn kin/hals neigt het meer naar kroes/krul.. Is dit een fase? (Mijn baard is zo'n 2cm nu)
Op je kin en je hals er onder groeit je baard het hardst. Het zou zomaar kunnen dat het haar op je wangen als het langer wordt ook meer naar kroes gaat neigen.
En op zich vind ik dat best mooi want als het langer wordt dan kan je er een erg mooi model in laten zetten.(Y)
Maar voor het zover is moet je eerst meer lengte krijgen;)
 
Banner image
Top