Baard vs. Gaten

Laurent1965

Zware baard
Ik betrap mezelf erop dat ik steeds weer, gaat al jaren zo, doelen heb gesteld zoals bijvoorbeeld, met kerst heb ik mijn snor zoals ik dat wil, over drie maanden heb ik mijn baardlengte goed....
Ik heb gemerkt, mijn baard is nooit "af", groei laat zich niet manipuleren.
Bij mij ook eigenlijk wel een verleggen van grenzen, wilde meteen al een lange baard, steeds wat langer, opmerkingen, verbaasde blikken, steeds een stukje verder met die snor, hoe reageren ze op mijn werk etc.
Nu kennen ze mij niet anders, 5 jaar verder..., baard hoort bij mij, word nu weer wat langer dus... :D:D
 
3FE7E880-15F4-477D-A55E-14866DC63422.jpeg @Laurent1965 oh echt ! Wel tof dat je dat zegt want heb er wel over na zitten denken. Ik dacht: als ik zo lang wacht heb ik dit waarschijnlijk.. maar “als dat niet zo is” wat dan ?!?! Haha dus ik heb het los gelaten sinds gisterenavond ik heb een baard gevonden op het internet.. dat is mijn streven mocht hij er zo beginnen uit te zien ben ik een tevreden mens. Zo niet gaan we gewoon verder.. (Y) dit is ten slotte mijn doel: zie foto ! :)> Gr Zilverrug
 

Ardjan

Baardaap
Ik heb gemerkt, mijn baard is nooit "af", groei laat zich niet manipuleren.
Bij mij ook eigenlijk wel een verleggen van grenzen
Precies, dat bedoel ik!
Toen ik ooit met m'n baardreis begon had ik geen flauw idee dat ik zo ver zou komen!
Is de schuld van dit forum overigens! :D:D:D
Wil de baard nu niet meer kwijt!

Zei vanmorgen nog iemand; 'k zou je niet meer herkend hebben! :cool::eek:
 

Laurent1965

Zware baard
Hier nog een, begonnen met een goatee om eens iets anders te hebben..., gaan googelen en op dit forum terecht gekomen, dacht wat een gezellige club....
Gaan kweken en wat aarzelend aangemeld, wist toen nog niet waar ik aan begon..:D
Inmiddels twee verslavingen, baard en baardforum.., verder zit ik op geen enkele vorm van van social media, daar moet je dan 53 voor worden.
Ps, verder van mijn leven nooit een verslaving gehad.
Ook ik word heel vaak niet herkend, mensen die mij lang niet zagen lopen mij vaak straal voorbij.
Baard gaat nooit meer af, hoop dat dit forum blijft floreren in al zijn glorie, super !(Y);)
 
@Laurent1965 hahaha ik had ook niets anders verwacht van dit forum ! Ik moet zeggen dat ik al aardig vaak op dit forum zit.. mijn vrouw zei al: Heb je ergens nog een gaatje vrij voor vandaag of blijf je op dat baardforum rondhangen haha.. (vrouwen) !!
Ik heb 2 dochtertjes en ik heb er een zoon bijgekregen genaamd: baardje :)>

Gr. Zilverrug
 

Boss

Baard
@Laurent1965 hahaha ik had ook niets anders verwacht van dit forum ! Ik moet zeggen dat ik al aardig vaak op dit forum zit.. mijn vrouw zei al: Heb je ergens nog een gaatje vrij voor vandaag of blijf je op dat baardforum rondhangen haha.. (vrouwen) !!
Ik heb 2 dochtertjes en ik heb er een zoon bijgekregen genaamd: baardje :)>

Gr. Zilverrug

Hahaha ik zit in hetzelfde schuitje twee dochters en sindskort ook een hond(teefje) in huis. Dus om mijn mannelijkheid te onderstrepen. En het testeron in balans te brengen met de oestrogeen de baard in wording. En veel lezen op hét baardforum;):)>(Y)
 
@Boss Mooi man, fijn dat ik niet de enigste ben met alleen maar vrouwen in huis. Groot gelijk dat je op dit forum zit ! (Y) baarden praat onder mekaar is wat de baard bevordert :)> p.s. sinds 3 weken ook een hondje “mannetje” in huis dat zich volledig aan de vrouwen heeft aangepast (beetje jammer) ! Gr. Zilverrug
 
Goedemiddag baardmannen,

Ik ben er even tussenuit geweest lag met mijn reet even aan de spaanse costa :D en dat heeft mijn baard best goed gedaan vind ik zelf.. ik ben momenteel 5 1/2 week verder en vergeleken met mijn begin foto’s zit er al aardig wat op nu. Het volhouden gaat me btw. heel goed af alleen begint mijn baard nu ontzettend te krullen en te springen. Maar goed dat neem ik de komende tijd even voor lief. Graag jullie mening !! Gr. Zilverrug :)> Zie foto: D491C8C8-A37C-43BE-812F-E2F7E6764A4D.jpeg
 
Potverdorie Silverback. Dat is een mooie progress al man! Ik heb ook wat hardnekkige haren die soms alle kanten opstaan. Gewoon goed verzorgen met baard olie etc. En je kan eventueel wat langere haren met een schaar bijwerken.

Gr Jeffrey
 
Banner image
Top