Baard vs. Gaten

Hartenheer

Zware baard
Thanks bro @Slimmie205 ik ga idd even wat langere haartjes wegknippen vanavond, want sommige haren leiden een eigen leven en vertikken het om mee te werken. Heb sowieso wel het idee dat er een lichte kroes in mijn baard zit waardoor mijn baard net wat meer krult. Maar goed mischien verandert dat nog met de tijd.

Dat is mooi man.
Helemaal als je een langere baard laat groeien.
Dan komt er een mooie slag in.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Zilverrug90 ,
Je bent mooi vooruit gegaan met je baard erg leuk om te zien dat het goed gaat.(Y)(Y)(Y)
En gezien het aantal lof-uitingen hier mag je je terecht gesteun voelen om door te gaan.
Wees echter niet al te kritisch op de eigen baard. Omdat hij nog kort is valt ieder scheef of te lang haartje uit de toon.
Een baard hoeft niet perfect te zijn. Zelf vind ik het niet zo erg als het een beetje wild is.
Wat vooral van belang is dat je het leuk vind en dat het je een goed gevoel geeft.
Dus doorgaan met vol vermogen;););)
Groet Texman :)>
 
@ProfessorMelchior Ik hoop dat je gelijk hebt professor ! :D had ook al vernomen dat waneer hij al wat langer is de haren minder gaan krullen ? En ik gebruik nu alleen baardolie.. soms wat baardbalsem erin alleen ben daar niet echt een voorstander van want hij neigt enorm vet te worden naarmate de dag vordert dus ik zoek nog even een goede methode om de haren wat meer in bedwang te houden. Is meer wassen een optie ? Want dat helpt wel namelijk ! Doe het nu om de dag.. Gr. Zilverrug :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Meer wassen heeft geen enkel effect, behalve dat de baard sneller uitdroogt.
Bij kroezend en krullend haar zitten de haren dichter op elkaar en dan zul je minder olie of balsem moeten gebruiken om het niet te vet te laten worden.
Voor de lengte, die jouw baard nu heeft heb je maar 5 druppels baardolie of een doperwt-hoeveelheid balsem nodig.
Je kunt er beter naar keuze bijvoegen, want om een teveel te verwijderen moet je weer wassen.
 
Goede “baard” morgen mannen ! :)>

Ik ben een beetje op internet aan het kijken welke baard mogelijkheden je allemaal wel niet hebt en ben erachter gekomen dat je echt enorm veel mogelijkheden hebt (dat zullen jullie ook wel weten)
Dus mijn vraag luidt als volgt: Welke baard zou mij het beste staan volgens jullie ? Want heb al eerder gezegd dat ik de garibaldi baard wel zie zitten.. maar ik wil eens bekijken wat iemand anders nou vind gewoon als vraag ! Dus bij deze heel graag een feed back ! (Y) thanks bro’s

Gr. Zilverrug :)>
 
Goedemorgen Baardmannen,

Ik hoop dat jullie mij nog niet vergeten zijn. Ik ben de afgelopen periode druk bezig geweest met mijn werk dus heb geen tijd gehad om te uploaden. Ik zie dat er heel veel nieuwe talenten zich aangemeld hebben op dit forum.. Ben benieuwd en ga het zeker volgen!! Ik ben nu aan het zoeken op internet voor een lekker baardshampoo en ben gestuit op dit product: iemand bekend mee?
Screenshot_20191202_090433_com.android.chrome.jpg Als het wat is hoor ik dat graag..

Cheers Guys Greetz Zilverrug (Y)
 
Banner image
Top