Dutchbeards

Baard vs. Gaten

Discussie in 'Baard laten groeien' gestart door Zilverrug90, 17 jul 2019.

1. Zilverrug90

Zilverrug90 Baard

Hallo baardmannen, ik ben nieuw op dit forum en wil jullie graag mijn 2 weken baard laten zien. Ben op zich best tevreden over de staat alleen maak me een beetje zorgen om de twee gaten vlak langs mijn mondhoeken. Wil graag weten hoe jullie er over denken .. ik zal tevens ook een foto uploaden van de staat na een maand ! DF5E3766-B03C-4090-A772-4E1FBC160351.jpeg 5F28F9C3-A7C7-46EF-A2CD-55ADBE7EC3A1.jpeg B026AE19-9571-45FC-8BFF-126F6FCEF1BA.jpeg

ProfessorMelchior vindt dit leuk.
  2. Texman

Texman Baardaap

Ha @Zilverrug90 ,
    Welkom op ons leuke forum fijn dat je mee gaat doen want hier is veel te leren.:)
    Voor twee weken heb je al aardig wat baardgroei dus wat dat aangaat hoef je geen zorgen te maken.(Y)
    Wat de lege plekken aan gaat is het nog te vroeg om hier een oordeel over te geven.
    Bij de meeste mannen groeit de baard onregelmatig uit zo ook bij jou en dit betekend dat je baard eerst een aantal weken moet laten groeien om een goed beeld te krijgen van hoe hij eruit gaat zien. Het begin is altijd lastig omdat je snel een mooie volle baard wil hebben, helaas is dat niet voor iedereen weggelegd.
    Dus twijfel niet maar zet door het is de moeite waard.
    Hou ons op de hoogte van je vorderingen want dat vinden we leuk.
    Succes en groet Texman:)>

3. Zilverrug90

Zilverrug90 Baard

@Texman bedankt voor je motiverende reactie. Dan gaan we gewoon geduldig verder ! Moet zeggen dat op de kale plekken wel haartjes door komen hoor dus het zal idd gewoon de tijd nodig hebben. Thnx !!

Texman vindt dit leuk.
  4. Slimmie205

Slimmie205 Baard

Hey welkom hier. Ben zelf ook bezig met een baard laten groeien. Het enige wat ik je mee kan geven is afwachten en geduld hebben haha! Je zult wel merken dat kale plekjes vanzelf wat meer opgevuld zullen worden, doordat de haren langer worden. Ben benieuwd naar je proces! Succes :)>

Texman en Zilverrug90 vinden dit leuk.
  5. Zilverrug90

Zilverrug90 Baard

@Slimmie205 ik zie het ja ! Hoe lang ben je al bezig ? Begint flink dicht te groeien zo te zien .. is dat een recente foto ?

Texman en Slimmie205 vinden dit leuk.
  6. Ardjan

Ardjan Zware baard

Goede hoop hoor voor jouw baard, @Zilverrug90.
    Geduld, ja geduld => Is de sleutel tot succes!

Mijnbaard Woody Citrus Baardset
  7. Slimmie205

Slimmie205 Baard

Profiel foto is van kleine 2 week terug. Toen zat ik rond de 2 maand groeien. Mijn wangen zijn nog niet zo top. Maar je merkt wel dat het een lang proces is. Het wordt echt wel beter. Vergeet natuurlijk niet, dat elke baard uniek is. Elke man heeft weer andere genen hè. Geduld is echt de key. (Y)

Edit: je kan mijn topic volgen. Wat ook een mooi voorbeeld is, is die van Stephan. Die heeft ook een hele vette baard gekweekt ondanks zijn gaten. Is echt heel mooi bedekt.

Gr Jeffrey

Texman, Stephan en Zilverrug90 vinden dit leuk.
  8. Zilverrug90

Zilverrug90 Baard

@Ardjan bedankt voor je reactie ! We gaan het gewoon de tijd geven en zal nog wel even een update geven over een paar weken.

Texman en Ardjan vinden dit leuk.
  9. Hartenheer

Hartenheer Zware baard

Welkom op het forum.

Stel niet een te korte termijn in om te vergelijken. Anders wordt het een frustratie. Haar groeit nu eenmaal niet snel.
    Bekijk het eens als het een half/jaar is. Dan pas kan je echt zien of oordelen of de overige baardgroei de gaten zullen doen bedekken.

Texman, Zilverrug90 en Yainderidoo vinden dit leuk.
  10. Yainderidoo

Yainderidoo Zware baard

Halemeel met Willem Hartenheer eens!
    Welkom op het forum Zilverrug! (Y) Heb jij trouwens wat met Gorilla's?

11. Zilverrug90

Zilverrug90 Baard

@Yainderidoo goed verhaal, ik laat hem lekker doorgroeien ! Weetje wat het ergste is.. die spiegel ! Die spiegel dwingt mij erin te kijken hoe mn baard zich gedraagt. Dat moet ik snel afleren. En wat zilverrug betreft: dat is mijn bijnaam, al sinds mijn jeugdjaren. :D
    --- Dubbele posts samengevoegd, 17 jul 2019 ---
    @Hartenheer dankjewel voor deze nuttige informatie ! Zit sinds gisterenavond op dit forum en haal er nu al een hoop uit. Top forum !

Texman, Hartenheer en Yainderidoo vinden dit leuk.
  12. Slimmie205

Slimmie205 Baard

Klopt zilverrug. Dit forum rocks. Of je nu genetisch top baardgroei hebt of wat minder, hier wordt je met respect behandeld en niemand lacht je uit. Elke baard is uniek en heeft zijn eigen story!

Wat betreft die spiegel... Ik ken het! Niet teveel in kijken haha. :cool:

Texman, Ardjan en Zilverrug90 vinden dit leuk.
  13. ProfessorMelchior

ProfessorMelchior Administrator Staff Oerbaard

Door die zgn gaten zal je een mooie afscheiding tussen je snor en baard krijgen.
    Lekker laten groeien, niet aan prutsen en welkom op het forum.

14. Laurent1965

Laurent1965 Zware baard

Ook van mij welkom op dit leuke, leerzame forum annex bruin café met de nodige humor en positiviteit.
    Hierboven is eigenlijk alles al gezegd.
    Veel plezier met de baardreis!
    Groet, Laurent.:)>

Texman, ProfessorMelchior en Zilverrug90 vinden dit leuk.
  15. Zilverrug90

Zilverrug90 Baard

Ik ben benieuwd @ProfessorMelchior vind het persoonlijk echt tof om snor gescheiden te houden van de baard.. mooi dat je dat ziet/zegt ! ;)

~Zijt gij uw ballen waard, neem dan een baard ! Amen.~
    --- Dubbele posts samengevoegd, 17 jul 2019 ---
    Dankjewel @Laurent1965 echt zeer leerzaam en vooral motiverende stof ! We gaan dr vol tegenaan..

Texman, ProfessorMelchior, okt2018 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. okt2018

okt2018 Baard

Lijkt me een goede basis voor een fantastische baardreis!

17. Stephan

Stephan Baard

Welkom! Weer een nieuwe baardbroeder :)

Je baard ziet er top uit man, de tijd zal het leren of je patches dichtgroeien.
    En zoniet, dan weet ik zeker dat je alsnog een epic baard zal kweken.

Ik weet er alles van :p

Succes!

18. Zilverrug90

Zilverrug90 Baard

Dankjewel @Stephan we gaan er even een flinke bos op laten groeien ! (Y) de scheermes en trimmer heb ik verbannen naar de prullenbak dus er zit niets anders meer op haha :)> thnx bro

19. Texman

Texman Baardaap

Ha Zilverrug,
    Leuk dat je er helemaal voor gaat. (Y) Je bent in korte tijd nu al een voorbeeld voor anderen (positieve denker).
    Ga zo door want het kan allen maar leuker worden.
    Groet Texman :)>

20. Zilverrug90

Zilverrug90 Baard

Mijn dank is groot @Texman Ik heb zelf natuurlijk nog veel te leren, dat hoop ik van jullie te doen. Maar ik ben iemand: Waar je aan begint, maken we ook af.. en dat met vooral heel veel positiviteit ! :D
    Gr Zilverrug :)>

ProfessorMelchior en Texman vinden dit leuk.
Bearded Bastard beard oil and balm

Deel Deze Pagina