Baard vs. Gaten

Hallo baardmannen, ik ben nieuw op dit forum en wil jullie graag mijn 2 weken baard laten zien. Ben op zich best tevreden over de staat alleen maak me een beetje zorgen om de twee gaten vlak langs mijn mondhoeken. Wil graag weten hoe jullie er over denken .. ik zal tevens ook een foto uploaden van de staat na een maand ! DF5E3766-B03C-4090-A772-4E1FBC160351.jpeg5F28F9C3-A7C7-46EF-A2CD-55ADBE7EC3A1.jpegB026AE19-9571-45FC-8BFF-126F6FCEF1BA.jpeg
 

Texman

Koning Baard
Ha @Zilverrug90 ,
Welkom op ons leuke forum fijn dat je mee gaat doen want hier is veel te leren.:)
Voor twee weken heb je al aardig wat baardgroei dus wat dat aangaat hoef je geen zorgen te maken.(Y)
Wat de lege plekken aan gaat is het nog te vroeg om hier een oordeel over te geven.
Bij de meeste mannen groeit de baard onregelmatig uit zo ook bij jou en dit betekend dat je baard eerst een aantal weken moet laten groeien om een goed beeld te krijgen van hoe hij eruit gaat zien. Het begin is altijd lastig omdat je snel een mooie volle baard wil hebben, helaas is dat niet voor iedereen weggelegd.
Dus twijfel niet maar zet door het is de moeite waard.
Hou ons op de hoogte van je vorderingen want dat vinden we leuk.
Succes en groet Texman:)>
 
@Texman bedankt voor je motiverende reactie. Dan gaan we gewoon geduldig verder ! Moet zeggen dat op de kale plekken wel haartjes door komen hoor dus het zal idd gewoon de tijd nodig hebben. Thnx !!
 
Hey welkom hier. Ben zelf ook bezig met een baard laten groeien. Het enige wat ik je mee kan geven is afwachten en geduld hebben haha! Je zult wel merken dat kale plekjes vanzelf wat meer opgevuld zullen worden, doordat de haren langer worden. Ben benieuwd naar je proces! Succes :)>
 
Profiel foto is van kleine 2 week terug. Toen zat ik rond de 2 maand groeien. Mijn wangen zijn nog niet zo top. Maar je merkt wel dat het een lang proces is. Het wordt echt wel beter. Vergeet natuurlijk niet, dat elke baard uniek is. Elke man heeft weer andere genen hè. Geduld is echt de key. (Y)

Edit: je kan mijn topic volgen. Wat ook een mooi voorbeeld is, is die van Stephan. Die heeft ook een hele vette baard gekweekt ondanks zijn gaten. Is echt heel mooi bedekt.

Gr Jeffrey
 

Hartenheer

Zware baard
Welkom op het forum.

Stel niet een te korte termijn in om te vergelijken. Anders wordt het een frustratie. Haar groeit nu eenmaal niet snel.
Bekijk het eens als het een half/jaar is. Dan pas kan je echt zien of oordelen of de overige baardgroei de gaten zullen doen bedekken.
 

Yainderidoo

Zware baard
Stel niet een te korte termijn in om te vergelijken. Anders wordt het een frustratie. Haar groeit nu eenmaal niet snel.
Bekijk het eens als het een half/jaar is. Dan pas kan je echt zien of oordelen of de overige baardgroei de gaten zullen doen bedekken.
Halemeel met Willem Hartenheer eens!
Welkom op het forum Zilverrug! (Y) Heb jij trouwens wat met Gorilla's?
 
@Yainderidoo goed verhaal, ik laat hem lekker doorgroeien ! Weetje wat het ergste is.. die spiegel ! Die spiegel dwingt mij erin te kijken hoe mn baard zich gedraagt. Dat moet ik snel afleren. En wat zilverrug betreft: dat is mijn bijnaam, al sinds mijn jeugdjaren. :D
[DOUBLEPOST=1563384392][/DOUBLEPOST]@Hartenheer dankjewel voor deze nuttige informatie ! Zit sinds gisterenavond op dit forum en haal er nu al een hoop uit. Top forum !
 
Klopt zilverrug. Dit forum rocks. Of je nu genetisch top baardgroei hebt of wat minder, hier wordt je met respect behandeld en niemand lacht je uit. Elke baard is uniek en heeft zijn eigen story!

Wat betreft die spiegel... Ik ken het! Niet teveel in kijken haha. :cool:
 
Banner image
Top