Arjay's gezichtsbeharing

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Zo, pakketje opgehaald bij het Kialapunt. :D
Met daar in de olie en balsem van GBS Cigar Blend..
Recensie zal ik hopelijk binnenkort ff doen, maar hij is lekker hoor! Als, zoals velen hier, je van de Bay Rum houdt, ga je deze ook lekker vinden. Hij ruikt in de verste verte niet naar sigaren, maar heeft een heerlijk zoete geur met vanille.
20151229_131832.jpg 20151229_131848.jpg
 

maximum

Zware baard
Zo, pakketje opgehaald bij het Kialapunt. :D
Met daar in de olie en balsem van GBS Cigar Blend..
Recensie zal ik hopelijk binnenkort ff doen, maar hij is lekker hoor! Als, zoals velen hier, je van de Bay Rum houdt, ga je deze ook lekker vinden. Hij ruikt in de verste verte niet naar sigaren, maar heeft een heerlijk zoete geur met vanille.
Bekijk bijlage 1592 Bekijk bijlage 1593

Ben heeel benieuwd naar de olie:D
Die heb ik als enigste nog niet van GBS;)
And i love bay rum:p
Beard up:)> Enjoy it Arjay;)
 

maximum

Zware baard
Zo, pakketje opgehaald bij het Kialapunt. :D
Met daar in de olie en balsem van GBS Cigar Blend..
Recensie zal ik hopelijk binnenkort ff doen, maar hij is lekker hoor! Als, zoals velen hier, je van de Bay Rum houdt, ga je deze ook lekker vinden. Hij ruikt in de verste verte niet naar sigaren, maar heeft een heerlijk zoete geur met vanille.
Bekijk bijlage 1592 Bekijk bijlage 1593

En hoe bevalt de cigarblend Arjay:D?
Wil hem ook bestellen maar zag dat je hem ook voor 27 euries in 120ml fles kan krijgen op Hans zijn linksite;)(Y)Aangezien ik de bay rum al wilde bestellen in die maat twijfel ik of ik meteen zo'n grotere fles cigar blend mee moet bestellen:)Vandaar mijn interesse:p..Beard up:)>
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik vind hem echt baas.. Net zoals ik de Bay Rum baas vind. Beetje zoet en ruikt naar kaneelstok van de kermis met een vleugje vanille. Klinkt misschien beetje gek, maar als je de Bay Rum lekker vindt, ga je dit ook fijn vinden. Kan haast niet anders.. :D
 

Elfdutch

Baard
Ik vind hem echt baas.. Net zoals ik de Bay Rum baas vind. Beetje zoet en ruikt naar kaneelstok van de kermis met een vleugje vanille. Klinkt misschien beetje gek, maar als je de Bay Rum lekker vindt, ga je dit ook fijn vinden. Kan haast niet anders.. :D

Helemaal mee eens! Heb zelf de cigar blend balm en zoals jij hem omschrijft klopt helemaal. Ruikt absoluut niet naar sigaren maar wel heerlijk.
Heb van het weekend de Head Hunter olie besteld, komt morgen binnen dus ben benieuwd.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Lekker hoor! Vind de balm ook zeer fijn! Head Hunter lijkt me ook wel wat. Ben benieuwd wat je ervan vindt.. :cool:
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Update baard en snor. Niet veel veranderd zoals jullie zien. Misschien iets aan lengte toe genomen en voornamelijk de snor waar ik zeer content mee ben.. :DWP_20160212_10_42_01_Pro.jpg
[DOUBLEPOST=1455270345][/DOUBLEPOST]Ps. Kom net uit m'n nest op deze foto.. :p
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Het is en blijft een epische baard.
Die snor had ik ook geprobeerd, maar hield dat niet lang vol.
Te veel nadelen voor mijn gevoel.
Kriebelen en prikken tot en met.....
En tijdens het eten kauw ik te vaak op de snor.
Vooral in de mondhoeken, hoe vaak ik ook probeer de snor naar de zijkanten te borstelen.

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja, ik weet wat je bedoelt. Maar ik knip 'm net over de lip en bij de mondhoeken zit er vaak een beetje balsem of wax in waardoor ik het tijdens het eten wat naar de zijkanten kan vegen.
Het is ook een kwestie van wennen.. :)
 

maximum

Zware baard
Update baard en snor. Niet veel veranderd zoals jullie zien. Misschien iets aan lengte toe genomen en voornamelijk de snor waar ik zeer content mee ben.. :DBekijk bijlage 1721
[DOUBLEPOST=1455270345][/DOUBLEPOST]Ps. Kom net uit m'n nest op deze foto.. :p

Super baard:DGoede inspirator;)(Y)

Het is en blijft een epische baard.
Die snor had ik ook geprobeerd, maar hield dat niet lang vol.
Te veel nadelen voor mijn gevoel.
Kriebelen en prikken tot en met.....
En tijdens het eten kauw ik te vaak op de snor.
Vooral in de mondhoeken, hoe vaak ik ook probeer de snor naar de zijkanten te borstelen.

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

Hij word steeds epischer;):D
Beard up:)>
 
Banner image
Top