Arjay's gezichtsbeharing

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hallo iedereen, het is weer een tijdje terug dat ik wat van me heb laten horen. Wel regelmatig meegelezen en gemoderatord :p, maar niet meer gepost.
Komt voornamelijk vanwege mijn nieuwe baan (zelfde werkgever, nieuwe locatie) waar ik het gewoon superdruk mee heb.
Maar even ter info.. Ben eergisteren bij een barbier (herenkapsalon) in Heerenveen geweest. Mijn haartjes maar weer netjes en de baard even een beurt. Dat laatste vond ik wel wat spannend, want niemand kan mijn baard beter trimmen dan ik zelf dacht ik.. Maar het viel reuze mee en ben (zelfs na 2 dagen) nog bijzonder tevreden.

WP_20160715_13_09_03_Pro.jpg
WP_20160715_13_09_17_Pro.jpg
WP_20160715_13_09_20_Pro.jpg

Ik ben overigens niet meteen weer super actief hier, want er wachten mij na vandaag 3 weekjes heerlijke rust genaamd vakantie... :cool:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ah, vandaar! Ik vermoedde, dat je al met vakantie was. Ik hoop, dat de nieuwe functie op de nieuwe locatie leuk is. De ge-barbierde baard ziet er goed uit.
Veel plezier de komende vrije weken. :)
 

Almer

Baard
Ben je dondedagavond geweest? Ik zou nog afspraak maken maar had bezoek uit Denemarken op het werk! Jammer! :) Maar ziet er goed uit, het is een goed zaakje dat Vos!
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Dank allen..

@Almer Nee, ik ben woensdagmiddag voor mijn werk nog even gegaan. Is idd een mooi zaakje.. En kundig personeel. Laat jij je baard ook doen door Chris (de zoon van)?
 

Almer

Baard
Nee meestal de jongste van de dames die daar werkt, heeft vorige keer zich flink mogen uitleven op de baard omdat het wat te oneven werd door uitval en zeer tevreden over het resultaat.

Maar kom er ook nog wel eens voor de haar en baard spulletjes. Goede voorraad aan de juiste spullen
 

Ronster

Baard
Nondeju, ziet er erg netjes uit!

Ik durf eigenlijk niet meer zo goed na mijn eerste en enige ervaring, maar vind wel dat ik aan een vakkundige grooming toe ben :confused:

Oh, en welkom terug en succes met je nieuwe baan (Y)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Dag mensen! Als eerste excuses voor mijn langdurige aanwezigheid in gesprekken en discussies, maar heb het gewoon enorm druk met mn werk.
Ondertussen ook een YouTube kanaaltje gestart over baarden, just 4 fun. Maar dat was hier niet onopgemerkt voorbij gegaan las ik :p..
Mijn baard een tijdje terug aardig terug ingekort, maar meteen weer laten gaan..
Hier het bewijs :D
IMG_1501.JPG
 
Banner image
Top