Arjay's gezichtsbeharing

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Potverdimme @Arjay, je weet jezelf weer goed te verwennen!! Mooi spul weer. Die geur combi lijkt me echt fantastisch!!

Ik lees ook weleens dat je snorrenwax naast je snor (uiteraard) ook her en der lokaal in de baard kan gebruiken bij onwillende sprietjes en plukjes.
Ervaringen mee? Mij lijkt het dat je dat echt ziet.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Thnx @Ronald (Y)
Heb vanochtend voor het eerst de snorrenwax gebruikt. Echt een ervaring op zich.. Maar om een goed beeld te krijgen van wat het voor mij doet en niet doet zal ik even wat daagjes moeten wachten.
Het verdelen in mijn baard lijkt me niet echt praktisch omdat je (lijkt mij ook) dat echt wel ziet. Het is echt sticky spul.. Heel iets anders dan baardwax..
 

Almer

Baard
Apothecary! Nog steeds mijn merk, had je eigenlijk even moeten roepen @Arjay ik heb nog een blikje snorrenwax staan waar ik slechts een paar keer wat mee gedaan heb.

Olie vind ik geweldig, mango is ook wel goed te doen alleen vrij zoet. Heb zelf een 100ml fles original en ik moet zeggen dat het de investering van het pipetje alleen al goed waard is. Dat scheelt wel zo verrekte veel aan "ongelukjes" met je slaperige hoofd s'ochtends :)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik vind hem ook behoorlijk lekker ruiken. Weer heel wat anders dan wat ik al had staan aan geurtjes.. Misschien kun je trouwens je snorrenwax slijten op onze marktplaats.. ;)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
WP_20151121_14_31_24_Pro.jpg WP_20151121_14_31_41_Pro.jpg
WP_20151121_14_31_53_Pro.jpg
WP_20151121_14_32_07_Pro.jpg
Mannen, alweer nieuwe shizzle..! :cool::D
Het spul van Captain Fawcett ziet er zeer verzorgd uit. En vooral die olie ruikt mij toch een partij fijn! :p

De snorrenwax van Mr. Natty is zoals ik al hoopte zo goed als geurloos. Die kan ik dan mooi combineren met verscheidene baardolie's.. (Y)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Prachtig setje. "Twizzle wax", mooie naam! ;)

De uitstraling van Captain Fawcett is inderdaad helemaal top. Prachtige vormgeving met een enorme aantrekkingskracht.
Veel plezier ermee! (Y)
 

RonnieDoorzon

Volle Baard
Lekker hoor.
Ziet er fantastisch uit.
Nog nooit uitgeprobeerd.
Lijkt me heerlijk.
Geniet ervan.

Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
 
Banner image
Top