Arjay's gezichtsbeharing

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Hallo mede-baardmensen,

Stond net voor de spiegel en vond eigenlijk dat mijn baard best wel was gegroeid. Heb niet het gevoel dat het einde (uiteindelijke lengte) al in zicht is, maar dacht ik deel dit ff met jullie.
Wat sagen jullie ervan.?

20141227_165752.jpg
20141227_165747.jpg 20141227_165820.jpg
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Dat is echt een flinke baard, man!! (Y) Inderdaad heel wat langer dan in "De Baard van...".

Een voorbeeld voor velen, in ieder geval voor mij!! (Y) :)>
 

Ratlook

Volle Baard
Geen idee eigenlijk Hans. Had hem al minstens een jaar op een centimetertje staan. Sinds begin november niet meer echt bijgehouden qua lengte.

Dus zeg maar ongeveer twee maanden plus een centimeter hahaha

Dan houden we het op ongeveer ........ 4 maanden ????


------
 

Sander

beards be like...
Vooral dat blije hoofd doet het hem! :)

Maar lekkere lengte hoor. Doe je er ook veel middeltjes in (olie enzo)? Want ziet er verzorgd uit, zonder er dus iets aan te doen de afgelopen maanden.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Vooral dat blije hoofd doet het hem! :)

Maar lekkere lengte hoor. Doe je er ook veel middeltjes in (olie enzo)? Want ziet er verzorgd uit, zonder er dus iets aan te doen de afgelopen maanden.
Ja, elke dag baardolie. Verder hou ik de nek en wangen wel bij natuurlijk. Maar thnx :D (Y)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Nou, 9 dagen later. Misschien niet erg veel zichtbaar verschil, maar ik ben blij!!! :D :D :D

20150106_161210.jpg 20150106_161246.jpg 20150106_161253.jpg
[DOUBLEPOST=1420557406][/DOUBLEPOST]Nevermind the butterflies haha
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Het is een woeste baard, maar er zit wel degelijk een mooie lijn in. Helemaal goed zichtbaar bij het zij aanzicht!

Bazenbaard. (Y) (Y)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Nou, bij deze dan een laatste update van mijn baard voordat ik naar de barbier ga. Mijn haren zijn ook al aardig lang en dit gaat waarschijnlijk kort. Maar dit wel met een beetje pijn in het hart.

En laat ik dan bij deze meteen aan jullie vragen, net als Hans Ratlook deed, wat denken jullie dat ik daar mee moet doen?
20150119_160800.jpg
 
Banner image
Top