andere look (baard), andere kledingstyle ?

Texman

Koning Baard
Vindt dit een heel leuk topic, als ik eerder lid was geweest had ik me er helemaal ingegooid.
Maar goed,welke mode er de afgelopen decennia ook voorbijgekomen is, ik kon er weinig mee.
Ik ben erg lang en daardoor is de keuze heel beperkt tenzij je over een constant goedgevulde portemonnee beschikt.
Vroeger vond ik kleren kopen nog wel leuk. Tegenwoordig vind ik het vreselijk omdat ook het aanbod van leuke kleding voor ouderen klein is.:(
Zelf draag ik graag kleding die comfortabel zit behalve kostuums:eek::eek: daar heb ik niets mee. Staat me geweldig hoor maar ik ben het niet.
Daarnaast heb ik ook niets met zwarte kleding dat draag ik niet, vindt ik veel te somber.
Mode vind ik overigens wel leuk soms kom ik mensen tegen die er zo fantastisch gekleed uit zien dat het een waar feest is.
Wat kleding betreft vindt ik dat je lekker datgene moet aantrekken wat je leuk en prettig vind, wat dan voel je je het best.:)
En erger je niet want dat geeft allen maar stress en dat is slecht voor de baardgroei.;)
 

TMG1961

Baardaap
Ik heb het tegenovergestelde. Heb heel ver achteraan gestaan toen lichaamslengte uitgedeeld werd en daardoor staat de meeste kleding me niet. Ik hou het daardoor op jeans en t-shirt. Kostuum vind ik me te klein voor, dat ziet gewoon belachelijk uit.
 

RCM

Baardaap
Haha, die Theo. Niet iedereen is gezegend met de 'ideale' lichaamslengte. Maar ja, wat is ideaal hé, ik houd er wel van dat niet iedereen hetzelfde is :). Gewoonweg je eigen kleden waarin je je prettig voelt, dat is uiteraard het belangrijkste. Ook ik ben geen fan van kostuums, ik heb ze jaren (zakelijk) 'moeten' dragen, nu na een omscholing (dus ander soort werk) is dat niet meer nodig en heb ik ALLE pakken naar de kringloopwinkel gebracht om er misschien wel iemand anders blij mee te maken. Ik houd van jeans, overhemden, truien, sneakers, boots, bretels enz. en het liefst met een knipoog naar de jaren '50 en '60. En weetje, ik heb achteraan gestaan met het uitdelen van mooie kapsels, wellicht was de voorraad op... :p:D
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
@RCM In die rij voor kapsels stond ik direct achter je, en ja, de voorraad was zo goed als op ze hadden nog mar een paar modellen over :D

Met uitzondering van ondergoed en sokken heb ik de laatste keer in 2009 kleding gekocht.
 

RCM

Baardaap
Ach ja @TMG1961 , ook ik draag nog kleding die al jaren geleden gekocht zijn. Ik gooi het ook pas weg nadat het echt versleten is. En duur hoeft het voor mij ook allemaal niet te zijn, ik moet eerlijk zijn dat ik van mode houd, maar ik hoef niet met de tijd mee, ga liever 'terug' in de tijd. (Y)
 

TMG1961

Baardaap
Ik heb paar jaar terug van een vriendin 6 jeans gekregen van gstar en pme, die waren haar gehandicapte broer te klein. Waren nog nooit gedragen, die heb ik nu allemaal nog. Heb nog 2 paar jeans uit de jaren 80, 1 paar uit de jaren 90. Truien draag ik bijna alleen maar thuis. Voor de rest loop ik altijd in jeans en t-shirt met lange mouwen en paar wandelschoenen. De jeans slijten bij mij maar op 1 plek en daarvoor is textiellijm en lapje van donor jeans ideaal. Werkt perfect en kan gewoon mee de was in.
 

RCM

Baardaap
Dat is wel heel erg aardig van haar @TMG1961 . Beide merken zijn kwalitatief dus heel erg goed, voor jaren lang plezier zullen we maar zeggen! En wat betreft wandelschoenen, vaak heel erg goed en stevig voor je voeten en enkels, echter als ze nieuw gekocht zijn want de schoen vormt zich zoals JIJ loopt. In een '2de hands' schoen gaat de voet zich weer vormen naar hoe de schoen al gevormd is, en dat is uiteraard niet altijd goed!
 

TMG1961

Baardaap
Schoenen koop ik altijd nieuw, di moe je niet gebruikt kopen. En tegenwoordig genoeg goede wandelschoenen te koop voor een normale prijs.Die ik nu heb komen van Hendriks in Heerlen, waterdicht dmv tussenlaag en waren net 100 euro. Lopen heerlijk.
 

RCM

Baardaap
Hendriks heeft kwalitatief best goede kleding/schoenen. Ik kom er ook geregeld, maar dan ik Roermond :p
 

Kale666man

Baardaap
Nee maar anderen dingen zoals een broek of jas en zeker huishoudelijke dingen haal ik het meest van marktplaats omdat die 5 tientjes in de week geen winkelen wordt.
Heb het dan wel over merkkleding en niet met gaten,maar je kan er toch leuke dingen af halen hoor.
Nee ben niet materialistisch en ben blij met iets,dat ik voor een paar euro koop waar een ander een hoop geld voor heeft betaald omdat die dat heeft en er mee smijt.
Maar wat prof zegt,ik ga geen gore zweetschoenen kopen of gebruikt ondergoed.
Kijk er zijn grenzen,maar vind het af en toe nog een sport ook om dingen eraf te halen.
Tik de rubriek gratis maar eens aan en er staat iets wat je toevallig nodig hebt en nog in de buurt ook.
Dan ga ik of kan ik niet voor naar,de winkel.
 
Banner image
Top