andere look (baard), andere kledingstyle ?

RonM

Baard
Ik draag nog steeds hetzelfde. Ik ben fan van mooie italiaanse kleding, jeans met bv een mooie witte overhemd of sweater, of in de winter een mooie wollen trui een Redwings of witte sneakers eronder, het kan allemaal.
 

svvander

Baard
Ik draag waar ik mij het beste bij voel. Voor het werk (indien ik met externen of klanten moet vergaderen, meestal een gekleed hemd). Voor de rest heeeeeeeeel casual. hehe.
 

svvander

Baard
Wow... wacht ff... ik heb Crocks gehad, maar wel leuke... Het was geen open model, maar eerder een soort "moccasin". (Leken een beetje op Vans). Helaas nergens meer te vinden.

Waar ik het moeilijk mee heb: sokken in sandalen... :)
 
Op ons koor dragen we natuurlijk allemaal hetzelfdekoor.jpg
[DOUBLEPOST=1469478485][/DOUBLEPOST]
Wow... wacht ff... ik heb Crocks gehad, maar wel leuke... Het was geen open model, maar eerder een soort "moccasin". (Leken een beetje op Vans). Helaas nergens meer te vinden.

Waar ik het moeilijk mee heb: sokken in sandalen... :)
Je kunt in plaats daarvan de leuke sokken kopensandalen_sokken_2.jpg
 

GlennBG

Volle Baard
Kan iemand mij uitleggen waarom het "not done" is om sokken in sandalen te dragen?
Ik doe dit al meer dan 20 jaar

De mens is nou eenmaal erg gefocust op de buitenkant.
Hokjes. Allerlei vooroordelen...is vaak niet kwaad bedoeld...
Als jij sokken in sandalen wilt dragen zal ik wel de laatste zijn om daar iets van te vinden, Zwollenaar. Is absoluut niet persoonlijk of kwetsend richting jou.(Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Kan iemand mij uitleggen waarom het "not done" is om sokken in sandalen te dragen?
Ik doe dit al meer dan 20 jaar
Iedereen reageert er heel aardig op en ook ik vind, dat als je het lekker vind lopen zeker moet doen, maaaaarrrrrr....om echt je vraag te beantwoorden: het ziet er niet uit! Het is truttigheid ten top.
Kleding en eigenheid trekken andere mensen binnen eenzelfde groep aan. De zgn. groepsuniformiteit (bv. Punkers bij Punkers, woonwagenbewoners bij woonwagenbewoners, scheepslui bij scheepslui, etc.) Dit zorgt ervoor, dat bv. een kantoorklerk zich niet zo snel zal confirmeren aan een getattoueerde pin-up of een kunstgalerie-houdster aan een glazenwasser. We kiezen onze groepen, zoals wij zelf doen bij mannen met baarden. Vandaar dit forum dan ook.
Moraal van dit verhaal: de meerderheid der mensheid vind sokken in sandalen heel lelijk.
Neem de proef: vraag vier onafhankelijke vrouwen in je omgeving of ze een objectief oordeel over sokken in sandalen dragen willen geven.
 
Iedereen reageert er heel aardig op en ook ik vind, dat als je het lekker vind lopen zeker moet doen, maaaaarrrrrr....om echt je vraag te beantwoorden: het ziet er niet uit! Het is truttigheid ten top.
Kleding en eigenheid trekken andere mensen binnen eenzelfde groep aan. De zgn. groepsuniformiteit (bv. Punkers bij Punkers, woonwagenbewoners bij woonwagenbewoners, scheepslui bij scheepslui, etc.) Dit zorgt ervoor, dat bv. een kantoorklerk zich niet zo snel zal confirmeren aan een getattoueerde pin-up of een kunstgalerie-houdster aan een glazenwasser. We kiezen onze groepen, zoals wij zelf doen bij mannen met baarden. Vandaar dit forum dan ook.
Moraal van dit verhaal: de meerderheid der mensheid vind sokken in sandalen heel lelijk.
Neem de proef: vraag vier onafhankelijke vrouwen in je omgeving of ze een objectief oordeel over sokken in sandalen dragen willen geven.
En kantoormensen bij kantoormensendebiteuren_crediteu_211935e.jpg
 
Banner image
Top