Wanneer terugsnoeien?

istawa

Zware baard
Zie mannen zonder baard in allerlei functies die qua verzorging nog aardig wat kunnen leren van ons baardbroeders. En ook ik vind de rauwe baard je mooier staan.

it aint over until the fat lady sings
 

HaydenNL

Baard
Dus... dan maar een nieuwbaardsreceptie in januari? Ik denk dat ik wel een mooie locatie ken in Brabant. Hapje, drankje, sigaartje?
 

RCM

Baardaap
@HaydenNL Ik zou zeggen, start een nieuwe topic, misschien is er wel interesse in regelmatige meetings, een nieuwe baardclub met een landelijke dekking verdeeld over alle provincies, zodat leden niet per definitie zo ver hoeven te reizen! Dijkie scheef dat die een meeting ook wel zag zitten, dus wie weet is er veel animo voor!! :)>(Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Als jullie je nu eens bij Baardborrel op Facebook en Instagram aanmelden, dan hoef je deze overwegingen niet te maken. :)
Daar kun je ook lezen hoe je zelf een evenement voor de Baardforummers aan kunt maken bijvoorbeeld en kun je ook zien, dat er aanstaande zondag 17 december een Baardborrel tijdens de Baarderie in Krommeniedijk (NH) is.

De originele topic Baardborrel op dit forum is door onbekende redenen verdwenen in de digitale gewelven, maar ik zal deze binnenkort proberen te reconstrueren. :cool:
 

Kale666man

Baardaap
Zo heeft iedereen het begrepen nu
Zelfs,ik wist het ook al ben ik niet van,alles,op de hoogte maar van prof wist ik het wel.
Lees de meeting maar van de spectaculaire bijeenkomst.
Ja gewoon even inlezen hè anders krijg je op je donder.
Nou daar pakken ze nij niet meer op
 

HaydenNL

Baard
Het was even stil maar ik heb het dan ook erg druk gehad. Toch even een baard update voor de liefhebber! Inmiddels diverse lengtes en stijlen geprobeerd en ben toch het meest tevreden over deze variant. Vanaf de oren kort en steeds langer richting de mond, snor flink lang en valt in de baard, baard onder de kin zelf middellang en lekker ruig. Gestopt met baardolie e.d. nu s ochtends alleen kammen en gaan ;-)
 

Bijlagen

  • 1050BC4F-649F-42D3-A902-5AD16B5E89AA.jpeg
    1050BC4F-649F-42D3-A902-5AD16B5E89AA.jpeg
    1,7 MB · Weergaven: 97
P

Pellie

Guest
Je moet er van houden, ik vind het niet mooi, maar hem staat het wel!
 
Banner image
Top