Van stoppel aard naar.........

Texman

Koning Baard
Dit is precies wat ik bedoelde je baard (als is hij nog kort) toont zich direct veel beter.
Zie dit als een uitgangspunt en laat je baard nu verder uitgroeien.
Over een paar maanden ben je een heel ander persoon (Y)(Y)(Y).
 

Skanti

Baard
Ik heb jouw bewerking laten zien en toen is hij aan de slag gegaan.

De bovenkant heb ik niet laten doen omdat ik hoop dat die lijn nog wat hoger komt zodat ik er een moedervlek onder kan verstoppen. Anders zou die moedervlek net boven de lijn komen en ik denk dat dat er raar uit gaat zien.
 

Macx

Baardaap
Het ziet er goed uit Skanti, en wat die moedervlek betreft die ga je niet weg krijgen, zo hoog komt je baard niet althans dat denk ik, het is ook helemaal niet storend en een moedervlek boven de lip is één van de 7 schoonheden en moedervlekken kunnen een uiterlijk iets aparts geven; een leuke unieke touch.
Dus laat die twee moedervlekken net boven je baard goed zien en ontdoe ze juist van de haren die erop lijken te groeien, tenminste aan de ene kant, want die ga je niet bereiken met de baard, dat is volgens mij beter dan proberen ze juist te verbergen.
Ik hou ook van Mad Viking, maar ik weet hier niet een zaak die de lotion verkoopt die ik een maand terug binnen heb gekregen,deze lotion is erg lekker en de geur is super! Ik heb hier wel een link waar je ze kan bestellen, ik weet niet zeker of ik de lotion ook hier heb besteld, maar ik zie geen NL shop waar je ze kunt kopen. Misschien weet iemand anders dit.
https://madvikingbeard.com/collecti...ion/products/valhalla-beard-body-lotion-spray
[DOUBLEPOST=1664386911][/DOUBLEPOST]
Het ziet er goed uit Skanti, en wat die moedervlek betreft die ga je niet weg krijgen, zo hoog komt je baard niet althans dat denk ik, het is ook helemaal niet storend en een moedervlek boven de lip is één van de 7 schoonheden en moedervlekken kunnen een uiterlijk iets aparts geven; een leuke unieke touch.
Dus laat die twee moedervlekken net boven je baard goed zien en ontdoe ze juist van de haren die erop lijken te groeien, tenminste aan de ene kant, want die ga je niet bereiken met de baard, dat is volgens mij beter dan proberen ze juist te verbergen.
Ik hou ook van Mad Viking, maar ik weet hier niet een zaak die de lotion verkoopt die ik een maand terug binnen heb gekregen,deze lotion is erg lekker en de geur is super! Ik heb hier wel een link waar je ze kan bestellen, ik weet niet zeker of ik de lotion ook hier heb besteld, maar ik zie geen NL shop waar je ze kunt kopen. Misschien weet iemand anders dit.
https://madvikingbeard.com/collecti...ion/products/valhalla-beard-body-lotion-spray

Ik heb wel gezien dat ik deze zeker niet daar heb gekocht, ik ben wel een beetje gek maar toch niet zo dat ik 45 euro ga betalen voor verzending.
Ik kom er nog wel op terug, ik ga wel zoeken in mijn mailbox, misschien kan ik nog iets terug halen.
 
Laatst bewerkt:

Daaf

Baard
H
Ik hou ook van Mad Viking, maar ik weet hier niet een zaak die de lotion verkoopt die ik een maand terug binnen heb gekregen,deze lotion is erg lekker en de geur is super! Ik heb hier wel een link waar je ze kan bestellen, ik weet niet zeker of ik de lotion ook hier heb besteld, maar ik zie geen NL shop waar je ze kunt kopen. Misschien weet iemand anders dit.
https://madvikingbeard.com/collecti...ion/products/valhalla-beard-body-lotion-spray
[DOUBLEPOST=1664386911][/DOUBLEPOST]

Ik heb wel gezien dat ik deze zeker niet daar heb gekocht, ik ben wel een beetje gek maar toch niet zo dat ik 45 euro ga betalen voor verzending.
Ik kom er nog wel op terug, ik ga wel zoeken in mijn mailbox, misschien kan ik nog iets terug halen.

Gewoon bij de sponsoren/eigenaren van dit forum Macx: https://www.mijnbaard.nl/baardverzo...-viking-beard-body-lotion-spray-valhalla.html

@Macx
 

Skanti

Baard
@Macx als je een jonge blonde Madonna with the big boobies bent is het inderdaad 1 van de 7 schoonheden, als je huisarts zegt meneer misschien moet u ze even gaan tellen en je zegt sorry daar ga ik niet aan beginnen dan zie je het niet meer als 1 van de 7 schoonheden hahaha. Er begint op die hoogtelijn wel wat haar te komen dus ik laat het denk ik nog even zoals het is.
 

Macx

Baardaap
@Macx als je een jonge blonde Madonna with the big boobies bent is het inderdaad 1 van de 7 schoonheden, als je huisarts zegt meneer misschien moet u ze even gaan tellen en je zegt sorry daar ga ik niet aan beginnen dan zie je het niet meer als 1 van de 7 schoonheden hahaha. Er begint op die hoogtelijn wel wat haar te komen dus ik laat het denk ik nog even zoals het is.
hahaha nice comment!
Je hebt gelijk, gewoon lekker laten komen en ervan genieten.
[DOUBLEPOST=1664397925][/DOUBLEPOST]

Ik heb al mijn mailbox gecheckt en niets kunnen vinden, ik kan me niet herinneren dat ik dat bij mijnbaard heb gekocht.
Bedankt Daaf, ik ga gelijk ff kijken.
[DOUBLEPOST=1664398664][/DOUBLEPOST]
hahaha nice comment!
Je hebt gelijk, gewoon lekker laten komen en ervan genieten.
[DOUBLEPOST=1664397925][/DOUBLEPOST]

Ik heb al mijn mailbox gecheckt en niets kunnen vinden, ik kan me niet herinneren dat ik dat bij mijnbaard heb gekocht.
Bedankt Daaf, ik ga gelijk ff kijken.

Klopt, ik heb het bij mijnbaard.nl gekocht.
Factuurdatum: 21-08-2022 Bestelde producten: Product Aantal Prijs Totaal Satans Bluff Baardboter 60 gram - Dutchbeards 1 € 19,95 € 19,95 Berserker Beard & Body Lotion Spray - Mad Viking 1 € 17,50 € 17,50 Proraso Baardshampoo Azur Lime 1 € 11,90 € 11,90 Mijn Baard Mok 1 € 5,95 € 5,95
 

Skanti

Baard
Weer een weekje verder, en inmiddels ook weer een jaartje ouder. Dat brengt me ook op één van de redenen dat ik mijn baard wil laten groeien. Met mijn inmiddels 41jaar word ik nog regelmatig aangesproken met "jongen" en vaak word ik ook 10 jaar jonger(of meer) ingeschat. Opzich een leuk compliment als je op de datingmarkt loopt ofzo, maar het begon me langzaamaan een beetje tegen te staan.

Gelukkig groeit de baard lekker door, de eerder benoemde wanglijn kruipt langzaamaan wat naar boven dus ik denk dat ik de moedervlek er wel onder verstopt krijg, maar het is uiteraard afwachten of zo'n hoge lijn me staat.
Eén kant van mijn kin loopt wat achter met de andere, geduld is een schone zaak maar ik zit er over te denken om dit wat te gaan helpen met neofollics(ervaringen zijn welkom).

Vrouwlief heeft een baardtrimmer voor me besteld en die komt vandaag binnen, ik zal mijn ervaring er van delen. Wel alvast de waarschuwing om niet zo naïef te zijn als mijn vrouw, je kan hem gewoon voor 6euro op Ali express bestellen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221006_115000_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20221006_115000_com.android.chrome.jpg
    457,8 KB · Weergaven: 52
  • IMG_20221006_115926_edit_987545636201914.jpg
    IMG_20221006_115926_edit_987545636201914.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 58
  • IMG_20221006_115755.jpg
    IMG_20221006_115755.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 52
  • IMG_20221006_115939_edit_987561074142016.jpg
    IMG_20221006_115939_edit_987561074142016.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 58

Texman

Koning Baard
Weer een weekje verder, en inmiddels ook weer een jaartje ouder. Dat brengt me ook op één van de redenen dat ik mijn baard wil laten groeien. Met mijn inmiddels 41jaar word ik nog regelmatig aangesproken met "jongen" en vaak word ik ook 10 jaar jonger(of meer) ingeschat. Opzich een leuk compliment als je op de datingmarkt loopt ofzo, maar het begon me langzaamaan een beetje tegen te staan.

Gelukkig groeit de baard lekker door, de eerder benoemde wanglijn kruipt langzaamaan wat naar boven dus ik denk dat ik de moedervlek er wel onder verstopt krijg, maar het is uiteraard afwachten of zo'n hoge lijn me staat.
Eén kant van mijn kin loopt wat achter met de andere, geduld is een schone zaak maar ik zit er over te denken om dit wat te gaan helpen met neofollics(ervaringen zijn welkom).

Vrouwlief heeft een baardtrimmer voor me besteld en die komt vandaag binnen, ik zal mijn ervaring er van delen. Wel alvast de waarschuwing om niet zo naïef te zijn als mijn vrouw, je kan hem gewoon voor 6euro op Ali express bestellen.
Zo te zien gaat het heel goed, ook leuk om te horen dat je vrouw een baardtrimmer voor je gekocht heeft.
Ik gebruik Neofollics Beard Growth Stimulating Serum al twee jaar ik had aan een kant naast mij snor wat minder haargroei.
Mijn baard is over de hele linie wat voller geworden de wanglijn heb ik ook wat hoger gekregen en het plekje naast mijn snor is ook aardig bijgekomen.
Je moet echter wel geduld hebben want het duurt erg lang voordat je de eerste resultaten ziet.
Lees ook goed hun informatie op hun website.
Succes Texman :)>
 

Skanti

Baard
Zo te zien gaat het heel goed, ook leuk om te horen dat je vrouw een baardtrimmer voor je gekocht heeft.
Ik gebruik Neofollics Beard Growth Stimulating Serum al twee jaar ik had aan een kant naast mij snor wat minder haargroei.
Mijn baard is over de hele linie wat voller geworden de wanglijn heb ik ook wat hoger gekregen en het plekje naast mijn snor is ook aardig bijgekomen.
Je moet echter wel geduld hebben want het duurt erg lang voordat je de eerste resultaten ziet.
Lees ook goed hun informatie op hun website.
Succes Texman :)>

Dank voor je reactie.

Ik heb het meeste gelezen, ik kan nu 3 maanden gaan kijken of het nog komt of ik gebruik de komende maanden om er alvast uit te halen wat er in zit. En dan bestel ik meteen 3 flesjes, scheelt toch 5euro per flesje.
 

Texman

Koning Baard
Dank voor je reactie.

Ik heb het meeste gelezen, ik kan nu 3 maanden gaan kijken of het nog komt of ik gebruik de komende maanden om er alvast uit te halen wat er in zit. En dan bestel ik meteen 3 flesjes, scheelt toch 5euro per flesje.
Lijkt mij een prima idee. Ik gebruik naast de serum geen baardolie meer dus dat scheelt ook weer.
Als je baard eenmaal een behoorlijk lengte heeft kan je baardbalsem er bij gaan gebruiken om je baard te stylen.
 

Skanti

Baard
Ik denk dat mijn gezichtsbeharing ondertussen wel een baard genoemd mag worden, dus ik kan mijn berichten beginnen met het welbekende Beste Baardbroeders.

Het is alweer ruim 3 weken geleden dat ik een bericht/foto's heb geplaatst dus een mooi moment voor een update.

De eerste reacties op mijn baardgroei zijn inmiddels binnen en op één na(huh wat heb je een dikke kop gekregen) allemaal positief.

Aanstaande woensdag heb ik een afspraak bij https://www.hooftsaeck.nl/ in Harderwijk, mijn kapsel kan wel een schaar/tondeuse gebruiken en na een mislukte poging om zelf de lijnen bij te werken mogen hun de rest doen. De combi kapsel baard is natuurlijk nieuw voor me en wellicht hebben hun een idee wat ik met mijn schapenhaar moet doen.

Drie weken geleden begonnen met tweemaal per dag het Beard serum van neofollics icm Mad Viking Beard Butter Valhalla dat bevalt tot nog toe goed. De gratis dermaroller heb ik één keer gebruikt, 2dagen na gebruik kreeg ik wat "puistjes", maar misschien was dat toeval. Ik zal 'm volgende week nog een kans geven.

*voor mijn gevoel is mijn baard in het echt wat voller dan de foto's weergeven, wellicht de belichting, maar na een kwartier klooien met selfies maken was ik er wel klaar mee.
 

Bijlagen

  • IMG_20221029_204138_edit_1897777672336981.jpg
    IMG_20221029_204138_edit_1897777672336981.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 51
  • IMG_20221029_204009_edit_1897765785206774.jpg
    IMG_20221029_204009_edit_1897765785206774.jpg
    1 MB · Weergaven: 47
  • IMG_20221029_204310_edit_1897795051908332.jpg
    IMG_20221029_204310_edit_1897795051908332.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 49

Macx

Baardaap
Hoi baardbroeder Skanti, wat krijg jij een mooie kleur combinatie in je baard! Dit wordt een mooie baard broeder, ik zie dat de wangen goed tot ontwikkeling gaan komen.
Nu goed aan de barbier vertellen dat ie er niet te veel vanaf haalt en zeker niet de wangen, want je wangen hebben nog wat meer lengte nodig voor een vollere blik.
Vooral aan de bovenkant is het nu nog niet een dichte bedekking, als die haren langer worden dan gaat het er beter uitzien en bedekken ze de wat lichtere plekken op je wangen. En duidelijk aangeven dat de halslijnen niet te hoog gezet worden en de wang lijnen niet te laag. Als je ziet dat ie niet luistert moet je gewoon ingrijpen en anders weg lopen. We lezen hier te veel teleurstellingen na een barbier bezoek. Ik wens je veel plezier en hoop dat je als een tevreden man weer de deur uitloopt bij de barbier. Ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien na het bezoek, hou ons maar goed op de hoogte.

De snor is prachtig hé, heel mooie kleur man! Wordt mooi hoor! (Y)(Y)(Y)
 

Skanti

Baard
Hoi baardbroeder Skanti, wat krijg jij een mooie kleur combinatie in je baard! Dit wordt een mooie baard broeder, ik zie dat de wangen goed tot ontwikkeling gaan komen.
Nu goed aan de barbier vertellen dat ie er niet te veel vanaf haalt en zeker niet de wangen, want je wangen hebben nog wat meer lengte nodig voor een vollere blik.
Vooral aan de bovenkant is het nu nog niet een dichte bedekking, als die haren langer worden dan gaat het er beter uitzien en bedekken ze de wat lichtere plekken op je wangen. En duidelijk aangeven dat de halslijnen niet te hoog gezet worden en de wang lijnen niet te laag. Als je ziet dat ie niet luistert moet je gewoon ingrijpen en anders weg lopen. We lezen hier te veel teleurstellingen na een barbier bezoek. Ik wens je veel plezier en hoop dat je als een tevreden man weer de deur uitloopt bij de barbier. Ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien na het bezoek, hou ons maar goed op de hoogte.

De snor is prachtig hé, heel mooie kleur man! Wordt mooi hoor! (Y)(Y)(Y)

@Macx bedankt voor weer een motiverende reactie.
De barbier mag alleen de halslijn bijwerken en dan nog iets lager dan dat het de vorige keer is gedaan. Ik moet nog wel even kijken wat ik met mijn snor ga doen, opzij kammen zoals nu of korter en dan naar beneden.
 

KoenD

Baard
Hoi Skanti, een wat vollere baard (iets zoals de belijningsfoto door Texman) zal je denk ik goed staan. Nu je de boel toch nog even laat groeien zou ik direct ook je snor meenemen. Snoeien kan altijd nog maar ik denk dat het je goed zal staan. Niet alleen qua kleur maar in zijn totaliteit. Het is toch de strik bovenaan het pak. 2 vliegen in 1 klap en veel over te lezen ook op dit forum. Ik volg. :)(Y)
 

Skanti

Baard
Hoi Skanti, een wat vollere baard (iets zoals de belijningsfoto door Texman) zal je denk ik goed staan. Nu je de boel toch nog even laat groeien zou ik direct ook je snor meenemen. Snoeien kan altijd nog maar ik denk dat het je goed zal staan. Niet alleen qua kleur maar in zijn totaliteit. Het is toch de strik bovenaan het pak. 2 vliegen in 1 klap en veel over te lezen ook op dit forum. Ik volg. :)(Y)

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar na die belijningsfoto is er alleen wat aan de halslijn gedaan, verder is er geen haartje af gegaan.
 

Macx

Baardaap
@Macx bedankt voor weer een motiverende reactie.
De barbier mag alleen de halslijn bijwerken en dan nog iets lager dan dat het de vorige keer is gedaan. Ik moet nog wel even kijken wat ik met mijn snor ga doen, opzij kammen zoals nu of korter en dan naar beneden.

Ik zit meestal ook in dubio, weer knippen tot de onderkant van de bovenlip, of niks aan doen, nadat ik dan heb geknipt heb ik er eigenlijk alweer spijt van, als je het laat groeien en opzij ga borstelen dan blijf je toch wel bij het eten wat last ondervinden, dat je snorharen dan niet zo netjes opzij blijven zitten, je voelt gewoon dat ze weer gaan hangen. Dus opzij borstelen is wel goed, maar er zijn veel momenten dat ze niet zo netjes opzij blijven liggen. Daarom ook dat ik de snorharen weer knip behalve de zijkanten, dus knippen 2/3 van de breedte en dan gelijk houden met de onderkant van je bovenlip. Het zit er weer snel aan hoor, dus geen punt verder.

Hier praten de broeders ook over snorren
https://baardforum.nl/threads/van-lange-snor-naar-korte-snor.4112/
 
Laatst bewerkt:

KoenD

Baard
Hi Skanti, doe je goed. Lekker vol laten groeien tot aan de rode stippellijn, dat is wat ik bedoelde. Ik was ook niet helemaal duidelijk :rolleyes:. En als je dan toch bezig bent, laat je snor lekker meegroeien. Denk niet dat je daar spijt van krijgt. :)(Y)
 

Skanti

Baard
Nou mijn eerste echt barbier bezoek is uitgelopen op een groot succes, naar mijn mening dan.
Er is wel meer af gegaan dan ik van te voren in gedachten had, maar alles is in overleg en met uitleg gedaan.

*mijn halslijn is wat hoger gezet om mijn eigen fout weg te werken.
*de hals is ook wat korter omdat het daar wat langer was dan op mijn kin.
*op de wangen zijn wat echte uitschieters korter gemaakt.
*haircut was voor mij even wennen maar ben ik ook erg tevreden over.
*de snor is niks mee gebeurd.


Al met al was het een leuke ervaring en ben ik met een goed gevoel weg gegaan.

De complimenten blijven komen en dat geeft natuurlijk ook weer een lekker gevoel.

De volgende afspraak voor Kerstmis is al gemaakt.
[DOUBLEPOST=1667654599][/DOUBLEPOST]Ik zit mijn vorige foto's terug te kijken en het lijkt wel alsof ik nu een veel vollere baard heb. Wat een beetje lichtinval of overbelichting wel niet kan doen met een foto.
 

Bijlagen

  • IMG_20221105_134950.jpg
    IMG_20221105_134950.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 42
  • IMG_20221105_134938.jpg
    IMG_20221105_134938.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 42
  • IMG_20221105_134944.jpg
    IMG_20221105_134944.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 39
Banner image
Top