Mijn eigen baardreis

Hartenheer

Zware baard
Ze heeft niks met lange baarden, vind me jonger zonder of met korte baard. Maar ze zegt wel dat ik het mooi moet vinden en ik er mee moet lopen. Toen ik zei dat als mensen het niet mooi vonden ze maar ergens anders naar moesten kijken zei ze dat is zo.
Bekende uitdrukking, maar je wordt niet jonger als je zonder baard rondloopt. En wat is er mis met wat ouder uitzien.
Je vaak krijg je meer respect.

Maak je niet druk hoe een ander er over denkt, als je er zelf maar een goed gevoel bij heb is veel belangrijker.
 

TMG1961

Baardaap
Het is toch wat anders als je kleine zusje het zegt. Nou ja klein, ze is 6 cm groter dan mij en inmiddels ook al 46 :D :p :)>
 

dijkie

Zware baard
Plaats hem nu maar Theo ,zal je goed doen denk ik door alle positive reacties die je krijgt (Y)
Grapje hoor kijk zelf maar wanneer het jou uitkomt :p , zal best weer een stuk mooier geworden zijn :)>
 
Laatst bewerkt:

dijkie

Zware baard
Ja hoor Theo prachtige baard hoor. (Y)
En mooi gekamt zo te zien , ziet er vol uit. :)>
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Ik ga een tijd niet meer aanwezig zijn. Ik heb de grootste problemen met ziggo, die verwijten mij van wijzigen abonnement wat ik niet gedaan heb. Nu moet ik ook ineens bewijzen dat ik mediabox die ik vorig jaar juni/juli teruggestuurd heb ook daadwerkelijk verstuurd heb anders krijg ik daar een rekening voor. Ze hebben mijn digitale tv opgezegd want ik zou dat veranderd hebben en ga zo maar door. Ze kunnen het niet aanpassen zeggen ze omdat ik dat zelf allemaal gedaan heb wat ik dus niet heb.

Ik heb er even genoeg van en trek me voorlopig helemaal terug uit de wereld. Wanneer of dat ik ooit nog online kom kan ik momenteel niet zeggen. Heb momenteel het gevoel dat ziggo bezig is om me de afgrond in te duwen met hun acties.
 

dijkie

Zware baard
Jeetje wat een narigheid Theo ,en je hebt het al niet makkelijk.
Ik wens je alle goeds , en sterkte gewenst.
Hopelijk komt alles goed en zien we je weer snel terug hier, want we zullen je missen !
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Jeetje zeg Theo. Wat een gedoe zeg met die Ziggo, pffffffff... Gelukkig kan ik je nog volgen via insta, dan ben je voor mij gelukkig niet helemaal verdwenen zeg maar :)! Ik wens je via deze weg uiteraard het allerbeste toe en hopelijk treffen we elkaar hier snel weer! (Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Komt bekend voor @TMG1961 .
Over Ziggo kan ik nog wel enkele schandalige verhalen vertellen. De ergste ontstond na het overlijden van mijn moeder. Toen er geen communicatie met Ziggo mogelijk bleek ben ik maar eens langsgegaan op het hoofdkantoor......en daar schrokken ze zo van, dat alles binnen 10 minuten geregeld was.

Neem gewoon internet via Xs4all of gelijkwaardig bedrijf. Veelal goedkoper en geen problemen.
 

Renem

Volle Baard
Tjonge wat een gedoe met Ziggo. Laten we hopen dat je snel een minder frustrerende oplossing vindt. XS4All heb ik ook weinig problemen mee en tegenwoordig met glasvezel gaat dat als de brandweer.

On the bright site: je hebt er bijna een jaar opzitten. Hulde, want dat is wel een beetje jaloersmakend. :)>

Vriendelijke groet, René
 
Banner image
Top