Mijn eigen baardreis

TMG1961

Baardaap
@ProfessorMelchior Ik zie mezelf echt heel anders dan anderen. Mijn lichaam gaat nog, maar mijn hoofd is voor mij echt een probleem. Ik zie in de spiegel echt niet datgene wat jij bijvoorbeeld zou zien als je naast me zou staan. Is niet altijd even makkelijk.
 
Ik ben voor mezelf ook steeds kritisch . Vooral voor mijn gezicht dan... en dus ook voor mijn baard.
Nu ben ik terug een beetje positiever( mede dankzij de baardmannen hier, waarvoor dank. )

Jij hebt echt een goede baard hoor! (Y)
Misschien een klein beetje bijgeknipt worden voor de finishing touch. Maar meer niet.

Wat denk jij ervan Obama?
05e85645d0bac5a0f010469aefc13c79--marching-band-memes-obama-meme.jpg
 

dijkie

Zware baard
Hoi Theo,
Wat vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit, en dat je een beetje triest over je baard bent.
Je geestelijke gesteldheid heeft een flinke opdonder gehad in het verleden zo te horen.
Ik en de andere forum leden hebben daar begrip en respect voor, en we zouden je het liefst willen helpen.
Je hebt ongetwijfeld de nodige hulp gezocht.
Maar dat wil niet zeggen dat het dan opgelost is of beter gaat, dat is best moeilijk en vaak een lang traject en dan nog.

En dan nu over je baard ,Theo geloof me hij is echt mooi en hij staat je ook nog eens.
Ook mijn voorstel is ,ga naar de barbier dat zal je goed doen.
Ik ben zoals je weet vorige week geweest, en kwam er heel tevreden vandaan en krijg regelmatig een leuke opmerking.
Dat was een paar weken geleden ook anders, toen stond ik af en toe met de tondeuse in de handen.

Theo ik zou zeggen hou vol kerel kijk in de spiegel en geef jezelf een schouder klopje ,en denk dan hoe moeilijk het ook is ,daar staat toch best een vent met een pracht baard.

Het beste Theo, en weet dat we er voor je zijn (Y)
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Niet baard gerelateerd maar beetje bezorgd om Pixie, ze is 19 dagen loops en zag net dat ze witte uitvloeiing uit vulva had. Om 15.30 een afsprak bij DA , die vermoed een baarmoederontsteking. Gaat leuk worden met opereren, ze zal absoluut niet zomaar met DA meegaan als ik haar achterlaat, en als ik er niet ben als ze uit narcose komt breekt ook de pleuris uit. Dus hoop dat ik erbij kan zijn als ze de narcose krijgt en vervolgens kan wachten totdat de operatie voorbij is zodat ik bij haar kan zijn als ze wakker wordt. Anders breekt ze echt letterlijk alles af.
 

TMG1961

Baardaap
Terug van de dierenarts en het is geen baarmoederontsteking. In overleg besloten verder even niets te doen en het in e gaten te houden. Indien er iets veranderd contact opnemen met Dierenarts.
 

Texman

Koning Baard
Ha Theo,
Ook van mij veel sterkte met Pixie. Ik hoop dat ze snel weer de oude is.
Zelf hebben wij een kat van inmiddels 16 oud waar ik zeer gehecht aan ben.
Als er wat met haar is dan ben ik ook altijd erg ongerust.
Dus ik begrijp het helemaal.
Texman:)>
 

DNA76

Baard
hopelijk iets banaals maar dat zal wel niet ... sterkte alvast! Mijn hond en ik duimen voor jullie dat het snel goedkomt!
 

TMG1961

Baardaap
Bedankt allemaal. Volgens dierenarts is het geen baarmoederontsteking dus dat is heel goed. Ze heeft geen koorts, eet en drinkt normaal en op het beetje lui zijn aan eind van de loopsheid is ze helemaal zichzelf. Ik moet het in de gaten houden en indien het erger zou worden gelijk bellen voor een afspraak.
 

dijkie

Zware baard
Dat krijg ik ook te horen met name van mijn vrouw, niks van aan trekken.
Ik voel me jong bij de baard ,en voel me er goed bij.

Fijn dat het weer goed gaat met je hondje.
 

RCM

Baardaap
Die reactie zullen vele baardbroeders al eens gehoord hebben, alhans ik! Er 'ouder' uitzien kan je ook als een compliment zien, maar zoals ik het lees hou jij het schrijft, zal zij het minder positief bedoelen. Heb je haar gevraagd wat ze daar dan precies mee bedoelde? Ik vind die baard jou fantastisch staan, en neem maar van mij aan dat ik het dan ook meen ook! :)>(Y)
 
Banner image
Top