Graag jullie mening/info

Texman

Koning Baard
Ook ik ben naar de (gewone)kapper geweest omdat wat er nog op mijn hoofd zit bij te werken.:)
Bij deze kapper kom ik al 40 jaar en die laat ik niet zo gauw schieten voor een barbier(hoe leuk ook).
Ze weten dat ik mijn baard zelf doe en dat ze eraf moeten blijven. Kreeg gisteren wel twee complimenten voor mijn baard, 1 van de baas en 1 van mijn vaste kapper.:cool:
Ik heb ze gelijk even bijgepraat over het baardforum wat ze erg leuk vonden.(Y)
Texman:)>
 
Ik begin ook complimentjes te krijgen. Wel leuk te horen natuurlijk. Vroeger dacht men vaak dat ik van Russische afkomst was. (zelfs de Russen zelf :D)
En nu zeggen sommigen dat ik een Scandinavische of Viking look begin te krijgen.:) Mij maakt de nationaliteit niets uit. Hoop gewoon dat hij mooi oogt als hij voller staat.

Ik heb namelijk een nogal lichte baardkleur. Zowat ros en blonde kleuren.

Ik merk wel dat het geduld tonen begint te lonen. Dat kale plekje in midden boven de lip heeft nu kleine haartjes erop staan . En onderaan de lip beginnen er ook enkele te groeien. :)... Blijven geduld tonen dus..... beard 1.jpg beard2.jpg
 

Kale666man

Baardaap
Ach een Russische Scandinavische viking of wat dan ook.
Baard gaat goed,maar ik ben van nature ook ongeduldig en iedere dag maar in die spiegel kijken of hij was gegroeid.
Nou Rob,je geduld wordt beloond hoor,en ja het is een baardreis.
Dat zeiden ze in het begin ook tegen mij en gaf als antwoord,hoeveel koffers moet ik dan wel niet meenemen voor die reis.
Maar het gaat harder dan je denkt als je er later op terugkijkt.:):)
 
Bedankt allemaal!

Nog eens eventjes storen:oops: ...
Het kale plekje onder aan de lippen (op foto aangeduid ) ...
Is dat genetisch of gewoon ook kwestie van geduld?
Want ik heb gemerkt dat er nog mensen met volle baarden daar ook een kaal plekje hebben. Zoals de man op de foto
Bij mij is het nogal een groot plekje ... :)
. 1256eed8d9e8b9b7b21d87b54ae41e19--hipster-beards-awesome-beards.png
 
  • Like
Reactions: RCM

Kale666man

Baardaap
Heb ik ook een beetje last van hoor,maar daar maak ik me niet zo druk om.
Kijk je hebt altijd baas boven baas en die hebben net dat beetje meer.
En storen doe je nooit hier,het is geen fakebook:)
 
Laatst bewerkt:

RCM

Baardaap
Naar mijn mening is het de erfelijke aanleg voor deze eigenschap.
Zo heeft de één veel beharing en de ander weer minder. Ik verwacht bij jou dus niet een volledige dichtgroei in dat gebied. Maar joh, wat maakt het uit, want je hebt nu al een FANTASTISCHE baard! :)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Het kale plekje onder aan de lippen (op foto aangeduid )
Het is inderdaad genetisch bepaald maar dat weet je pas als je baard zich volledig heeft ontwikkeld. Meestal is dat rond een jaar of 30.
Iedere baard is uniek in vorm en kleur ook de jouwe. Ga in ieder geval lekker door zo want het gaat heel goed.
Texman :)>
 

Ardjan

Baardaap
Is inderdaad genetisch bepaald, maar ik denk dat die man op de foto de haren daar heeft weggeschoren (kijk maar naar de V-vorm; Is kennelijk "zijn" look/model).
Ik zou zeggen, lekker laten groeien, en kijken wat het wordt. En net wat @Texman zegt: iedere baard is uniek!
 
Kvind het wel een beetje jammer eerlijk gezegd. Ik had een bepaald doel voor ogen. En daar was ook DAT stukje bedekt.

Maar het is wat het is. Iedereen is zoals hij is.
Tenslotte heeft deze meneer dat blijkbaar ook ! :D.. En laat dat nu per toeval een viking zijn. Dont-waste-your-time-looking-back.-Youre-not-going-that-way.jpg

Bedankt om de reacties !!!(Y)
 

Kale666man

Baardaap
Ja en dat vind ik ook wel een hele toffe hoor.
Ach het kan altijd nog een beetje veranderen maar zoals je zegt:
Niet alles wat je wilt is haalbaar dus ben blij dat je het zo opvat en lekker doorgaan verder.
Succeso_O
 

Kale666man

Baardaap
Ja Ardjan dat is het ook,maar soms wil men toch te snel een doel bereiken en ja,dat is niet met een baard. Die heeft gewoon zoals je zegt tijd nodig en kan zeer zeker nog een eind veranderen.
Prima gezegd hoor(Y)
 

Texman

Koning Baard
Kvind het wel een beetje jammer eerlijk gezegd.
Ha Rob,
Toen ik zo oud was als jij had ik ook weinig haargroei onder mijn onder mijn lip. Ik had al wel een aardige ronsel.
Ik ben dat toen gaan accentueren door er een V-vorm in te knippen en erom heen schoon te houden.
Dit was de stijl van de acteur Steve Reeves die in tal van Hercules films in de jaren 60 de hoofdrol speelde.
M.a.w. maak van een nadeel je voordeel (waar heb ik dat meer gehoord) .
Texman :)>Steve Reeves.jpg
 
Banner image
Top