Graag jullie mening/info

Ardjan

Baardaap
Gaat goed hoor, Rob. Volhouden! (Y)
Je hebt best een mooie volle baardgroei! En die kale plek; ik ben het met @Yoeri eens; niet echt storend! Geef het de tijd! 't Zou op termijn nog best mee kunnen vallen. En zo niet? Dan evenwel heb je een mooie, mooie baard! :)>
 

Texman

Koning Baard
Ik blijf doorgaan ....
Ha Rob,
Ik vind dat je in korte tijd een prima baard hebt gekregen. Hij mag gezien worden.(Y)(Y)
De kale plekjes onder je lippen zullen op termijn wel kleiner worden maar of ze helemaal vol gaan groeien is moeilijk te zeggen.
De snor zal wel voller worden. Het is allemaal een kwestie van tijd en geduld.
Daarnaast maken deze dingen jouw baard wel uniek en daar gaat het om.;)
En in combinatie met de kleur mag je met recht trost op zijn.:cool:
Ga zo door en succes Texman :)>
 
Ik ben stilletjes aan toch minder positief aan het worden eerlijk gezegd.

Heb de indruk dat mijn baard juist krimpt in plaats van groeit. o_O
Sommige mannen hier hebben al een megabaard na drie weken... waar ik met mijn langer dan 3 maanden nog niet in de buurt kom.
Ik weet ik mag niet vergelijken maar toch...

Misschien kijk ik er de laatste dagen te hard naar, tegenover in het begin had ik zoiets van .. gewoon geduld hebben.
Voelde me vandaag echt niet goed in mijn baard.... en heb voor het eerst een drang om hem af te doen.

(Foto vandaag getrokken ... onderweg naar een etentje met het vrouwtje. )
28383189_10156088915214194_1345667781_n.jpg
 
@TMG1961

Dank u !!

Misschien is het de belichting of staar ik me er te hard op.
Maar het is vooral aan de " soulpatch " waar mijn verwachtingen wat hoger waren...

Ik hoop dat dat nog veranderd tegen dat ik aan de heard zit.
Ik had me voorgenomen te wachten om naar een barbier te gaan tot ik de heard bereikt had, maar nu zit ik in die fase waar mijn baard dwars begint te liggen...
Aan mijn rechterkant is een stukje dat langer is dan de rest en dat toont raar vanuit bepaalde ooghoeken (zelfs met balsem , dan ligt het eventjes goed maar komt dat stukje weer tevoorschijn piepen) .
 
Laatst bewerkt:

Ardjan

Baardaap
Niet afdoen!! @RobRockhard
Als je gaat snoeien, krijg je spijt van! ;)
Ziet er prima uit; en v.w.b. de soulpatch: even je verwachtingen bijstellen!;); bij de één gaat 't wat sneller dan bij de ander! En bij sommigen wil die helemaal niet; maar dan nog, een prima baard! :)>(Y) Ik zeg: volhouden!:)
 

Kale666man

Baardaap
NEE ROB zeker niet afdoen en net wat hun ook al ongeveer zeiden,dat is een periode waar we vaak allemaal terecht komen,maar wat ook weer overwaait.
Wat Ardjan zegt klopt ook helemaal en de 1 gaat sneller dan de ander.
Dus kom op,volhouden en beklag hier blijven doen dan proberen wij je er doorheen te trekken.:)
 

Knulletje

Zware baard
zou er zeker de tijd voor nemen. Geduld is tenslotte het geheim van alle mooie baarden ;). Wat betreft de soulpatch snap ik je helemaal, had en heb hetzelfde issue.. in 10 maanden zie ik bij mezelf zeker verbetering. Dat zal bij jou niet anders zijn! Gewoon doorgaan!! Wat ik op de kin zie is echt wel een behoorlijke lengte al. (Y):)>
 

RCM

Baardaap
Hey Rob! Op de foto vind ik de baard er ook goed uit zien man! Echter kan alleen jijzelf dat voor de spiegel het beste beoordelen. Ik snap je gevoel volledig, echter kan ik je ook vertellen dat je er niet aan moet toegeven en er dus vanaf moet blijven. Spijt ga je er zeker van krijgen als je hem afsch**rt of naar de barbier gaat! Probeer geduld te hebben tot aan de heard en kijk dan even hoe het gaat! Ik vind in ieder geval dat die baard je FANTASTISCH staat! Hou vol maat! :)>:)(Y)
 

istawa

Zware baard
3 maanden en dan al zo'n baard.......daar zal menig baardbroeder jaloers op zijn. Niks aan doen. En doe kale plekjes onder je lip ach. Heb ik ook hoort gewoon bij mijn baard. Zo dus ook bij jou baard

it aint over until the fat lady sings
 

Weeble

Volle Baard
Ieder baard is uniek en sommige plekken doen er iets langer over om te groeien.
Wees lief voor je baard en het komt helemaal goed!:)
 
Banner image
Top