Graag jullie mening/info

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Niet TE veel focussen op "de groei" op zich.
Ziet er een prima baard uit en niet iedereen is gezegend met een baard à-la Gandalf The Grey ;)
Genieten van het feit dat je op zich al een prima exemplar hebt en niet te veel wakker liggen van "de anderen".

De meesten hebben allemaal wel ergens een "probleem" dat eigenlijk grotendeels alleen door henzelf gezien wordt.
We zijn vaak veel te kritisch over ons Eigen exemplar terwijl dat helemaal niet nodig is ;)
 

Texman

Koning Baard
Rob,
Je baard mag je er beslist niet afhalen daar krijg je enorm veel spijt van.:(:(:(:(
Er zijn periodes dat je baard niet zo hard groeit of lijkt stil te staan.
Dat hebben we allemaal. Als je naar mijn foto's kijkt van vroeger dan zie dat bij mij ook niet alles vol is.
Op termijn komt dit goed. De meeste baarden ontwikkelen zich langzaam in de tijd qua omvang, dichtheid, groeisnelheid en noem maar op.
Het gaat echter niet allemaal tegelijkertijd en even snel.
Wat je nu hebt is een heel mooi resultaat wat je ook goed staat.
Velen zullen er jaloers op zijn.
Dus weg met die twijfel en doorgaan met die baard.:)
Texman:)>
 

DNA76

Baard
Hey, net ff snel doorgelezen en zoals iedereen hier al zegt "AFBLIJVEN"!!!
Ik heb ongeveer dezelfde neurose als jou! Staar me te pletter op die soulpatch maar hoe langer ik de baard heb, hoe minder het me stoort! Heb ongeveer dezelfde doelstelling als jou genomen (behalve dat ik niet zoveel haar op mijn kop heb). Als extra heb ik mijn doelstelling van de snor bijgesteld van een gewone snor naar een episch monster zodat die soulpatch gewoon vergeten wordt :D:)> Beard on! Succes nog!
 
Banner image
Top