Yainderidoo PlaagBaard

Yainderidoo

Zware baard
Willen we meer of minder foto's van de baard van @Yainderidoo ? Meer, meer, meer! :)
schermafbeelding-2019-09-18-om-12-25-09-png.13119
schermafbeelding-2019-09-18-om-12-25-09-png.13119
schermafbeelding-2019-09-18-om-12-25-09-png.13119
schermafbeelding-2019-09-18-om-12-25-09-png.13119
 

Yainderidoo

Zware baard
Mooi exemplaar!
Dank je Olaf!
Hoe is het met je? Passen ze een beetje goed op je?
[DOUBLEPOST=1568817949][/DOUBLEPOST]
Tsja, bij "minder" krijg ik een proces aan mijn broek, dus…meer, meer, meer! :D
Dat zal dan die broek met die bretels zijn :D:D:D:D:D
[DOUBLEPOST=1568818059][/DOUBLEPOST]Bedankt allemaal voor de momplicenten!! Een tuut op beide wangen voor iedereen!(Y)(Y);)
 

Texman

Koning Baard
Prima bevallen. (Y) Krijg hem vanmorgen niet echt in het gareel....hoe doen ze dat toch zo mooi bij de Barbier???? :eek:
Er is ongeveer een vingerdikte afgehaald, en de snor gekortwiekt.
Ik heb inmiddels Bossman mud Snorwax besteld, voor als de Snor weer wat langer word met dt. Ik mis de lengte van de Baard....maar soms moet het wel eens.:rolleyes:

Bekijk bijlage 13119
Ik vind het resultaat heel mooi. Prima barbier.(Y)(Y)(Y)
En zo je zien heeft hij goed gekeken naar je voorbeelden ;)
 

Yainderidoo

Zware baard
Vooral die linkse is mooi!!!:p:p:p:p:p
[DOUBLEPOST=1568892090][/DOUBLEPOST]Hahahaha....geintje! ;)Ik vind jou Snor mooier als die van mij ;) Allebei prima dacht ik zo....maar toch ook wel verschillend.(Y)(Y)(Y)
[DOUBLEPOST=1568892183][/DOUBLEPOST]En je hebt je Baard heel mooi geborsteld en gekamd en vertroeteld voordat je de foto nam! :cool:o_O:D
 

Texman

Koning Baard
Vooral die linkse is mooi!!!:p:p:p:p:p
[DOUBLEPOST=1568892090][/DOUBLEPOST]Hahahaha....geintje! ;)Ik vind jou Snor mooier als die van mij ;) Allebei prima dacht ik zo....maar toch ook wel verschillend.(Y)(Y)(Y)
[DOUBLEPOST=1568892183][/DOUBLEPOST]En je hebt je Baard heel mooi geborsteld en gekamd en vertroeteld voordat je de foto nam! :cool:o_O:D

Het is best wel moeilijk om op deze manier twee baarden met elkaar te vergelijken. Het zijn twee foto's genomen op verschillende momenten en locatie's met elk zijn eigen toestel. Wat wel leuk is we hebben allebei deze week onze baard bijgewerkt. Jij bij de barbier en ik heb het zelf gedaan.
Jij wilde graag een wat smallere lange baard (wat goed gelukt is) ik ben echter al een tijdje bezig om de baard voller en ronder te krijgen.
Daarnaast hoeft mijn baard niet de hele dag perfect te zitten, alleen nu voor de foto heb ik hem even goed gekamd.
De foto's zijn ook niet bewerkt of mooier gemaakt dan ze zijn. Wel leuk om te doen:)>
 

Joep

Zware baard
Ik vind dit heel leuk om twee bekende baarden van het forum naast elkaar te zien.
Ze zijn allebei prachtig! Vergelijken in de form van welke mooier is vind ik nutteloos, maar het is erg leuk om overeenkomsten en verschillen te zien. Toen ik de eerste keer snel keek dacht ik twee de zelfde baarden te zien. Dat kan natuurlijk ook mijn ongeoefende oog zijn.

Weet je wat volgens mij nog leuker is, als we nog meer baarden toevoegen. In gedachten zie ik de baard van @Zwollenaar of @Hartenheer aan het rechter eind staan en dan aan het begin iemand met een heel smalle baard :D
 
Banner image
Top