Yainderidoo PlaagBaard

Yainderidoo

Zware baard
@Olav1975 Ik heb deze topic meer bedoeld om heel af en toe een ietsiepietsie over Yainderidoo te vertellen of laten zien. Toevallig moest ik ook even zeuren over mijn inzinking. Een beetje impulsief zal ik maar zeggen :( En een foto van de snor dichtbij vind ik zelf niet altijd smakelijk. Er zijn ook mensen die posten bv. een foto van het onderaanzicht van de kaak met Baard.....ik heb dan altijd de nijging om in de neusgaten te kijken. :eek:
 

Yainderidoo

Zware baard
Je wil niet weten wat er in mijn neusgaten leeft en hier tevens de door de Prof gevraagde foto van mij in mijn blote kale niks....dankzij jullie optimisme komt er hier en daar al weer wat haar...maar die neus laat ik verder niet zien hoor! :rolleyes:

2db14fc335f226cc0cb5611d7c03f8f8.jpg
 

Texman

Koning Baard

Yainderidoo

Zware baard
Hoe is het dinsdag gegaan bij de barbier?
Prima bevallen. (Y) Krijg hem vanmorgen niet echt in het gareel....hoe doen ze dat toch zo mooi bij de Barbier???? :eek:
Er is ongeveer een vingerdikte afgehaald, en de snor gekortwiekt.
Ik heb inmiddels Bossman mud Snorwax besteld, voor als de Snor weer wat langer word met dt. Ik mis de lengte van de Baard....maar soms moet het wel eens.:rolleyes:

Schermafbeelding 2019-09-18 om 12.25.09.png
 

Yainderidoo

Zware baard
Dit is volgens mij voor het eerst dat ik een foto van jouw zie. Wat een mooie baard en snor heb jij!
Dank je. En voorlopig ook weer de laatste.:eek: Er zijn er nog wel een paar foto's.....zoekt en gij zult vinden ;)

Niet ontevreden! (Y)

Hey Yain, hoe lang draag je trouwens al een baard?
Ik heb op en af wel wat Baardgroei gehad de laatste jaren....meestal omdat ik geen zin had om te scheren :rolleyes: Maar dat het wat serieuzer tot zeer serieus geworden is, is van de laatste (ongeveer) twee jaar. :) Onofficiële Tweard. ;)
In mijn geval: "weird" :p
 
Banner image
Top