Yainderidoo PlaagBaard

Yainderidoo

Zware baard
Bijna had ik het deze week opgegeven! Maar de Baard is er nog. Megainzinking! :mad:

b2651681f4f228cf-photo.JPG

Die Snor moet wat aan gebeuren....ik heb er veel last van met eten....bek vol met Snor....yaaiiik....:confused:
Ik zal een studie maken van de Snorren met Baarden in dit forum voor vergelijkingsmateriaal...want dat ding moet korter.
Wie weet post ik dan nog wel eens een plaatje. ;)
 

Joep

Zware baard
Waaaaaaah :confused::eek:
Niet doen toch?
Ja ik weet natuurlijk niet hoe lang jouw snor is. Als die een halve meter is dan zou ik zeggen dat je er best wat vanaf kan halen.
Misschien moet je toch maar een plaatje posten, dan kunnen we wat meer zeggen.
Ach ja, ik heb makkelijk kletsen met mijn baard en snor van 6 weken.
Ik laat het even aan een ander over om er wat meer over te zeggen.

ps.
Wat is er met je avatar gebeurt? Ik miste hem al van de week.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Tja, het geeft wel eens problemen om te eten met een langer exemplaar snor.
Mijn ervaring is dat als hij écht lang wordt dat je er al een tijd mee hebt kunnen oefenen, en dat in combinatie met voldoende wax om de boel op zijn plaats te houden lukt bij mij alvast vrij goed de laatste tijd. Er hangt wel af en toe iets in de weg, maar stikken........neen, dat niet neen.

Maar verder moet je vooral doen waar jij je zelf goed bij voelt. Denk er wel aan dat, als he de boel af scheert, de kans aanzienlijk groot is dat je jezelf nadien NIET goed zal voelen.
Maar de keuze is helemaal voor jou alleen ;)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Yainderidoo
Een grote snor is natuurlijk prachtig maar het moet geen bron van irritatie of stress worden.
Je kan hem in bedwang proberen te houden met snorrewax of desnoods een haargel.
Mocht het dan toch nog een probleem zijn dan kan je overwegen om je snor boven je lip net zo lang te houden dat hij wat minder problematisch is.
Zelf ga ik heel nuchter mee om. Een snor die voortdurend over mij bovenlip heen hangt vindt ik niet prettig. Voor mij zelf hanteer ik een soort tussen oplossing.
Mijn snor is boven de bovenlip beperkt in lengte en aan de zijkant laat hem zolang mogelijk en laat hem overlopen in mijn baard.
Wellicht is dit ook iets voor jou.;)
Texman :)>
Ps. je hebt weer een mooie avatar (Y)(Y)(Y)
 

Yainderidoo

Zware baard
Denk er wel aan dat, als he de boel af scheert,
Dank je Cowboy! De snor er helemaal af, doe ik echt niet! Maar hij moet korter! Met wax word het zo'n hard ding onder je neus. Misschien moet ik daar nog maar eens over nadenken.

:eek: Geen gekke dingen doen hè?!

Misschien nog es naar Stay Sharp voor advies en hulp?
Hey Boudi...hoe is het?
En inderdaad, zit al weer een tijdje te denken aan een bezoekje aan de beide heren. Ik vergeet alleen steeds hoe die lange heet met die tattoes. Die heeft me nu twee keer geholpen. Misschien deze week maar eens een keertje. (Y) Ik had bijna gekke dingen gedaan ja....maar de crisis is een beetje afgezakt. ;) Weer een ervaring rijker. :rolleyes:
[DOUBLEPOST=1568483921][/DOUBLEPOST]
Een snor die voortdurend over mij bovenlip heen hangt vindt ik niet prettig.
Dank je @Texman (Y) Het zijn vooral de mondhoeken.....dan gaat die hele lap mee naar binnen....met brood eten en dergelijke. Er hangt dan inmiddels ook al een mooi stuk snor. Deze week besluit ik wat er mee ga doen. ;)
 
Laatst bewerkt:

DaanBaard

Baard
Dat van de snor is herkenbaar.
Ik zat ook al een tijdje op de snor te kauwen haha

Vandaag alles laten fatsoeneren en van hier uit weer verder. :)>
[DOUBLEPOST=1568484289][/DOUBLEPOST]Foto van af de bank :)>
 

Bijlagen

  • 20190914_195533.jpg
    20190914_195533.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 60

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Deze week besluit ik wat er mee ga doen. ;)
Het is natuurlijk een totale misvatting, dat JIJ denkt te kunnen besluiten, wat JIJ met de snor gaat doen.:D

Je bent al zo zwaar in het Baardforum verweven, dat het niet meer alleen JOUW snor is, maar ONZE snor en dat enige beslissing over de vorm, danwel lengte een precaire zaak is voor alle Baardforummers.;)

Mocht er aan de snor geknipt worden, dan zal het snorren-interventieteam naar het noorden des lands afreizen om gewapend met drie-seconden-lijm en een voorraad wilde zwijnenhaar het model te herstellen. Eenzame opsluiting met een dwangbuis als enig kledingstuk zal je lot zijn, tot het moment, dat de lengte van de snor wederom de schouders bereikt heeft, waarna een maandenlange periode van camera-observatie volgt.:cool:

Een advies om je te redden van dit vreselijke toekomstperspectief: kijk eens bij de baardverzorgingsproducten naar een fijne snorrenwax of vervaardig er zelf eentje in een handomdraai en de snorpunten zullen nooit meer samen met het voedsel de mond in verdwijnen.:)

Recept voor Professor Melchiors Moustache Wax:

1 deel bijenwas
2 delen shea butter
1 deel cocosolie
Enige druppels Tocopherol vit. E
(Enige druppels geurstof naar keuze of niet)
 

Boudi

Baard
Dank je Cowboy! De snor er helemaal af, doe ik echt niet! Maar hij moet korter! Met wax word het zo'n hard ding onder je neus. Misschien moet ik daar nog maar eens over nadenken.


Hey Boudi...hoe is het?
En inderdaad, zit al weer een tijdje te denken aan een bezoekje aan de beide heren. Ik vergeet alleen steeds hoe die lange heet met die tattoes. Die heeft me nu twee keer geholpen. Misschien deze week maar eens een keertje. (Y) Ik had bijna gekke dingen gedaan ja....maar de crisis is een beetje afgezakt. ;) Weer een ervaring rijker. :rolleyes:
[DOUBLEPOST=1568483921][/DOUBLEPOST]
Dank je @Texman (Y) Het zijn vooral de mondhoeken.....dan gaat die hele lap mee naar binnen....met brood eten en dergelijke. Er hangt dan inmiddels ook al een mooi stuk snor. Deze week besluit ik wat er mee ga doen. ;)

Ze hebben allebei tattoes, maar de lange is Derek. Kom ook altijd bij hem... :)
 
Laatst bewerkt:

Yainderidoo

Zware baard
Mocht er aan de snor geknipt worden, dan zal het snorren-interventieteam naar het noorden des lands afreizen om gewapend met drie-seconden-lijm en een voorraad wilde zwijnenhaar het model te herstellen. Eenzame opsluiting met een dwangbuis als enig kledingstuk zal je lot zijn, tot het moment, dat de lengte van de snor wederom de schouders bereikt heeft, waarna een maandenlange periode van camera-observatie volgt.
Mijn Autistische hoofd is door dit alles dermate overprikkelt geraakt dat AL mijn haar spontaan is uitgevallen....ik sta nu met knikkende knieën in mijn blote kale niks voor de spiegel, waarbij ik me afvraag waarom de spiegel mij nog spiegelt....dat hij zich niet schaamt om mij te vertonen in deze hoedanigheid. Ik ben nu net zo kaal als jij ooit eens was Professor, ja ja....ik heb je gezien:eek: je bent niet de enige die door de tijd kan reizigen ....waarbij ik me nu plotseling bedenk dat ik nu wel mooi van mijn Snor af ben :confused: zzzucht....:rolleyes: Die broek met bretels die je toen aan had zat bijna onder je oksels...:D:D:D Maar ho....dit is alleen maar voor tijdreizigers onder elkaar ;)
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top