Wat zou het worden

Macx

Baardaap
Over je baard mag je terecht dik tevreden zijn, hij ziet er goed uit. Goed dat je door baard ondanks dat je vrouw wil dat je een beetje inkort. (Y)
 

Macx

Baardaap
Bedoel je niet langer laten groeien wat mij betreft mag er nog wat lengte bij. Mijn zwager is ook een echte baardman en mijn grote voorbeeld die kant wil ik ook wel op
Je zwager heeft echt een superbaard! Mooi streven om daar bij in de buurt te komen.
Nog een maand of vier a vijf geduld hebben.
 

Texman

Koning Baard
Bedoel je niet langer laten groeien wat mij betreft mag er nog wat lengte bij. Mijn zwager is ook een echte baardman en mijn grote voorbeeld die kant wil ik ook wel op
Als je zwager je grote voorbeeld is (prachtige baard trouwens) dan zou ik doorgaan.
Heel mooi om daar naar te streven.
Prachtige foto van jullie tweeën(Y)(Y)(Y):)>
 

Henry1978

Baard
Een aantal weken geleden zei mijn vrouw dat ze de baard wel een beetje zat werd en gaf mij het vriendelijk doch dringende verzoek hem een heel stuk in te korten. Bij de barbier aangekomen en in de stoel zittende begon hij de wangen een stuk in te korten. Ik kwam net op tijd tot zinnen en heb hem verteld dat hij kon stoppen met de baard inkorten. De wangen zijn nu wat korter, waar ik van baal. Maar ben er van overtuigd dat het nog niet verloren is allemaal. Dus hierbij de nieuwe update, de vorige was even geleden maar we zijn weer onderweg
 

Henry1978

Baard
hahaha, leuk verhaal, maar ik ben wel benieuwd hoe het verder is afgelopen, met je baard gaat het goed, en hoe gaat het nu tussen jouw mooie baard en je vrouw?
De laatste foto’s hierboven zijn van vanmiddag de wangen groeien langzaam aan weer dicht tussen mijn baard en mijn vrouw is nog enige frictie. Gelukkig kan ik haar ervan overtuigen dat dit voor iedereen het beste is
 

Texman

Koning Baard
Bij deze ook een paar foto’s
Dit is vaak wat sommige barbiers doen, zij luisteren wel naar de klant maar geven daar direct een eigen invulling aan. Vandaar dat het zo belangrijk is dat je van te voren voor je zelf heel goed moet weten wat je wil. Je moet dit goed tegen de barbier zeggen. Je moet ook zeggen wat je niet wil zoal een te hoge hals/nek lijn want dat staat voor geen meter. Je kan ook steeds aan de barbier vragen of hij even de tussen stand wil tonen zodat je nog kan ingrijpen.
Het ligt over het algemeen niet aan de vakbekwaamheid van de barbier maar aan de communicatie.
Gelukkig had je het nu zelf in de gaten zodat je kon ingrijpen.
Het resultaat is gelukkig niet slecht dus ik denk dat je baard weer snel bij gegroeid is.
Probeer je vrouw uit te leggen dat een baard voor een man heel belangrijk kan zijn. Het is een stukje levensgeluk en je voelt je er sterker bij. Als zij dit goed begrijpt dan hoop ik dat ze het ook wat leuker gaat vinden.
Texman :)>
 

Giant

Zware baard
Een aantal weken geleden zei mijn vrouw dat ze de baard wel een beetje zat werd en gaf mij het vriendelijk doch dringende verzoek hem een heel stuk in te korten. Bij de barbier aangekomen en in de stoel zittende begon hij de wangen een stuk in te korten. Ik kwam net op tijd tot zinnen en heb hem verteld dat hij kon stoppen met de baard inkorten. De wangen zijn nu wat korter, waar ik van baal. Maar ben er van overtuigd dat het nog niet verloren is allemaal. Dus hierbij de nieuwe update, de vorige was even geleden maar we zijn weer onderweg

Dat hoor je vaker dat partners toch minder fan zijn van baard of snor.
Gelukkig heb je net op tijd het inkorten kunnen stoppen.
Wat vindt ze er van dat je baard toch zijn lengte heeft gehouden?
 

Macx

Baardaap
Dat hoor je vaker dat partners toch minder fan zijn van baard of snor.
Gelukkig heb je net op tijd het inkorten kunnen stoppen.
Wat vindt ze er van dat je baard toch zijn lengte heeft gehouden?
Ja, daar was ik ook benieuwd naar, er is nog enige frictie, maar waarschijnlijk is er een overeenkomst dat aan de lengte wel een grens is gesteld. Als het anders is dan horen we dat graag.
 

Michael86

Baard
Hier hetzelfde verhaal hoor.
Zij: Schat wanneer gaat er een stuk van je baard, ik vind je geschoren mooier.
Ik: Spijtig ik blijf dezelfde persoon die jou graag ziet.
Dan ben ik steeds weer een maand gerust ;) :)>
 

Henry1978

Baard
hahaha, leuk verhaal, maar ik ben wel benieuwd hoe het verder is afgelopen, met je baard gaat het goed, en hoe gaat het nu tussen jouw mooie baard en je vrouw?
Met mijn vrouw en mij gaat het ook uitstekend. Ondanks dat ze me ook graag zonder baard ziet, snapt ze gelukkig ook dat ik de baard heel erg mooi vind en daarom steunt ze me ook wel. Zo hebben we allemaal onze dingen en gelukkig hebben we daar allebei wel begrip voor. De volgende keer zal ze ongetwijfeld weer zeggen dat die eraf moet
 
Banner image
Top