Wat zou het worden

Henry1978

Baard
Weer wat verder met de groei. Heb het idee dat het wel redelijk goed gaat, echter wordt de onderkant van de baard mi steeds een beetje minder controleerbaar. Hebben jullie hier tips voor. Wellicht is het ook tijd om hem eens een beetje te laten bijwerken bij een barbier, maar heb hier ook een beetje angst voor omdat ik qua lengte niet veel wil verliezen, sterker nog ik hoop dat de baard zich nog verder in de lengte ontwikkeld. Als jullie tips, op of aanmerkingen hebben hoor ik ze graag. Een fijne zaterdag allen.
 

Bijlagen

  • IMG_0914.jpeg
    IMG_0914.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 45
  • IMG_0897.jpeg
    IMG_0897.jpeg
    1,2 MB · Weergaven: 44
  • IMG_0893.jpeg
    IMG_0893.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 45

Texman

Koning Baard
Weer wat verder met de groei. Heb het idee dat het wel redelijk goed gaat, echter wordt de onderkant van de baard mi steeds een beetje minder controleerbaar. Hebben jullie hier tips voor. Wellicht is het ook tijd om hem eens een beetje te laten bijwerken bij een barbier, maar heb hier ook een beetje angst voor omdat ik qua lengte niet veel wil verliezen, sterker nog ik hoop dat de baard zich nog verder in de lengte ontwikkeld. Als jullie tips, op of aanmerkingen hebben hoor ik ze graag. Een fijne zaterdag allen.
Je begint nu een wat massievere baard te krijgen en dat is een voordeel als je een lange baard wil laten staan. Als je naar de barbier gaat, gaat er sowieso van de lengte af, dus dat zou ik niet doen.
De tijd is rijp om nu te leren hoe je je baard moet stijlen.
Ik weet niet of je dat al doet maar het is de enige manier om je baard mooi in model te krijgen.
Wat je wel kan doen is je baard goed doorkammen en de haren die een beetje uitsteken inkorten dat scheelt al een hoop. :)>
 

Henry1978

Baard
Je begint nu een wat massievere baard te krijgen en dat is een voordeel als je een lange baard wil laten staan. Als je naar de barbier gaat, gaat er sowieso van de lengte af, dus dat zou ik niet doen.
De tijd is rijp om nu te leren hoe je je baard moet stijlen.
Ik weet niet of je dat al doet maar het is de enige manier om je baard mooi in model te krijgen.
Wat je wel kan doen is je baard goed doorkammen en de haren die een beetje uitsteken inkorten dat scheelt al een hoop. :)>
Ik ga jouw raad opvolgen en kijken hoe ik beter kan stijlen idd. Het wordt idd een mooie volle
Baard zo, dus de barbier wordt zeker nog even on hold gezet. Ik ga nu eens wat informatie inwinnen hoe ik hem goed kan stijlen en welke tips en trucs daarbij voorbij komen en handig zijn.
 

Texman

Koning Baard
Omdat er meer dan een gezicht met een baard is even een mooie foto tussendoor. Gisteren een bruiloft in Bottrop ( DL ) bijgewoond en daar lekker lopen shinen met zowel mijn vrouw als mijn baard
Ontzettend leuke foto samen met je vrouw en je baard hoort er gewoon bij laat daar geen twijfel over ontstaan.
 

Henry1978

Baard
Even weer een 10 daagse update, stijlen gaat weer goed en de baard doet weer iets meer wat ik wil, ipv zijn eigen gangetje te gaan had de laatste keer de snor grondig ingekort en laat hem toch weer wat langer groeien om het een mooi vol geheel te proberen laten worden. Kortom ik ben happy zoals het nu gaat en de reis gaat gestaag maar zeker verder.
 

Bijlagen

  • IMG_1091.jpeg
    IMG_1091.jpeg
    1 MB · Weergaven: 42
  • IMG_1085.jpeg
    IMG_1085.jpeg
    996 KB · Weergaven: 40
  • IMG_1082.jpeg
    IMG_1082.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 42
  • IMG_1079.jpeg
    IMG_1079.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 42

Texman

Koning Baard
Even weer een 10 daagse update, stijlen gaat weer goed en de baard doet weer iets meer wat ik wil, ipv zijn eigen gangetje te gaan had de laatste keer de snor grondig ingekort en laat hem toch weer wat langer groeien om het een mooi vol geheel te proberen laten worden. Kortom ik ben happy zoals het nu gaat en de reis gaat gestaag maar zeker verder.
Ziet er zeer goed uit ga zo door (Y)(Y)(Y):)>.
 
Banner image
Top