Wat zou het worden

Henry1978

Baard
Weer een 2 weken verder. Volgens mij is er nog steeds progressie. Mijn vrouw vind dat het nu tijd wordt om hem in te korten. Ik ga hier echter niet in mee. Moet wel steeds meer moeite voor doen om hem te stijlen. Maar ook dat gaat steeds beter we gaan dus gewoon lekker door.
 

Bijlagen

  • IMG_1393.jpeg
    IMG_1393.jpeg
    994,8 KB · Weergaven: 47
  • IMG_1392.jpeg
    IMG_1392.jpeg
    909,7 KB · Weergaven: 45
  • IMG_1391.jpeg
    IMG_1391.jpeg
    1.006,9 KB · Weergaven: 46

Macx

Baardaap
Hoi Henry, om iets ander model er in te zetten zou je kunnen experimenteren met de haardroger en de rolborstel of een kam, en dan in plaats wat je nu doet naar achteren borstelen of kammen, juist onder en de haren op de kin naar voren kammen of borstelen, dan krijg je een heel ander aanzicht vooral op het profiel. Het lijkt mij wel heel mooi als de haren op je kin meer naar voren staan dan zoals nu rond naar achteren.
Om met de haardroger aan de gang te gaan moet je de milde temperatuur gebruiken en na het wassen of spoelen de baard handdoek droog deppen en dan eerst even met de kam rustig er doorheen gaan, dan neem je de haardroger en de borstel en borstel je van achteruit naar voren, je kunt ook een kam gebruiken.
Dan doe je er war baardolie er in, dit laat je er lekker intrekken en als laatste wat baardbalsem.
Dus meer je baardharen baat voren proberen te zetten, zodat je een wat steviger profiel krijgt in plaats dat ronde naar achteren model. Het is maar een idee en een gevoel wat ik er bij heb hé, je hebt een uitstekende dekking en baardgroei, dus lekker een beetje experimenteren ermee is juist heel goed en leer je veel van.
Ik heb even je foto gebruikt om te laten zien wat ik bedoel, ik heb het ronde er een beetje uitgehaald en aan de voorkant het wat opgevuld zodat het ronde eruit is en er een meer steviger profiel ontstaat.
Het is maar een idee hé.
 

Bijlagen

  • Henry.jpg
    Henry.jpg
    286,4 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Weer een 2 weken verder. Volgens mij is er nog steeds progressie. Mijn vrouw vind dat het nu tijd wordt om hem in te korten. Ik ga hier echter niet in mee. Moet wel steeds meer moeite voor doen om hem te stijlen. Maar ook dat gaat steeds beter we gaan dus gewoon lekker door.
Ha Henry,
Ik vind dat je baard er nog steeds goed en uitziet.(Y)(Y)(Y)
Voor het inkorten van je baard is het nu nog te vroeg want als je nu naar de barbier zou gaan, gaat er zowieso een stuk af. Dat zou ik dus nog een paar weken uitstellen. Wat je wel kan doen is de lijnen van je baard wat strakker maken. Ook kan je je hals en wangen schoonhouden dan ziet het er gelijk een stuk beter uit en komt je baard meer tot zijn recht. Ik weet niet of je een lange baard wil of een bepaald model. Je hebt in ieder geval over-lengte nodig om er door de barbier iets moois van te laten maken.
Van @Macx heb je al stylings tips gekregen en daar sluit ik mij mee aan.
Succes Texman:)>
 

Henry1978

Baard
Vandaag even bij de barbier de scherpe randjes eraf laten halen. En ook de baard even laten stijlen. Ben er weer helemaal tevreden mee. Nu weer 6 tot 8 weken laten groeien en dat weer de lijnen wat laten bijwerken. Happy met de Progress zo zover
 

Bijlagen

  • IMG_1422.jpeg
    IMG_1422.jpeg
    1 MB · Weergaven: 39
  • IMG_1425.jpeg
    IMG_1425.jpeg
    885,2 KB · Weergaven: 34
  • IMG_1426.jpeg
    IMG_1426.jpeg
    805,4 KB · Weergaven: 38
  • IMG_1427.jpeg
    IMG_1427.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 38

Macx

Baardaap
Je baard vooral het front ziet er geweldig uit! Ik hoop dat je nog meer lengte laat groeien, zodat de haren onder de kin wat meer verticaal gaan, dat zou nog mooier zijn. Als er nog meer lengte komt, gaat dat vanzelf gebeuren. Het wordt een top baard dat kunnen we nu al wel constateren. Gelukkig heb je niet te veel naar je vrouw geluisterd, want anders had je baard er niet zo mooi uitgezien, nu lekker door baarderen en voor wat meer lengte gaan, en intussen lekker genieten van het mooie resultaat. Wij vinden het in ieder geval heel fijn dat het zo goed gaat.(Y)(Y)(Y)
 

Henry1978

Baard
Zo de vakantie zit er weer op. Net weer even de baard wat aandacht laten geven. Het gaat nog steeds mooi volgens mij. In het begin van de reis zie je groei wellicht beter, maar ik ben nog steeds dik tevreden over de resultaten. Ondanks dat de vrouw erop aandringt dat ik hem laat inkorten, zet ik de reis nog mooi even voort Hierbij weer wat foto’s van hoe het er op dit moment bijstaat.
 

Bijlagen

  • IMG_2368.jpeg
    IMG_2368.jpeg
    887,4 KB · Weergaven: 35
  • IMG_2371.jpeg
    IMG_2371.jpeg
    990 KB · Weergaven: 35
  • IMG_2373.jpeg
    IMG_2373.jpeg
    903,7 KB · Weergaven: 35
  • IMG_2374.jpeg
    IMG_2374.jpeg
    805,8 KB · Weergaven: 34
  • IMG_2375.jpeg
    IMG_2375.jpeg
    940,7 KB · Weergaven: 34

Henry1978

Baard
Zo de vakantie zit er weer op. Net weer even de baard wat aandacht laten geven. Het gaat nog steeds mooi volgens mij. In het begin van de reis zie je groei wellicht beter, maar ik ben nog steeds dik tevreden over de resultaten. Ondanks dat de vrouw erop aandringt dat ik hem laat inkorten, zet ik de reis nog mooi even voort Hierbij weer wat foto’s van hoe het er op dit moment bijstaat.
 
Banner image
Top