Wat zijn je favoriete films/soundtracks?

RCM

Baardaap
The Lion King (Nederlandse titel: De Leeuwenkoning) is een Amerikaanseanimatiefilm uit 1994, geproduceerd door Walt Disney Feature Animation. Het is de 32ste van Disneys animatiefilms. Het verhaal speelt zich af op de Afrikaansesavanne, waar de koning der dieren, de leeuw, heer en meester is. De dieren zijn allemaal dusdanig vermenselijkt dat zij kunnen praten en denken als mensen.

cZU9qlU.jpg
 

Renem

Volle Baard
Ik moest er heel erg aan wennen, maar gaandeweg de serie ben ik de muziek van Peaky Blinders steeds meer gaan waarderen.

Vriendelijke groet, René
 
Ik moest er plotseling aan denken toen ik Captain Spauldings bij een post van @Weeble zag staan.

Speciaal voor de mensen die fan zijn van het genre...

Rob Zombie ...
rob-zombie-john-carpenter-1000x500.jpg
is bezig aan zijn nieuwe film.
Het vervolg op "The Devils rejects" !

De film zal " 3 from hell" noemen .
[DOUBLEPOST=1521607487][/DOUBLEPOST]Doet de middelste uit "the devils rejects" jullie trouwens ook aan iemand denken ? :eek:
3-From-Hell-Devils-Rejects-2-Title-Production.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ik ben aan het kijken naar The Irishman.
Film uit 2019 van Martin Scorsese
The Irishman is een Amerikaanse misdaadfilm onder regie van Martin Scorsese. Het scenario, dat gebaseerd werd op het boek I Heard You Paint Houses, werd geschreven door Steven Zaillian. De hoofdrollen worden vertolkt door Robert De Niro, Al Pacino en Joe Pesci. De film duurt meer dan 3 uur dus ga daar maar even voor zitten :)
bron: Wikipedia
 

Joep

Zware baard
Ik ken het niet @Texman . Ik heb gewoonweg het geduld en de tijd niet op dit moment om series of films te kijken. Komt wel weer als de kids ouder zijn.

Ook soundtracks hier? Dan hier één van een spel. Één van de leukste computergames die ik ooit gespeeld heb, mede dankzij de fantastische soundtrack.
Wees op je hoede, de muziek wordt best spannend, bijv. op 15:30.

 

Texman

Koning Baard
Ik ken het niet @Texman . Ik heb gewoonweg het geduld en de tijd niet op dit moment om series of films te kijken. Komt wel weer als de kids ouder zijn.

Ook soundtracks hier? Dan hier één van een spel. Één van de leukste computergames die ik ooit gespeeld heb, mede dankzij de fantastische soundtrack.
Wees op je hoede, de muziek wordt best spannend, bijv. op 15:30.

De sfeer van de muziek doet me denken aan een oud countrynummer van lang geleden "Ghost Ryders in The Sky" of zo iets.
Over spannend gesproken ken je deze nog?
 
Banner image
Top