Wat zijn je favoriete films/soundtracks?

RCM

Baardaap
Wat zijn je favoriete films/soundtracks? Ik weet het, de keuze is vaak overweldigend, maar toch kennen we er allemaal wel een paar. Ik ben benieuwd...

Deze behoort voor mij alvast in de TOP 10...

 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Ik luister eerlijk gezegd niet echt naar de muziek in een film. Ik zou ook niet weten welke soundtrack bij welke film hoort.
 

RCM

Baardaap
Het hoeft niet persé over de soundtrack te gaan Theo, wellicht heb je best een favoriete film.... :D
 

TMG1961

Baardaap
@RCM Niet echt, kijk de laatste jaren amper films, bioscoop ben ik al sinds begin jaren 80 niet meer naar toe geweest, weet nog niet eens meer welke film ik als laatste gezien heb. Als ik al een film kijk op tv dan is het wat er toevallig op is.
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Scarface - 1983 met Al Pacino

9Dw5e3J.jpg
 

Kale666man

Baardaap
Ik zal eerlijk bekennen roy dat het maar om te proberen was dat plakken en kopieren van you tube maar het is gelukt en deze kan theo en iedereen wel en ik heb weer wat geleerd
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Dat is je zeker gelukt Richard, nu kan je ook meedoen met zulke topics..... Gezellig!! :)
 

DNA76

Baard
Scarface
The godfather
Starship troopers

En in de series ga ik voor walking dead en sons of anarchy.

Tom en jerry, daffy duck, tweety and that's all folks
 

RCM

Baardaap
Dat is ook een hele mooie @Kale666man , Miami Vice soundtrack Crockett's theme uit 1986/1987. Goed nummer en een fantastische serie!
 
Banner image
Top