Wat zijn je favoriete films/soundtracks?

RCM

Baardaap
Rambo collectie, natuurlijk denken daar vele anders over maar ik vindt ze helemaal geweldig. Vooral dit einde, hij kijkt eens naar links en denkt: It has been a long road (Y)

 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Ja niet verkeerd, beetje droevig einde en muziek luisteren ligt ook,aan je stemming op dat moment.
Ben wel stoere vent om te zien maar sommige muziek maakt hoop los bij me tot tranen toe en daar schaam ik me niet voor hoor roy
[DOUBLEPOST=1512210957][/DOUBLEPOST]Zoals deze
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
@Kale666man , dat klopt helemaal Richard, tranen zijn er voor jong en oud, dik en dun, groot en klein maar ook voor zachte en STOERE mannen!!! :)
[DOUBLEPOST=1512211326][/DOUBLEPOST]Once Upon a Time in the West is een film uit 1968 van Sergio Leone .Hoe gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf is deze!!! Wauw, blijft fantastisch.

 

RCM

Baardaap
Ben Hur - 1959
IIkw1io.jpg


Ben Hur - 2016
6n9MWXb.jpg
 
Laatst bewerkt:

RolandK

Baard
Ik sluit me aan bij bijna alle films die eerder genoemd zijn, ik ben deze nog niet tegen gekomen...

Een van de meest beklemmende films die ik ooit gekeken heb:
large_8UTJxAvBxI4qXygp06GqeqNDEvU.jpg


En door velen als beste film ooit gemaakt bestempeld:
v1.bTsxMTIwNzQ0MTtqOzE3NjM0OzEyMDA7MTUzNjsyMDQ4


Diverse Tarantino films, waarbij deze wel favoriet is:
MV5BMjA1MTc1NTg5NV5BMl5BanBnXkFtZTgwOTM2MDEzNzE@._V1_UY1200_CR90,0,630,1200_AL_.jpg


En dan hebben we het nog niet over de Coen Brothers gehad! Een wat onbekende, maar persoonlijke favoriet:
1002004000083638.jpg
 
Laatst bewerkt:

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Mocht je de boeken "Wij" van Jevgeni Zamjatin, "Brave New World" van Aldous Huxley en "1984" van George Orwell al benauwend vinden, wat betreft de duistere toekomstvisie, die in realiteit veranderd, dan is deze rolprent niet voor je bestemd.

image.jpeg
 

Texman

Koning Baard
[DOUBLEPOST=1514052231][/DOUBLEPOST]De originele film uit 1953. Is zeer knap gemaakt voor die tijd.
[DOUBLEPOST=1514053993][/DOUBLEPOST]
 
  • Like
Reactions: RCM

zenn

Zware baard
Favoriete films/ost... Pff, nou... 'k heb een 1200+ film collectie (pakweg een maandje geleden nog geteld).
Het zijn er teveel om op te noemen die 'k geweldig vindt, dus ff een greep in welke 'k laatst wederom nog gezien hebt;





 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top