Voorstellen met Jaap deel 1

GlennBG

Volle Baard
F..k! Wat een Kl..t..k!
Zijn geen woorden voor.
Maar het is maar haar en groeit wel weer aan zeggen ze dan...
 

maximum

Zware baard
Zonde Jaap..Maar ik vind persoonlijk ook dat hij zo wel voller en mooier is(Y)..minder zz top gehalte zeg maar:pGroeit vanzelf weer aan broeder:)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik begrijp, die hele actie van de barbier niet. :confused:
Wees blij, dat hij je tandarts niet is, anders was je de helft van je gebit kwijt geweest.:eek:
Niet wanhopen. Het groeit wel weer en het staat je niet verkeerd. Je blijft de Viking-look behouden. :)>
 

Gustaaf

Baard
Zomaar er in knippen is goed om de barbier werkonbekwaam te slaan.
Maar je hebt nog steeds een goede baard.
Lengte komt wel terug.
 

vonchipka

Baard
Ik ga dit alvast niet tegenkomen. Eerst en vooral omdat ik allergisch ben voor barbiers. En tweede neem ik het voorbeeld van die ene Duitse politieker onlangs met die immigranten. Een armlengte afstand houden. Kan er niemand in de buurt komen van mijn baard. Doe dit trouwens ook als ik mijn vrouw zie langskomen. Die is nog gevaarlijker dan een barbier:D:p
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Qua lengte mogelijk een pijnlijke zaak, qua volheid denk ik dat hij beter staat.

Zelf ook ooit zelf gevraagd om er meerdere cm's af te doen om op termijn die volheid te verkrijgen.

Komt op termijn heus wel weer in orde (Y)
 

Jeepie

Baard
Het is inderdaad de lengte waar ik van baal. Hij is ziet er zeker voller uit en zal voller terug groeien, maar het is wel balen als dit gebeurt terwijl je er niet om vraagt....

In het daglicht wat beter te zien
IMAG0062_zpssxbrjqku.jpg

IMG-20161003-WA0000_zpsbahpvpvy.jpeg


IMAG0061_zpstfv3m8ku.jpg
 
Laatst bewerkt:

GlennBG

Volle Baard
Hoi, wat mij betreft ziet de baard er wel meesterlijk uit nu..
Lengte is idd jammer zeker als je wens was lengte maar goed.
Prachtexemplaar blijft het! Beard on :)>
 

Jeepie

Baard
1,5 maand verder ben ik een stuk meer tevreden over de beslissing die de barbier gemaakt heeft. Ja hij is korter, maar ook een stuk voller. En het grootste voordeel, moeders de vrouw is er ook nog eens blij mee. Niet met et kitten, maar met de baard. die kittens waren een verjaardagscadeau van een van de straatkatten op mn werk.... kittens poepen op 2,5 meter naast mn werkplek..

IMAG0078_zpsup2qfypf.jpg

IMAG0079_zpsqkxklsh2.jpg


IMAG0080_zpscyyqe84s.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Zeer zeker beter en voller. Waarschijnlijk in de loop der tijd nog een paar keer laten bijwerken door dezelfde barbier en dan heb je een mega-Vikingbaard. :)>(Y)
 

Diederik

Volle Baard
Verrassend hoe iets wat lijkt tegen te vallen zo'n goeie wending kan krijgen.
Ik vind het persoonlijk ook mooier dan voorheen: voller en boller, echt een topbaard.
 
Banner image
Top