Voorstellen met Jaap deel 1

Jeepie

Baard
IMAG0022_zpsgmivwcdf.jpg


Verstoppen jullie je ook wel eens achter je baard, in de hoop dat de laatste uurtjes voor het weekend sneller gaan?
 

Jeepie

Baard
Gister naar de barber geweest, we zijn ruim 10 maand onderweg maar ik werd echt gek van de zijkanten. Dussss, ik heb de boel even goed laten bijwerken. Zijkanten zijn een stuk korter maar onderaan qua lengte niks ingeleverd. Schedelpan weer lekker glad laten scheren, kom maar op met die viking look!!!

IMAG0025_zpsoxk9qx5f.jpg


IMAG0024_zpslv4wbrox.jpg


IMAG0023_zpstjd31ie3.jpg
 

Jeepie

Baard
Nog een maandje en dan hebben we er een yeard bij op het forum!! Laatste tijd doe ik geen moeite meer om hem netjes te houden (op een sporadisch bezoek aan de barber na) want met deze temperaturen (40+ in de schaduw) en klimaat is dat net als tegen de wind in pissen. Dat verlies je, Anyway hier wat bijna anniversary foto's van het toupetje op de kin!

Hij lijkt niet langer dan vorige keer, maar dit komt dus door verzaken wbt onderhoud

IMAG0033_zpszdbfop1y.jpg


IMAG0035_zpsrnqafemo.jpg


IMAG0034_zpsknvzqvf9.jpg
 

GlennBG

Volle Baard
Nog een maandje en dan hebben we er een yeard bij op het forum!! Laatste tijd doe ik geen moeite meer om hem netjes te houden (op een sporadisch bezoek aan de barber na) want met deze temperaturen (40+ in de schaduw) en klimaat is dat net als tegen de wind in pissen. Dat verlies je, Anyway hier wat bijna anniversary foto's van het toupetje op de kin!

Hij lijkt niet langer dan vorige keer, maar dit komt dus door verzaken wbt onderhoud

IMAG0033_zpszdbfop1y.jpg


IMAG0035_zpsrnqafemo.jpg


IMAG0034_zpsknvzqvf9.jpg
Goede baard en vikinglook! Congratz met je yeard.
 

Jeepie

Baard
Zit je eindelijk op de yeard, denk je "ik laat mn baard even netjes maken bij de barbier" .... knipt die "&@&#&#&@%@& gewoon meer dan 6 maand kweken eraf!! Ik kan wel janken..... Okay, moeders de vrouw vind het mooi want hij lijkt nu veel voller, but i dont caaaare! 6 maand, 6!!!!!!!

IMAG0060_zpsvq7adl2d.jpg


IMAG0059_zpsvujgm8pd.jpg
 
Banner image
Top