Voorstellen met Jaap deel 1

Jeepie

Baard
Nieuw op het forum dus ik zal mij gelijk maar even voorstellen.

27 jaar geleden noemden ze mij Jaap, dat was in Deventer en daar woon ik nog steeds! Nog wel, over een paar maandjes emigreer ik naar Curaçao.

Ik heb sinds een jaar of 5/6 al geen kale kin en wangen meer, maar een echte (verzorgde) baard zat er nooit bij. Vaak was ik er na een maand of 1,5/2 soms 3 wel klaar mee en ging de tondeuse er op 2mm overheen. Je raad het al, instant regrets!

Nu is het dan eindelijk zo ver!! Hij groeit al ongeveer 4,5 maand en ik laat hem nog minimaal 7,5 maand zijn gang gaan!

IMAG0741_zpsdwcdk26q.jpg

IMAG0742_zps4a1xamdy.jpg


Dit is na 4,5 maand. Ben benieuwd hoe het na een jaar is!

Anyway, sinds niet al te lange tijd ben ik naast de baardolie nu ook balm en wax gaan gebruiken. Balm van de lokale barbier evenals baardzeep. Olie en wax (extra grit) van de eerlijke amish.
Ik heb me de smaak te pakken en ben bang dat dit kistje binnenkort niet meer groot genoeg is.
Snapchat-5810739004860209894_zpssucnskgd.jpg


Verder ben ik echt helemaal leip van choppers en American muscle! Bijna 2 jaar geleden de stap gemaakt van horeca(kok/barman) naar choppers bouwen! Daar als apprentice begonnen en niet heel lang daarna begonnen met een eigen project te bouwen. Lang verhaal kort gemaakt, dit is de eindstand!
received_857640240993884_zpse3iysjl0.jpeg

IMG-20150918-WA0003_zpslpo5q5kn.jpeg


Heel veel meer nuttige info is er niet, het is tijd voor weekend!

Have a good one,

Jaap
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Zo, goeie intro Jaap! :D
Beste baard en mooie chopper! Wat lijkt me dat vet om te doen.. :cool:

Vanwaar emigreren? Een vrouw? :D:D
[DOUBLEPOST=1455825396][/DOUBLEPOST]Welkom btw.. (Y)
 

Jeepie

Baard
Ja onderandere voor een vrouw ja. Daarnaast woont mn broer daar, die sinds 9 maanden vader is. Wil die kleine zien opgroeien.
Je kan er elke dag motor rijden en het is nooit koud! 1+1=ayoo Nederland
 

maximum

Zware baard
Welkom Jaap op het baardigste forum van nederland:)Leuk voorsteltopic(Y)Als dat echt een baard van 4,5 maand is heb jij magistraal haar met een enorme groeidrang;)Aangezien normaal haar 1 cm per maand groeit..Steil haar heb je in ieder geval wel..Mijn baardje stelt niet heel veel meer voor als die van jou en ik ben 9 maanden onderweg:oops:Veel plezier op je baardreis:)Beard up:)>
 

Jeepie

Baard
Hij groeit ook echt als een achterlijke! Je zou bijna denken dat ik er Pokon in smeer, maar niet dus. Ik vind het ook absoluut geen straf dat ie zo snel groeit! Des te eerder is ie op het formaat Billy Gibbons van zz top! Thats the beard im aiming for:)>:D
[DOUBLEPOST=1455892000][/DOUBLEPOST]Net terug van de barbier, de boel even laten fatsoeneren! Heb het nog niet echt in model gebracht maar de zijkanten en onderkant zien er weer netjes uit nu!
IMG-20160219-WA0009_zpsuhtm89sh.jpeg

IMG-20160219-WA0007_zpslzi6x1hh.jpeg
 

Stouwe

Baard
Goeie baard man! En tof verhaal over die chopper, heb dat artikel gelezen. Ben zelf ook zo een die niet van z'n motor af kan blijven;)
 

Stouwe

Baard
Tja k heb liever een echte old school chopper maar ben al lang blij dat ik deze heb. Hij wordt deze winter ook weer echt vet. Totaal over de kop.
 

Jeepie

Baard
We zitten zo goed als op een half jaar groeien, de laatste tijd zie ik het verschil niet meer. Hij groeit in ieder geval gestaag verder

IMG-20160330-WA0000_zps2rl3uq0q.jpeg


IMG-20160329-WA0005_zpszqqomms0.jpeg
 
Banner image
Top