Voorstellen Diederik

Diederik

Volle Baard
Broeders!

Bijgaand weer even een update van de vorderingen, gewoon omdat het kan.
Baard groeit lekker door en de snor ook.

Ik merk wel dat ik de haren die dichter bij de liprand groeien steeds wil trimmen. Als deze langer worden prikken ze niet alleen in mijn lippen, maar het staat naar mijn mening ook onverzorgd. Ik probeer er vanaf te blijven en ze met gel/ wax op te nemen in de rest van de (langere) haren. Dat gaat de ene keer beter dan de andere keer, zowel het eraf blijven als het stylen).

Verder is mijn baard echt krullerig, want toch gauw een wat woest uiterlijk geeft. Met balsem en wax probeer ik hem dan wat te stylen, maar het blijft wat rommelig. Met mijn nieuwe baardschaar van mijnbaard.nl werk ik wel de uitschieters weg (die dan weer zo stijl zijn als mijn hoofdhaar), dat scheelt.

Voor de broeders met kale plekken: ik heb rechts een enorme kale plek zitten, net onder de kaaklijn. De baard is nu lang genoeg om dat te bedekken (Y)

Verder ben ik blij met mijn baard en ik denk erover hem een naam te geven.

Doei!
 

Bijlagen

  • 5.jpg
    5.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 122
  • 6.jpg
    6.jpg
    1.018,5 KB · Weergaven: 119
  • 4.jpg
    4.jpg
    1 MB · Weergaven: 120

Texman

Koning Baard
Broeders!

Bijgaand weer even een update van de vorderingen, gewoon omdat het kan.
Baard groeit lekker door en de snor ook.

Ik merk wel dat ik de haren die dichter bij de liprand groeien steeds wil trimmen. Als deze langer worden prikken ze niet alleen in mijn lippen, maar het staat naar mijn mening ook onverzorgd. Ik probeer er vanaf te blijven en ze met gel/ wax op te nemen in de rest van de (langere) haren. Dat gaat de ene keer beter dan de andere keer, zowel het eraf blijven als het stylen).

Verder is mijn baard echt krullerig, want toch gauw een wat woest uiterlijk geeft. Met balsem en wax probeer ik hem dan wat te stylen, maar het blijft wat rommelig. Met mijn nieuwe baardschaar van mijnbaard.nl werk ik wel de uitschieters weg (die dan weer zo stijl zijn als mijn hoofdhaar), dat scheelt.

Voor de broeders met kale plekken: ik heb rechts een enorme kale plek zitten, net onder de kaaklijn. De baard is nu lang genoeg om dat te bedekken (Y)

Verder ben ik blij met mijn baard en ik denk erover hem een naam te geven.

Doei!
Ha Diederik,
Je baard en je snor zijn echt mooi aan het worden. Aan dat woeste kan je behalve stylen weinig doen.En wat je ook doet je zal het iedere dag weer opnieuw moeten doen. Zelf vind ik het wel mooi.;)
De haren die bij je liprand groeien mag je gerust kort houden, het is vreselijk irritant als je daar last van hebt net zoals snorharen die rechtop je neus ingroeien :eek:.
Je baard begint nu ook wat massiever te worden en dat staat je erg goed (Y).
Ik zeg ga zo door het kan alleen maar beter worden :).
Texman :)>
 
Banner image
Top