Voorstellen Diederik

Markus

Baard
Ziet er al gelikt uit diederik! Zelf ga ik altijd naar arnhem (+-20 min vanuit ede) en ga ik naar de barberstation of 4 brothers!

Succes!!
 

Diederik

Volle Baard
Na een afwezigheid van een jaar of 3 ben ik er weer (was even sigaren halen).

Ik heb m'n baard er onlangs af gehaald (coronakolder zuwwe ma zegge), maar na die bewuste dag niet meer geschoren uiteraard!
Man, wat een gezicht (of eigenlijk: geen gezicht).

Dus, veel spijt en opnieuw laten groeien.
Nieuwe avatar is huidige stand van zaken, maar baard moet wel weer langer worden.

Ik ben van plan weer regelmatig te komen checken of jullie je wel gedragen en om mee te genieten uiteraard! :)

Cheers,
Diederik
 

Texman

Koning Baard
Ha @Diederik ,
Welkom terug, wij zijn nog steeds een keurige club van baarddragende mannen maar dat wist wel ;).
Jammer dat je je baard in een opwelling hebt afgeschoren. Als je eerder hier weer had gemeld was het misschien niet zo ver gekomen.
Maar goed je bent weer begonnen dus ik denk dat je binnen kort weer met een mooie baard rondloopt.
Hou ons op de hoogte van je vernieuwde baardreis want dat vinden leuk :).
Groet Texman:)>
 

Diederik

Volle Baard
Inmiddels ben ik weer een week of 12-14 mijn baardje aan het kweken, dus tijd voor een update.
Ik ben niet zo fotogeniek, en op selfies al helemaaaaaal niet, dus houd je grappen voor je aub ;)

Donderdagmiddag wel even naar de kapper, want mijn hoofdhaard mag wel even bijgewerkt worden.
Dan laat ik ook gelijk even weer wat van dat 'pluis' van de baard afhalen. Van de lengte gaat dan vrijwel niks af en van de snor al helemaal niet.

Groeten!
Diederik
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2020-07-06 at 14.37.18.jpeg
    WhatsApp Image 2020-07-06 at 14.37.18.jpeg
    259,6 KB · Weergaven: 124
  • WhatsApp Image 2020-07-06 at 14.37.17.jpeg
    WhatsApp Image 2020-07-06 at 14.37.17.jpeg
    292,4 KB · Weergaven: 122

Skaggy

Volle Baard
Ik heb m'n baard er onlangs af gehaald (coronakolder zuwwe ma zegge), maar na die bewuste dag niet meer geschoren uiteraard!
Man, wat een gezicht (of eigenlijk: geen gezicht).
Even terug gekeken in jouw Topic, ik snap wat je bedoelt. (Dit is geen grap. :D)

Maar de baard staat je fantastisch! (Y):)>
 

Diederik

Volle Baard
Zo weer even een kleine update.
Baard is nog lekker aan het groeien, weinig aan gedaan behalve de snelgroeiers een beetje bijgeknipt.

Snor doe ik niets aan, behalve laten groeien en naar de mondhoeken kammen, met een beetje overgebleven haargel.

Doei

bc8be46d6c7d94ee3a4222cdfaaac765.jpg
 
Banner image
Top