Voorstellen Diederik

Diederik

Volle Baard
Valt me niks tegen PerryS.

Sinds een week of twee heb ik het idee dat de aansluiting tussen bakkenbaarden en de sik dichter begint te groeien en dat de baard voller wordt.

Verder heb ik wel last van uitspringende haren, die lijken veel stijler dan de rest. Die knip ik af, in de hoop dat ze op termijn worden getemd door de rest.

Mijn vrouw mekkert nu wat dat ze het te wild vindt, maar die neemt nog steeds (morrend, dat wel) genoegen met het argument dat ik 'er even doorheen' moet. Ik wil op termijn wel een bij mijn gezicht passende baard hebben, dus ik ga over een paar maanden maar 'ns een keer naar een barbier.

Maar voorlopig wordt mijn baard niet korter!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Als ik zo de historie eens doorkijk, begin ik te geloven, dat ik de toekomst heb voorspelt! :p
En ik vind, dat je er trots op mag zijn, dat je vol hebt gehouden.
Ook al moppert de dame, maar ik kan me niet voorstellen, dat ze je baard niet een mega-verbetering van je uiterlijk vind.
Ik hoop echt, dat je voor minimaal een Yeard gaat en kan haast niet wachten op het resultaat. :)>(Y)
 

Diederik

Volle Baard
Heren,

Tijd voor een update!
Status: nieuwe bril, vrij lange sik en de wangen redelijk gedekt.

Tijd om naar de kapper te gaan vanavond. Dus eerst maar een paar zojuist op de plee van het kantoor geschoten plaatjes.

Bbn naar de reacties.

f42ba5556c4fd1f200fc70cd8ef5bef1.jpg


3be05c217d8f1678acc7d4cb752ff0f4.jpg


8f0114a8a206b9a82378b8ec2a2144e9.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Wat een goeie kop heb je gekregen door je baard. Echt fantastisch!
Duidelijk dat de baard er nooit meer afgaat.
Betere bril ook. Geeft het geheel wat meer volume. :)>(Y)
 

Bekkers

Baard
De nieuwe bril en baard staan je beide goed, Diederik! (Y)

Trapt je vrouw overigens nog steeds in het argument dat je 'er even doorheen moet'? ;)
 
Banner image
Top