Von Chipka's beard

Hartenheer

Zware baard
Het is altijd moeilijk om een ander aan je baard te laten knippen.
En als het nog tegenvalt ook baal je helemaal.

Maar je blijft een super baard houden.
 

vonchipka

Baard
Alvast bedankt voor de fijne reactie's.
Er is maar één blij met de kleine misstap en dat is vrouwlief
Ze is blij dat ze mijn lippen nog eens ziet en bij het zoenen geen haar hoeft te proeven. Al moet ikzelf wel toegeven.. het eet wel gemakkelijker en hangt steeds niet vol met troep. Maar wees maar zeker.... hij komt terug.....and bigger then before....
 

vonchipka

Baard
Koekoek... jawel.. ben er nog.
Een mens zou de tijd uit het oog verliezen. Sinds mij eerste stoppelbaartje zijn we ondertussen al 1jaar1/2 verder. Ik blijf wat op mijn honger zitten...want nog steeds niet tevreden. De wangen willen echt niet meer waardoor alles op een punt lijkt te groeien. Of het groeit in die richting altans. Dus dan die snor nog... die staat terug op de zelfde lengte sinds mijn barberbezoek en jawel.. lastig om te eten en drinken. Kenners weten waarover ik spreek. Ik heb geprobeerd om alles in goede richting te krijgen met de producten van Reuzel. En ik moet zeggen... moet er mee lachen. Zelfs de sterkste variant is geen bal waard. Het enige wat er gebeurd is dat ik mijn haar uittrek in plaats van in model leggen. Dus oordeel zelf...
Misschien wat sluikreclame... wie zin heeft om mij te volgen op facebook... vonchipka pinstriping. Like me... folow me and requests. Laat maar komen...je doet me er veel plezier mee. Thanks
[DOUBLEPOST=1510844841][/DOUBLEPOST]En nog wat sfeerfotoke's
 

Bijlagen

  • 20171116_153749.jpg
    20171116_153749.jpg
    303,7 KB · Weergaven: 177
  • 20171116_153907.jpg
    20171116_153907.jpg
    374 KB · Weergaven: 166
  • 20171116_153804.jpg
    20171116_153804.jpg
    323,3 KB · Weergaven: 163
  • 20171116_154000.jpg
    20171116_154000.jpg
    370,8 KB · Weergaven: 158

GlennBG

Volle Baard
Haha!
Rollen zijn nu duidelijk omgedraaid @vonchipka. :)>
Jij de meester en ik de leerling...respect.
Prachtig beardbro! (Y)
Ik ook nog steeds niet lengte bijgewerkt maar bij jouw zit de groei er nog goed in.
Machtige stache ook en idd lastig eten/drinken..maar wat kan het schelen.
 

vonchipka

Baard
Haha!
Rollen zijn nu duidelijk omgedraaid @vonchipka. :)>
Jij de meester en ik de leerling...respect.
Prachtig beardbro! (Y)
Ik ook nog steeds niet lengte bijgewerkt maar bij jouw zit de groei er nog goed in.
Machtige stache ook en idd lastig eten/drinken..maar wat kan het schelen.
Hahaha..thanks.. denk dat het aan de vitaminen ligt die ik van vrouwlief moest nemen voor mijn weerstand tegen de komende winter
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Met plezier heb ik de hele topic nog eens doorgekeken vanaf het begin. Erg leuk om te zien welke weg je hebt afgelegd van stoppels tot de overweldigende baard, die je nu hebt. Goed gedaan, kerel.
Je kunt met recht trots zijn. :)>(Y)
 
Banner image
Top