Volledige baart

Texman

Koning Baard
Die drie maanden is soort gemiddelde. Bij de een gaat het heel snel en bij de ander is geduld een schone zaak.
Ik zou mij niet zo zeer focussen op die drie maanden maar eerder op een resultaat dat je wil bereiken.
Ondertussen moet je ook een beetje kunnen genieten want een baardreis is gewoon heel leuk.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Keithdve,
De schrijft dat je resultaat tot nu toe "net niet" vind.
Ik kan dat helemaal begrijpen want je hebt geen volledige baardgroei en als ik eerlijk ben gaat dat bij jou op korte termijn ook niet gebeuren.
Het wil echter niet zeggen dat je baard die je nu hebt niets is. Er zijn heel veel mensen met een niet volledige baardgroei die er toch heel goed uitzien.
Wat ik je aanraad is dat de baardgroei die je nu hebt strak begrenst houd. Dus scherpe lijnen waardoor je baard beter tot zijn recht komt.
Dit zal ook erg goed staan. Ik zeg dus niet dat je je baard moet afscheren maar dat je er anders mee moet omgaan.
Het is overigs best mogelijk dat door de jaren hen je steeds meer baardgroei gaat ontwikkelen waardoor je als ouder bent een volle baard toch tot de mogelijkheden gaat behoren.
Succes Texman :)>
 

Boss

Baard
@Keithdve Ik snap heel goed dat jij ook zo'n begeerlijke, almachtige baard wil. Wie niet?!
Om eerlijk te zijn denk ik dat je de verwachtingen van je baard zelf moet bijstellen.
Iedere baard/persoon is uniek, wees blij met wat je hebt! (het zal ook niet snel veranderen)
Is het niet wat je wilt behouden, kun je je altijd nog aanmelden bij het babyface forum;)
Beardon & enjoy the journey!
 

Diederik

Volle Baard
Update: na de vorige post is deze baard er afgegaan. Aangezien ik toch écht een baard wil begin ik dus gewoon opnieuw. Nu dus opnieuw week één, na vier weken post ik foto's.
En mevrouw stemband, wat hebben we nu geleerd?

De 24-uursregel in acht nemen!
En alles wat scherp is uit de buurt van je baard houden!

Veel plezier op baardreis 2.0!
 

tijn

Zware baard
Nou heb je topic net even door gelezen. Jammer dat je de baard hebt weggehaald. Anders was je nu vwrdwe geweesd. Maar ja als, als als. Ik vind dat het toch weer prima gaat met je baard. Lekker door baarden en niet meer afscheren joh
 
Banner image
Top