Volledige baart

Keithdve

Baard
Vandaag al is naar de barbier gegaan, aangezien ik een belangrijke afspraak had staan en dat m'n baard toch al slordig was. Ik ben opzich best tevreden; beetje uitgelijnd en zijkant toch wat uitgedund, snor wat korter gezet en van de front is hij afgebleven. Goed gelukt vind ik zelf, ja het is géén 13 weken maar ik klaag niet.1000020016.jpg1000020014.jpg1000020023.jpg
 

Texman

Koning Baard
Vandaag al is naar de barbier gegaan, aangezien ik een belangrijke afspraak had staan en dat m'n baard toch al slordig was. Ik ben opzich best tevreden; beetje uitgelijnd en zijkant toch wat uitgedund, snor wat korter gezet en van de front is hij afgebleven. Goed gelukt vind ik zelf, ja het is géén 13 weken maar ik klaag niet.Bekijk bijlage 27924Bekijk bijlage 27925Bekijk bijlage 27928
Ik vind het best goed gedaan en het staat je goed dus mijn advies is ga zo door want ook al heb je wat kale plekken in je baard het staat je wel heel goed.
Er zijn heel wat beroemde acteurs en filmsterren die dit ook hebben er ook zeer goed uitzien.
Dus maak je geen zorgen, Texman :)>
 
Banner image
Top