Volledige baart

Texman

Koning Baard
Gewoon nog een tijdje volhouden er kan nog baardgroei bijkomen. Trouwens de zijkanten zijn heel redelijk.(Y)(Y)(Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Voor de korte periode van groei ziet het er goed uit. Geen grote kale plekken, maar gewoon gebieden, die nog niet overgroeid zijn. Rustig vol blijven houden.

Dat pakketje, dat aan de zwerf is, is minder grappig. Nu ligt de gehele pakket- en postbezorging naar mijn mening op z'n gat, want een brief uit het Verenigd Koninkrijk bereikte mij deze week drie weken na verzending en ik zit al twee weken op een pakketje uit Zweden te wachten, dat volgens de afzender in Duitsland terecht schijnt te zijn gekomen.
Het lijkt erop, dat Europa toch niet zo modern is, als altijd wordt gezegd, want ik heb in deze periode al twee maal een pakket vanuit China ontvangen binnen zes dagen. Zijn ze in China zo goed georganiseerd of loopt men hier zo enorm ver achter?
 

Keithdve

Baard
Voor de korte periode van groei ziet het er goed uit. Geen grote kale plekken, maar gewoon gebieden, die nog niet overgroeid zijn. Rustig vol blijven houden.

Dat pakketje, dat aan de zwerf is, is minder grappig. Nu ligt de gehele pakket- en postbezorging naar mijn mening op z'n gat, want een brief uit het Verenigd Koninkrijk bereikte mij deze week drie weken na verzending en ik zit al twee weken op een pakketje uit Zweden te wachten, dat volgens de afzender in Duitsland terecht schijnt te zijn gekomen.
Het lijkt erop, dat Europa toch niet zo modern is, als altijd wordt gezegd, want ik heb in deze periode al twee maal een pakket vanuit China ontvangen binnen zes dagen. Zijn ze in China zo goed georganiseerd of loopt men hier zo enorm ver achter?

Thx! Hopen dat het beterd &
Bij mij gaat het letterlijk over het traject Belgisch Limburg- Antwerpen gaat toch nergens meer over !
 

Christian

Baard
Als de haren langer worden komt dat volgens mij wel goed hoor.
Ter vergelijking.
In het rood omcirkelde gebied heb ik een plek van het zelfde formaat waar letterlijk noets groeit. Zo glad als babybilletjes.
Sinds 2 weken niets meer van te zien omdat andere haren over deze plek heen groeien.
Het is nog dun maar het groeit.
 

Bijlagen

  • 20200429_100704.jpg
    20200429_100704.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 100
Banner image
Top