Tegenkanting thuis + krul in m'n baard

Texman

Koning Baard
Dit weekend Amsterdam bezocht ;)

cZKSqDlYEFtJqxgd2lu3SQ7kKMl7d5C-d47-LpGDgqkqbli9nAMUC7YgBNgGrXu9Br9No26J0GCHWAa6-a_7h-qAoi1znV4L4NS3JU44Ycg33Uk3xqVTbPgjXU-Gllbsg64dKoyLtE3uFeJDCzPRToDHQU80nk21phSx9B-ReGunWdOslK9cwu9e5cPrsRGXRCowBJyawBNVOfzP4nnGacZAkS4IjA251VDPT0BxOqXjN5YQjuo1Ep-SQsme0vmuuy9P-M4rgj_mlBavTHtVbxLdWdyFZ8WWgZEtsNFqBWlyPo4DJdV1CeFgt5KXQiufeEPsUi46yAc1l_ToxbRLOpmpeVFzAGdf9mJCFHdu95KdVNFgLQjUUY_LwgEAsSxnI2Xxhzw5axmXLjheBQf5b3iA7BSGSr0aixi7l9g_7aynulGvA0IiVAWXLXU4IlkDok4afmFZttFbZxlvXOnNX0aVrM7gPxxIWbJy2Dew33Ohs6wSBNwJshKYDtgrNfaGale9uzZAQokeKdaNjMrE0NgyAOQHOAiIsxbps2HyvRaTqRV_ExlfztJrpGPTZNz52xkQT47J_qern2NNXOMruHX7AKsKU3ookj0Az67hjjr5szYuBDga7103fEjBpO1MUW_-J-8EP49dk6n_FthCD1BftSVUCeQM=w887-h666-no
Ik kan helaas je bericht niet lezen, Texman
 

Peter1971

Baard
Bwa.. Lukt niet om langer te worden :/
snap wat je bedoeld, zodra hij bij mij langer word dan 7cm gaat het wringen, onverzorgde look, haar niet dik genoeg..en bij mij lijkt ook de groei eruit vanaf die lengte
[DOUBLEPOST=1561761837][/DOUBLEPOST]
Een top Baard kerel! :)>(Y)
zegt Bolt,...Zeus himself :D
[DOUBLEPOST=1561761948][/DOUBLEPOST]
Bij deze nogmaals gedownload..
beste kokosmat
 

Macx

Baardaap
Mannen,

Het vrouwke thuis is aan het klagen over mijn baardje
Wat vinden jullie ervan? Ze vindt vooral de krul lelijk, onverzorgd, ik lijk op een straatloper Graag jullie eerlijke mening..

Ook de combinatie baard en kaal hoofd zou volgens sommigen (vrouwen dus) niet passen bij mij :/Bekijk bijlage 4229
Je hebt een prachtige baard, mooie kleur en hele mooie krullen en golven, als ik jou was zou ik de wangen laten groeien zodat het nog wat voller en breder word met krullen en slagen en golven. Wat een vrouw ervan vind, is toch niet zo belangrijk, als ze het leuk vind oké, en als ze het niet leuk vind ook oké. Maar jouw vrouw heeft duidelijk geen gevoel voor een baard en weet niet wat nu zo mooi is aan een baard.
[DOUBLEPOST=1656648580][/DOUBLEPOST]
Zet hem op en geef niet op.
Staat je goed. Gewoon lekker laten groeien.
Ik zou het persoonlijk niet te wild laten worden, maar netjes bijhouden tijdens het groeien, om de lieve vrede thuis een beetje te bewaren.
Voor je het weet knipt je vrouwtje d'r haar ook kort als "straf". ;)

Hier een beetje hetzelfde verhaal. Vrouwlief heeft ook liever dat ik hem weer korter trim (want je lijkt zo oud en het kriebelt zo), maar ze kan het vergeten. Ben pas 2 maand bezig. Ik hou hem gewoon netjes.
Mijn dochters steunen me ook. En de mede-baardvader(s) op het schoolplein natuurlijk ook. :cool:
Als je je baard laat groeien wordt ie steeds zachter, mijn dames vinden het hartstikke fijn om over mijn baardje te strelen met hun handjes. Dus het is maar net wie de persoon is die in je nabijheid verkeerd.
[DOUBLEPOST=1656649120][/DOUBLEPOST]
Ik gebruik nogthans de Extra Grit Beard wax van Honest Amish, maar daar krijg ik baardroos van :/ Maar inderdaad, de wax helpt wel tegen het krullen..

Hieronder is een recente foto..
Je moet je krul er niet uithalen omdat je vrouw het niet mooi vindt, jij bent toch de baas en bepaald wat er gaat gebeuren met je mooie baard, toch niet iemand die zelf geen baard kan laten groeien. Nee ik zou me er niets van aantrekken en je moet doen wat je mooi vindt, en als jij die mooie krullen wel prima vind dan is het oké.
[DOUBLEPOST=1656649509][/DOUBLEPOST]
Ondertussen is mijn baard al 11 maand :)>
Maar de tegenkantingen thuis blijven o_O Het vrouwtje wil een kortere baard, deze zou me niet staan.. Eerlijke meningen aub #twijfelen
FANTASTISCH!! Wat een mooie baard, ik zou de baard nog veel langer laten groeien als ik jou was.
[DOUBLEPOST=1656649751][/DOUBLEPOST]
Ja vrouwen.
Zelf doen ze alles,haartjes verven, nieuwe nageltjes, zonnebankie,graag winkelen en dan niet de dagelijkse boodschappen.
Mogen wij mannen toch ook wel wat hebben waar we trots op zijn.
In het begin klaagde de mijne ook maar de groeten,ik luister wel maar doe het toch
Zo wil ik het horen.
[DOUBLEPOST=1656649872][/DOUBLEPOST]
Volgens mijn barbier zou ik inderdaad een French Fork hebben.. Kan ik daar wat aan doen? Zou dit betekenen dat mijn baard niet langer kan worden?
Foto genomen na bezoek barbier, ik zie geen French Fork maar die is er wel
Ik heb er niet veel verstand van, maar dit is volgens mij lulkoek van die barbier, je hebt een pracht baard die nog veel langer kan worden, dat denk ik.
[DOUBLEPOST=1656649968][/DOUBLEPOST]
Fantastische baard vind ik het! Ik vind het persoonlijk erg gaaf als de baardharen zo krullen! :)>(Y)
Ik ook, persoonlijk vind ik dat de mooiste baarden.
[DOUBLEPOST=1656650391][/DOUBLEPOST]
Fantastische baard, ik wist het wel dat dat mooi zou zijn als je de wangen zou laten groeien zodat de baard breder wordt, prachtig exemplaar geworden.
[DOUBLEPOST=1656650909][/DOUBLEPOST]
Ondanks de baard is ze toch met mij in het huwelijksbootje gestapt ❤️Bekijk bijlage 9060

Wat een BAAS hé! Je kunt duidelijk zien dat je erg gelukkig bent met je mooie baard, nog gefeliciteerd met het mooie resultaat en ook met je huwelijk natuurlijk. Nu nog een paar kleine toekomstige baardmannetjes maken, dan is het compleet.
[DOUBLEPOST=1656651105][/DOUBLEPOST]
Bij deze nogmaals gedownload..
jonge jonge jonge, wat had barbier het toch mis hé, je moet nu eens kijken wat een super mooie baard je hebt gekweekt. super mooi!(Y)(Y)(Y)
 
Banner image
Top