Tegenkanting thuis + krul in m'n baard

Mannen,

Het vrouwke thuis is aan het klagen over mijn baardje
Wat vinden jullie ervan? Ze vindt vooral de krul lelijk, onverzorgd, ik lijk op een straatloper Graag jullie eerlijke mening..

Ook de combinatie baard en kaal hoofd zou volgens sommigen (vrouwen dus) niet passen bij mij :/1487065282762-591018479.jpg
 

komodo

Baard
Ik vind het oprecht wel meevallen met het vagebond image. Maar als je er iets aan wil doen, kijk dan of baardwax of baardbalsem iets voor je kan doen. Desnoods zou je met pomade aan de slag kunnen om de krul in het gareel te houden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Ik gebruik nogthans de Extra Grit Beard wax van Honest Amish, maar daar krijg ik baardroos van :/ Maar inderdaad, de wax helpt wel tegen het krullen..

Hieronder is een recente foto..
 

Bijlagen

  • 1487067978142771116168.jpg
    1487067978142771116168.jpg
    1 MB · Weergaven: 229

Ardjan

Baardaap
Mannen,

Het vrouwke thuis is aan het klagen over mijn baardje
Wat vinden jullie ervan? Ze vindt vooral de krul lelijk, onverzorgd, ik lijk op een straatloper Graag jullie eerlijke mening..

Ook de combinatie baard en kaal hoofd zou volgens sommigen (vrouwen dus) niet passen bij mij :/Bekijk bijlage 4229
Niet al te veel van aantrekken zou ik zeggen; wél thuis de liefde bewaren ;). Die baard die staat je prima!
 

Weeble

Volle Baard
Ik heb hetzelfde als jij: Kaal met een krullende baard.
Ook ik kreeg in het begin opmerkingen over me heen gesmeten.
Echter, nu ik dagelijks een balsem gebruik (soms 2x aanbrengen en 2x kammen) krijg ik daarna opmerkingen/complimenten als 'Ben je naar de barbier geweest? Het ziet er goed verzorgd uit'.

Als je baardroos krijgt van jouw product dan kan ik je aanbevelen om het zelf te gaan samenstellen. Hieronder lees je hoe:

http://baardforum.nl/threads/zelf-baardwax-maken.1062/
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Onverzorgd is het zeker niet en ik heb geen idee wat voor beeld de dame heeft van een straatloper.
Mooie baard heb je en de krul verdwijnt op een gegeven moment, als het haar lengte krijgt.
Ik verwonder me er steeds meer over, dat de hedendaagse kerel zich constant probeert te voegen naar de mening van anderen, inplaats van gewoon te doen wat hij wil. Bestaat de eigen wil en onafhankelijkheid niet meer en is de man tot een groot kind verworden?
Over een kaal hoofd met krulbaard kan ik weinig zeggen..........:D
 

Nib85

Volle Baard
Zet hem op en geef niet op.
Staat je goed. Gewoon lekker laten groeien.
Ik zou het persoonlijk niet te wild laten worden, maar netjes bijhouden tijdens het groeien, om de lieve vrede thuis een beetje te bewaren.
Voor je het weet knipt je vrouwtje d'r haar ook kort als "straf". ;)

Hier een beetje hetzelfde verhaal. Vrouwlief heeft ook liever dat ik hem weer korter trim (want je lijkt zo oud en het kriebelt zo), maar ze kan het vergeten. Ben pas 2 maand bezig. Ik hou hem gewoon netjes.
Mijn dochters steunen me ook. En de mede-baardvader(s) op het schoolplein natuurlijk ook. :cool:
 

JeroenP

Volle Baard
als kaal persoon zijnde vind ik een kaal hoofd en baard gewoon geweldig staan. Natuurlijk ben ik wel jaloers op de baardmannen die een geweldige bos haar kunnen combineren met een baard maar je hebt wat je hebt dus dan er maar het beste van maken.

de slag kan ik er heel goed uithalen met de fohn na het douchen te gebruiken.

succes.
[DOUBLEPOST=1487910627][/DOUBLEPOST]
 

Ives

Stoppelbaard
Het vrouwke thuis is aan het klagen over mijn baardje
Wat vinden jullie ervan? Ze vindt vooral de krul lelijk, onverzorgd, ik lijk op een straatloper Graag jullie eerlijke mening..

Ook de combinatie baard en kaal hoofd zou volgens sommigen (vrouwen dus) niet passen bij mij :/Bekijk bijlage 4229[/QUOTE]

Ikzelf zit ook met een krul (enkel aan de linker kant):mad: Ik brush deze uit na het wassen en breng nadien baardbalsem aan. Helpt prima.(Y)
 

Dre

Baard
Mannen,

Het vrouwke thuis is aan het klagen over mijn baardje
Wat vinden jullie ervan? Ze vindt vooral de krul lelijk, onverzorgd, ik lijk op een straatloper Graag jullie eerlijke mening..

Ook de combinatie baard en kaal hoofd zou volgens sommigen (vrouwen dus) niet passen bij mij :/Bekijk bijlage 4229
[DOUBLEPOST=1490449385][/DOUBLEPOST]Lekker.laten groeien en verteld dat je van Haar houd;)
 

drummer

Baard
Al het klagen gaat voorbij weet ik inmiddels uit ervaring. Mijn vriendin heeft maanden volgehouden geen liefhebber te zijn van mijn baard, wat ze dan ook te pas en te onpas liet merken. Echter de laatste pak'm beet 2 maanden heb ik van haar kant geen kritiek meer gehoord. Wel kan ze een beetje jaloers zijn als andere dames interesse tonen voor mijn gezichtsbeharing
 
Ondertussen is mijn baard al 11 maand :)>
Maar de tegenkantingen thuis blijven o_O Het vrouwtje wil een kortere baard, deze zou me niet staan.. Eerlijke meningen aub #twijfelen
 

Bijlagen

  • IMG_20170925_062143_880.jpg
    IMG_20170925_062143_880.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 174
P

Pellie

Guest
Ik vind idd de eerste foto met de kortere baard je beter staan, maar ik denk dat de meesten hier voor de 2de foto gaan ;-)
 

daniel77

Baard
Vrouwtje weet ook niet wat ze wil hé... eerst klagen over de krul en zwerverlook. Ben je van de krul af is het weer niet goed... vrouwe ken beter kippenhok houwe
 
Banner image
Top