Tegenkanting thuis + krul in m'n baard

RCM

Baardaap
Alvast gefeliciteerd met je aankomende huwelijk, geniet maar lekker van die bijzondere dag! Voor een keertje kan het echt geen kwaad om haarlak te gebruiken. De professor schreef hier ooit dat het ook wel gebruikt werd voor fotoshoots met baardmodellen... dus ik zou zeggen... lekker wat haarlak erin (maar niet op de Roy Donders manier natuurlijk ;)) en genieten maar! :)>(Y)
 
Alvast gefeliciteerd met je aankomende huwelijk, geniet maar lekker van die bijzondere dag! Voor een keertje kan het echt geen kwaad om haarlak te gebruiken. De professor schreef hier ooit dat het ook wel gebruikt werd voor fotoshoots met baardmodellen... dus ik zou zeggen... lekker wat haarlak erin (maar niet op de Roy Donders manier natuurlijk ;)) en genieten maar! :)>(Y)

Ja, had de post van de professor reeds gelezen ;) Maar ik dacht, misschien kennen er mannen een goede balm die beter geschikt is dan wat ik nu gebruik.. Haarlak zal er die dag zeker opkomen ;) Bedankt voor de felicitaties :)>
 

Peter1971

Baard
Mannen,

Het vrouwke thuis is aan het klagen over mijn baardje
Wat vinden jullie ervan? Ze vindt vooral de krul lelijk, onverzorgd, ik lijk op een straatloper Graag jullie eerlijke mening..

Ook de combinatie baard en kaal hoofd zou volgens sommigen (vrouwen dus) niet passen bij mij :/Bekijk bijlage 4229
Je bent gezegend met dat dikke haar...Andrelon voor de perfecte krul :D
 
Dit weekend Amsterdam bezocht ;)

cZKSqDlYEFtJqxgd2lu3SQ7kKMl7d5C-d47-LpGDgqkqbli9nAMUC7YgBNgGrXu9Br9No26J0GCHWAa6-a_7h-qAoi1znV4L4NS3JU44Ycg33Uk3xqVTbPgjXU-Gllbsg64dKoyLtE3uFeJDCzPRToDHQU80nk21phSx9B-ReGunWdOslK9cwu9e5cPrsRGXRCowBJyawBNVOfzP4nnGacZAkS4IjA251VDPT0BxOqXjN5YQjuo1Ep-SQsme0vmuuy9P-M4rgj_mlBavTHtVbxLdWdyFZ8WWgZEtsNFqBWlyPo4DJdV1CeFgt5KXQiufeEPsUi46yAc1l_ToxbRLOpmpeVFzAGdf9mJCFHdu95KdVNFgLQjUUY_LwgEAsSxnI2Xxhzw5axmXLjheBQf5b3iA7BSGSr0aixi7l9g_7aynulGvA0IiVAWXLXU4IlkDok4afmFZttFbZxlvXOnNX0aVrM7gPxxIWbJy2Dew33Ohs6wSBNwJshKYDtgrNfaGale9uzZAQokeKdaNjMrE0NgyAOQHOAiIsxbps2HyvRaTqRV_ExlfztJrpGPTZNz52xkQT47J_qern2NNXOMruHX7AKsKU3ookj0Az67hjjr5szYuBDga7103fEjBpO1MUW_-J-8EP49dk6n_FthCD1BftSVUCeQM=w887-h666-no
 
Banner image
Top