Starten met een baard

Macx

Baardaap
Gelukkig ben je weer back to grow, ik kwam toevallig een paar foto's tegen van een baardstijl zonder een volle wang dekking, ik dacht, laat ik dit even aan Tobo zien misschien vindt ie het wat. Je kunt met je front en snor al veel doen en intussen worden je wangen door de tijd heen wel voller en kun je overstappen op een andere stijl.
Goatee-and-Fade-With-Hair-Bun-11.jpg Mannish-Balbo-29.jpg
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Gelukkig ben je weer back to grow, ik kwam toevallig een paar foto's tegen van een baardstijl zonder een volle wang dekking, ik dacht, laat ik dit even aan Tobo zien misschien vindt ie het wat. Je kunt met je front en snor al veel doen en intussen worden je wangen door de tijd heen wel voller en kun je overstappen op een andere stijl.
Bekijk bijlage 22462 Bekijk bijlage 22463
Dit vind ik hele mooie voorbeelden van wat je kan doen als je niet zoveel beharing hebt op je wangen (Y)(Y)(Y).
 
Gelukkig ben je weer back to grow, ik kwam toevallig een paar foto's tegen van een baardstijl zonder een volle wang dekking, ik dacht, laat ik dit even aan Tobo zien misschien vindt ie het wat. Je kunt met je front en snor al veel doen en intussen worden je wangen door de tijd heen wel voller en kun je overstappen op een andere stijl.
Bekijk bijlage 22462 Bekijk bijlage 22463

Thx Macx, ik pik deze ideeën van je voor inspiratie voor m'n eigen slecht bedeelde wangen ;)(Y)

en @Tobo , je bent echt niet de enige hoor die minder bedeeld is voor wat betreft de beharing op de wangen..... welkom bij de club en er is echt wel iets van te maken, ook ik sta regelmatig voor de spiegel met twijfels wat het ooit moet worden :D:)>;)
 

Macx

Baardaap
Thx Macx, ik pik deze ideeën van je voor inspiratie voor m'n eigen slecht bedeelde wangen ;)(Y)

en @Tobo , je bent echt niet de enige hoor die minder bedeeld is voor wat betreft de beharing op de wangen..... welkom bij de club en er is echt wel iets van te maken, ook ik sta regelmatig voor de spiegel met twijfels wat het ooit moet worden :D:)>;)

Fijn dat ik je ook heb kunnen helpen, ik heb de foto's van deze website https://www.funtouzy.com/category/beard-style/
 

Tobo

Baard
Ik denk dat deze wel goed te doen zijn voor mij...en zou ik al erg blij mee zijn... wat denken jullie? 1 en 2 dan wel zeker mijn voorkeur.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220710-195802_Chrome.jpg
    Screenshot_20220710-195802_Chrome.jpg
    346 KB · Weergaven: 47
  • Barba-Estilo-Balbo-Tudo-Sobre-e-15-Inspiracoes-2.jpg
    Barba-Estilo-Balbo-Tudo-Sobre-e-15-Inspiracoes-2.jpg
    37,2 KB · Weergaven: 47
  • Screenshot_20220710-200122_Google.jpg
    Screenshot_20220710-200122_Google.jpg
    106,9 KB · Weergaven: 44

tijn

Zware baard
Ik denk dat deze wel goed te doen zijn voor mij...en zou ik al erg blij mee zijn... wat denken jullie? 1 en 2 dan wel zeker mijn voorkeur.
Ik zou het gewoon een poos laten groeien en dan kijken waar de mogenlijkheden ligen. Maar ik denk dat het zeker moet lukken om een van de modelen te realizeren. Sucses en veel plezier met je nieuwe baardreis.
 

Macx

Baardaap
Begin er stilaan terug op te lijken... melkmuil is toch weer 10 dagen achter mij!

Gaat heel goed Tobo, alle voorbeeld foto's zijn met gemak te halen als je tenminste je baard de tijd geeft zich te ontwikkelen, ik zie op de wangen ook al haren ontstaan, dus nu doorzetten en uitzien naar een mooie baard van jouw keuze.
Genoeg mogelijkheden voor je als je het laat komen. Succes baardbroeder Tobo(Y)
 

Tobo

Baard
Jazeker ik ga kijken wat het gaat geven... onderstaand vind ik ook wel al veel beter dan niks. Zou me ook niet misstaan denk ik , denk ook niet ver vanaf. Dus moest een vollere baard niks worden voor mij, is dit als minste ook een optie. Zoveel mogelijkheden eigenlijk
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220713-212333_Pinterest.jpg
    Screenshot_20220713-212333_Pinterest.jpg
    207,9 KB · Weergaven: 29

Macx

Baardaap
Jazeker ik ga kijken wat het gaat geven... onderstaand vind ik ook wel al veel beter dan niks. Zou me ook niet misstaan denk ik , denk ook niet ver vanaf. Dus moest een vollere baard niks worden voor mij, is dit als minste ook een optie. Zoveel mogelijkheden eigenlijk
Ja, je hebt gelijk, het baardpatroon op die foto lijkt veel op die van jouw zo te zien, dus ga ervoor maatje, misschien komen er nog veel meer haren op je wangen, we zullen zien(Y)
 
Banner image
Top