Starten met een baard

Macx

Baardaap
We zijn weer wat verder met de groei... mag ik mezelf terug baardman noemen?
Eerlijk gezegd vind ik je baard nu een stuk mooier dan de eerste keer, het lijk wel of ie wat dichter is en ook wat gelijkmatiger, misschien vergis ik me hoor maar ik dacht toch wel een duidelijke verbetering te zien in de ontwikkeling in deze beginfase. Succes broeder Tobo(Y)
 

Tobo

Baard
Eerlijk gezegd vind ik je baard nu een stuk mooier dan de eerste keer, het lijk wel of ie wat dichter is en ook wat gelijkmatiger, misschien vergis ik me hoor maar ik dacht toch wel een duidelijke verbetering te zien in de ontwikkeling in deze beginfase. Succes broeder Tobo(Y)
Awel ik durfde dat al niet uitspreken maar dat gevoel had ik zelfs bij de stoppels al.
 

Tobo

Baard
Ik moet zeggen...wat gaat het snel deze keer. De groei zit er echt heviger in en zeker ook wat voller.
Slechte selfie, maar het is duidelijk , toch?
 

Bijlagen

  • 20220724_215835.jpg
    20220724_215835.jpg
    686,8 KB · Weergaven: 73

Macx

Baardaap
Ik moet zeggen...wat gaat het snel deze keer. De groei zit er echt heviger in en zeker ook wat voller.
Slechte selfie, maar het is duidelijk , toch?
Zo kort geleden alles eraf geschoren en nu al dit weer terug is echt mooi om te zien Tobo, het gaat heel goed man en ik ben ook blij voor je dat het zo goed gaat met de groei. Je bent nu alweer een echte baardbroeder en één van ons. (Y)
 

Tobo

Baard
Heren... rekening houdend met mijn baardgroei en uitblijven van volle wangen... en na het kijken van vele filmpjes ivm baardstijlen en trim technieken heb ik mijn look gevonden. Met baard zijnde heb ik al eerder een Italiaanse look... Mariano di Vaio is voor mij een voorbeeld welke look ik naar toe wil, mede omdat dit ook binnen mijn mogelijkheid valt.
Zijn trim techniek toegepast en mijn baard gestyled adhv zijn filmpje op YouTube.
Terhoogte van bakkebaarden en wangen op 3mm en de rest faded naar 6mm. Mijn snor gescheiden van de baard en rondom mond proper gemaakt. Sikje in driehoekje getrimd.
Waar ik wel naar toe wil werken is mijn baard aan mijn kin te laten groeien naar iets meer van betekenis. Dus wat langer en imposanter. Intussen blijf ik hopen dat mijn wangen nog wat aanvullen.
Best blij mee, gelijkenis met gewenste doel...toch?
Foto 1... uurtje geleden
Foto 2 en 3... eindresultaat
Foto 4 ... mariano di vaio mijn baard doel
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220727-193801_Chrome.jpg
    Screenshot_20220727-193801_Chrome.jpg
    174,2 KB · Weergaven: 72
  • 20220727_192427.jpg
    20220727_192427.jpg
    494,4 KB · Weergaven: 72
  • 20220727_192244.jpg
    20220727_192244.jpg
    594,5 KB · Weergaven: 73
  • Screenshot_20220727-191913_Google.jpg
    Screenshot_20220727-191913_Google.jpg
    212,6 KB · Weergaven: 70

tijn

Zware baard
Heren... rekening houdend met mijn baardgroei en uitblijven van volle wangen... en na het kijken van vele filmpjes ivm baardstijlen en trim technieken heb ik mijn look gevonden. Met baard zijnde heb ik al eerder een Italiaanse look... Mariano di Vaio is voor mij een voorbeeld welke look ik naar toe wil, mede omdat dit ook binnen mijn mogelijkheid valt.
Zijn trim techniek toegepast en mijn baard gestyled adhv zijn filmpje op YouTube.
Terhoogte van bakkebaarden en wangen op 3mm en de rest faded naar 6mm. Mijn snor gescheiden van de baard en rondom mond proper gemaakt. Sikje in driehoekje getrimd.
Waar ik wel naar toe wil werken is mijn baard aan mijn kin te laten groeien naar iets meer van betekenis. Dus wat langer en imposanter. Intussen blijf ik hopen dat mijn wangen nog wat aanvullen.
Best blij mee, gelijkenis met gewenste doel...toch?
Foto 1... uurtje geleden
Foto 2 en 3... eindresultaat
Foto 4 ... mariano di vaio mijn baard doel
Ziet er top uit.
 
Banner image
Top