Road to the yeard.

WTRebel

Baard
Een korte baard staat jou ook uitstekend, lang of kort is bij jouw dus geen probleem.
Zelf ben ik geen fan van tattoos maar dat ligt gewoon aan mijn leeftijd. Als ik nu jong was dan had ik er waarschijnlijk ook wel een paar gehad.
Bij jou staat het gewoon goed, zeker i.c.m. je baard.
Texman :)>
Ieder zijn ding inderdaad , maar ik wil weer terug naar een lange baard dat is zeker alleen de lengte van een 6 maande baard of een yeard lengte weet ik nog niet maar dat zie ik dan wel weer :)>
 

Macx

Baardaap
Ziet er heel mooi uit Rebel, je baard heeft een prachtige kleur en een mooie dekking, ook de snor komt al mooi in vorm.
Een baard die alleen maar mooier wordt. (Y):)
 

Macx

Baardaap
Baard groeit langzaam verder
Het gaat weer mooi worden Rebel, Ik heb zulke prachtige foto's van je gezien! (Y) de kleur en textuur is erg mooi.(Y) Ook het patroon is mooi,(Y) over enkele jaren gaat dat waarschijnlijk wel dicht groeien, maar nu is het ook mooi en hoort dit bij je leeftijd, althans veel jonge mensen hebben dit.
 

Texman

Koning Baard
Baard groeit langzaam verder
Je hebt inmiddels weer een mooie korte baard (Y)(Y)(Y), doet mij erg denken aan mijn eigen baard toen ik jou leeftijd had.
Wat ik ook wel leuk vind is de combinatie van de baard en je tatoeages, dat staat best goed (Y)(Y)(Y).
Ga zo door Texman :)>.
 

WTRebel

Baard
Foto van mij , Vader en broertje alle drie met ongeveer dezelfde lengte baard nu.

Grappig om te zien dat we dankzij onse genen ook echt alle 3 dezelfde baard hebben (op kleur na) :)>
 

Bijlagen

  • Screenshot_20221025-180626_Gallery.jpg
    Screenshot_20221025-180626_Gallery.jpg
    515,4 KB · Weergaven: 32

Macx

Baardaap
Foto van mij , Vader en broertje alle drie met ongeveer dezelfde lengte baard nu.

Grappig om te zien dat we dankzij onse genen ook echt alle 3 dezelfde baard hebben (op kleur na) :)>
Mooie familiefoto man! Je vader heeft ook nog patches op zijn kin, zijn baard begint al mooi te grijzen, je broer heeft ook een mooie kleur, iets roder van kleur en ook een erg mooie baard, je broertje heeft gestudeerd en heeft nu een goeie baan waarbij geen tattoos mogen worden getoond van onderarm of op de hand. Je vader heeft ook aardig wat tattoos! Mooie familie vind ik dit, ik zie trouwens die kleine ook al een plakplaatje op z'n armpie haha.
Lekker relaxed allemaal, erg leuk.(Y)(Y)(Y)
 

WTRebel

Baard
Mooie familiefoto man! Je vader heeft ook nog patches op zijn kin, zijn baard begint al mooi te grijzen, je broer heeft ook een mooie kleur, iets roder van kleur en ook een erg mooie baard, je broertje heeft gestudeerd en heeft nu een goeie baan waarbij geen tattoos mogen worden getoond van onderarm of op de hand. Je vader heeft ook aardig wat tattoos! Mooie familie vind ik dit, ik zie trouwens die kleine ook al een plakplaatje op z'n armpie haha.
Lekker relaxed allemaal, erg leuk.(Y)(Y)(Y)
Klopt broertje staat volleedig vol maar met een trui zie je er niks van ivm werk , op mijn werk maakt het gelukkig niks uit :)>
 

Macx

Baardaap
Klopt broertje staat volleedig vol maar met een trui zie je er niks van ivm werk , op mijn werk maakt het gelukkig niks uit :)>
Ja dat dacht ik al, ik vind het heel mooi, ik zou ook op mijn handen willen hebben maar gezien mijn leeftijd doe ik dat maar niet.
Ik heb wel gaten in mijn beide oren laten schieten en heb na drie weken gelopen te hebben met zweerknopjes vandaag mijn knoppen erin gezet, ik vind bij zo'n forse baard het juist mooi als daar een contrast aanwezig is, het contrast is een nette oorknop zwart, wat misschien een beetje soft overkomt, maar het juist niet is in combinatie met de rest.
[DOUBLEPOST=1667327687][/DOUBLEPOST]
Ja dat dacht ik al, ik vind het heel mooi, ik zou ook op mijn handen willen hebben maar gezien mijn leeftijd doe ik dat maar niet.
Ik heb wel gaten in mijn beide oren laten schieten en heb na drie weken gelopen te hebben met zweerknopjes vandaag mijn knoppen erin gezet, ik vind bij zo'n forse baard het juist mooi als daar een contrast aanwezig is, het contrast is een nette oorknop zwart, wat misschien een beetje soft overkomt, maar het juist niet is in combinatie met de rest.

Ik vind jouw tattoos prachtig, als je een mooi pak aantrekt en als contrast zie je dan jouw nek tattoo, dat bedoel ik als contrast, dat is juist erg mooi. Het gaat om de combinatie.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top